Unique selling proposition banner

Удължено работно време

По случай настъпващите коледни и новогодишни празници, магазините на Ardes.bg ще работят с удължено работно време, както следва:

Магазин в гр. Варна:
1 - 31 декември делнични дни: 09:30ч. - 20:00ч.
събота: 10:00ч. - 17:00ч.
16 декември 10:00ч. - 17:00ч.
23 декември 10:00ч. - 17:00ч.
24 декември 10:00ч. - 17:00ч.
25 декември почивен ден
26 декември почивен ден
30 декември 10:00ч. - 17:00ч.
31 декември 10:00ч. - 17:00ч.
1 януари почивен ден
2 януари 09:30ч. - 19:30ч.
Магазин в гр. София:
1 - 31 декември делнични дни: 09:30ч. - 20:00ч.
събота: 10:00ч. - 17:00ч.
16 декември 10:00ч. - 17:00ч.
23 декември 10:00ч. - 17:00ч.
24 декември 10:00ч. - 17:00ч.
25 декември почивен ден
26 декември почивен ден
30 декември 10:00ч. - 17:00ч.
31 декември 10:00ч. - 17:00ч.
1 януари почивен ден
2 януари 09:30ч. - 19:30ч.
Сервиз в гр. Варна:
1 - 31 декември делнични дни: 09:30ч. - 19:30ч.
събота: 10:00ч. - 17:00ч.
24 декември 10:00ч. - 17:00ч.
25 декември почивен ден
26 декември почивен ден
31 декември 10:00ч. - 17:00ч.
1 януари почивен ден
2 януари 09:30ч. - 19:00ч.

Търговските обекти на официалните партньори на Ardes.bg ще работят със следния график:

Магазин в гр. Велико Търново:
23 декември почивен ден
24 декември почивен ден
25 декември почивен ден
26 декември почивен ден
30 декември почивен ден
31 декември 10:00ч. - 17:00ч.
1 януари почивен ден
2 януари почивен ден
Магазин в гр. Перник:
16 декември 10:00ч. - 15:00ч.
22 декември 10:00ч. - 19:00ч.
22 декември 10:00ч. - 15:00ч.
24 декември 10:00ч. - 15:00ч.
25 декември почивен ден
30 декември 10:00ч. - 15:00ч.
31 декември почивен ден
1 януари почивен ден
2 януари почивен ден

Доставката на пратки по време на празниците се извършва съобразно работното време и натоварването на куриерските фирми Speedy и Еконт, поради това е възможно поръчки направени след 20 Декември да не могат да бъдат доставени преди Коледа.

Поръчки, направени в периода 22 - 27 Декември, ще бъдат доставени най-рано на 28 и 29 Декември.

Поръчки, направени в периода 29 Декември - 2 Януари, ще бъдат доставени най-рано в периода 3 - 6 Януари.

Съвети за коледно пазаруване

 

Уважаеми клиенти, ние в Ardes.bg, сме Ви подготвили много изгодни предложения и идеи за подаръци за коледните празници. Вижте нашите съвети за коледно пазаруване.

 

  1. Не чакайте последните дни, за да изберете желания подарък. Всички промоции вече са активнии продуктите са публикувани на сайта ни. За да си гарантирате наличието на желания продукт и навременна доставка, поръчайте го възможно най-рано. Така ще сте сигурни, че ще го има и най-важното ще пристигне навреме.
  2. Ако искате да направите он-лайн поръчка - направете я най-късно до 19-20 декември, а по възможност и по-рано. Така ще сте сигурни, че поръчката Ви ще пристигне навреме. Доставката на пратки по време на празниците се извършва съобразно работното време и натоварването на куриерските фирми Speedy и Еконт, поради това е възможно поръчки направени след 20 Декември да не могат да бъдат доставени преди Коледа.
  3. Ако все пак Ви се наложи да поръчате в последния момент на 20 или 21 декември - поръчайте онлайн с доставка до магазините ни в София и Варна. Магазините ни ще работят с удължено работно време и в събота 22 декември, неделя - 23 декември и в понеделник 24 декември - вижте повече за работното време тук.
  4. Ако сте оставили подаръците за последния момент, посетете нашите магазини в София и Варна - ще работим с удължено работно време до 17 часа на 22, 23 и 24 декември - имаме в наличност хиляди предложения за подаръци.  

 

Най-добро време за онлайн поръчка на стока, за да пристигне преди коледните празници!

 

 

1-17 декември

18-19 декември

20-21 декември

Очаквана дата за получаване

19 до 21 декември дни

21-22 декември. Възможно е някои пратки, които имат нужда от допълнителна обработка да се нуждаят от по-дълъг срок за изпълнение

Ако е наличен в магазин, може да се запази и вземе от магазините ни в София и Варна. Работим на 22, 23 и 24. декември до 17 часа.

Препоръчан метод на доставка

Еконт - експресна доставка

Еконт - експресна доставка

Доставка до магазин

 

Ако имате въпроси, на които не откривате отговор по-долу, може да се свържете с нас на имейл: online@ardes.bg.

На всички запитвания по имейла, ще бъде отговорено максимално бързо.

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

  • Как да разбера дали продукта, който искам да поръчам е наличен?
    Наличността на всеки продукт е отбелязана под цената му. Там може да разберете дали е наличен в магазин Варна, София или външен доставчик. Наличността в сайта се опреснява на всеки 3 часа. Направете своята поръчка, след което ще получите потвърждение за изпълнение на поръчката до няколко дни по SMS или имейл.

  • Как да разбера, дали поръчката ми е приета?
    След успешно направена поръчка, ще се визуализира нейният номер. Ще получите имейл, че поръчката е регистрирана. Моля, проверете и спам папката на пощенската си кутия.

    След обработка на поръчката, ще Ви известим с SMS, а след като куриерът вземе пратката за разнос, ще получите допълнително съобщение с номер на товарителницата. Ако желаете да пренасочите пратката, следвайте инструкциите от SMS-a на куриера.

  • Кога ще ми бъде доставена поръчката?
    Поръчките, направени в периода до 19 декември с доставка на адрес ще бъдат доставени преди коледните празници до 22 декември.

    Ако продукта е наличен в магазин на Ardes.bg- пуснете поръчка с доставка до магазин и минете да си я получите, след потвърждението на поръчката.
  • Как мога да направя промени по поръчката или да получа информация, която не откривам по-горе?
    Ако имате въпроси, на които не откривате отговор в настоящата страница или желаете да направите промени по поръчката си, може да се свържете с нас на имейл: online@ardes.bg.

Поради огромният брой поръчки и натовареността, е възможно да не можем да отговорим на телефонните обаждания. На всяко запитване по имейл online@ardes.bg, ще отговорим в максимално кратки срокове.