Toshiba представи виртуална пробна и разширена гама бизнес дисплеи по време на ISE 2015

ISE2015_Date_Icon

София, България, 5 февруари 2015 г. – Toshiba Europe GmbH показа своята иновативна и разширена гама от професионални означителни решения по време на изложението Integrated Systems Europe (ISE) 2015 в зала 4, 4-S60 в Амстердам RAI в периода 10-12 февруари. Компанията лансира своите предложения на пазара в Европа по време на миналогодишното издание ISE 2014, а тази година Toshiba разширява гамата си от продукти с цялостни предложения, включващи дисплеи и софтуер, които да предложат готово решение за бизнеси с различни изисквания и нужди.

Разширяване на гамата от професионални означителни решения

С широк избор от налични решения и нови, които бяха предложени, Toshiba има възможност да отговори на изискванията както на малкия и на средния, така и на едрия бизнес, предлагайки възможностите на едно означително решение или по-големи инсталации.

Следвайки търсенето на модели, които работят по 16 часа на ден, 7 дни в седмицата, Toshiba представи своята първа гама 16/7 – серията TD-E – в Европа в края на 2014 година. Тази година компанията анонсира по време на изложението няколко допълнения към своите предложения за професионални означения: ново поколение видеостени и професионални означителни дисплеи за бизнес от различни мащаби. Добавеният специализиран софтуер, който улеснява настройката и управлението на дисплеите, ще бъде представен и пуснат на пазара малко по-късно през годината. В комбинация със съвместими дисплеи, този нов софтуер позволява управление на съдържанието, предоставяйки едно завършено решение за малкия и среден бизнес.

Какво представя Toshiba тази година

С развитието на бизнеса и предлаганите професионални означителни дисплеи, по време на тазгодишното изложение в Амстердам компанията представи още по-голям набор от предложения, подходящи за разнородни бизнес направления.

Централно на щанда беше разположена видеостена, състояща се от 16 Full HD дисплеи от съществуващи модели на Toshiba, която на практика излъчва равностойно на 8K съдържание. Бяха изложени и дисплеи с ултра тънка рамка, подходящи за видеостени, възпроизвеждащи 4K съдържание, нови професионални означителни модели и мултиекранна зона с комбинация от различни дисплеи в портретен и панорамен режим.

Toshiba изложи своята гама от професионални означителни решения в разнообразни бизнес сценарии. В сектора на търговията и по-конкретно в модния бранш, Toshiba представи концепция за виртуална пробна за първи път в Европа, която позволява на клиентите да пробват виртуално дрехи, без значение дали магазинът е отворен или не. Също така беше изложена и масичка за кафе с тъчскрийн и устойчива на разливане технология – идеалното решение за информиране на клиентите и гостите и тяхното ангажиране докато чакат в приемна обстановка.

Logo_TOSHIBA

Посетете уебсайта на Toshiba за допълнителна информация: www.toshiba.bg.
Всички споменати търговски марки са собственост на техните притежатели.
Точните продуктови спецификации зависят от модела и локалната наличност.

Loading Facebook Comments ...