Unique selling proposition banner

Удължено работно време

По случай настъпващите коледни и новогодишни празници, магазините на Ardes.bg ще работят с удължено работно време, както следва:

Магазин в гр. Варна:
14 декември 10:00ч. - 17:00ч.
15 декември почивен ден
16 - 20 декември 09:30ч - 20:00ч.
21 декември 10:00ч. - 18:00ч.
22 декември 10:00ч. - 18:00ч.
23 декември 09:30ч. - 20:00ч.
24 декември 10:00ч. - 17:00ч.
25 декември почивен ден
26 декември почивен ден
27 декември 09:30ч. - 20:00ч.
28 декември 10:00ч. - 18:00ч.
29 декември 10:00ч. - 18:00ч.
30 декември 09:30ч. - 20:00ч.
31 декември 10:00ч. - 17:00ч.
1 януари почивен ден
2 януари 09:30ч. - 19:30ч.
Магазин в гр. София:
14 декември 10:00ч. - 17:00ч.
15 декември почивен ден
16 - 20 декември 09:30ч - 20:00ч.
21 декември 10:00ч. - 18:00ч.
22 декември 10:00ч. - 18:00ч.
23 декември 09:30ч. - 20:00ч.
24 декември 10:00ч. - 17:00ч.
25 декември почивен ден
26 декември почивен ден
27 декември 09:30ч. - 20:00ч.
28 декември 10:00ч. - 18:00ч.
29 декември 10:00ч. - 18:00ч.
30 декември 09:30ч. - 20:00ч.
31 декември 10:00ч. - 17:00ч.
1 януари почивен ден
2 януари 09:30ч. - 19:30ч.
Сервиз в гр. Варна:
14 декември 10:00ч. - 17:00ч.
15 декември почивен ден
16 - 20 декември 09:00ч - 20:00ч.
21 декември 10:00ч. - 18:00ч.
22 декември почивен ден
23 декември 09:00ч. - 20:00ч.
24 декември 10:00ч. - 17:00ч.
25 декември почивен ден
26 декември почивен ден
27 декември 09:00ч. - 20:00ч.
28 декември 10:00ч. - 17:00ч.
29 декември почивен ден
30 декември 09:00ч. - 20:00ч.
31 декември 10:00ч. - 17:00ч.
1 януари почивен ден
2 януари 09:30ч. - 19:30ч.

Търговските обекти на официалните партньори на Ardes.bg ще работят със следния график:

Магазин в гр. Велико Търново:
24 декември почивен ден
25 декември почивен ден
26 декември почивен ден
31 декември почивен ден
1 януари почивен ден
2 януари почивен ден
Магазин в гр. Перник:
15 декември 10:00ч. - 15:00ч.
22 декември 10:00ч. - 15:00ч.
24 декември 10:00ч. - 17:00ч.
25 декември почивен ден
29 декември 10:00ч. - 15:00ч.
31 декември почивен ден
1 януари почивен ден
2 януари почивен ден

Доставката на пратки по време на празниците се извършва съобразно работното време и натоварването на куриерските фирми Speedy и Еконт, поради това е възможно поръчки направени след 18 Декември да не могат да бъдат доставени преди Коледа.

 

Съвети за коледно пазаруване

 

Уважаеми клиенти, ние в Ardes.bg, сме Ви подготвили много изгодни предложения и идеи за подаръци за коледните празници. Вижте нашите съвети за коледно пазаруване.

 

  1. Не чакайте последните дни, за да изберете желания подарък. Всички промоции вече са активнии продуктите са публикувани на сайта ни. За да си гарантирате наличието на желания продукт и навременна доставка, поръчайте го възможно най-рано. Така ще сте сигурни, че ще го има и най-важното ще пристигне навреме.
  2. Ако искате да направите он-лайн поръчка - направете я най-късно до 18 декември, а по възможност и по-рано. Така ще сте сигурни, че поръчката Ви ще пристигне навреме. Доставката на пратки по време на празниците се извършва съобразно работното време и натоварването на куриерските фирми Speedy и Еконт, поради това е възможно поръчки направени след 18 Декември да не могат да бъдат доставени преди Коледа.
  3. За да се ограничи максимално вероятността от забавяне и затруднения при доставките, Ви препоръчваме при поръчка да посочвате като желан адрес за доставка удобен за Вас офис на някой от куриерите, с които работим (Еконт, Спиди). Клиент, направил онлайн поръчка, ще получи информация чрез уведомителен имейл изпратен от системата ни, относно кога стоката е изпратена. В последствие, в деня на доставката, следва да получи известие чрез обаждане или смс-съобщение от куриерската фирма. За уточняване на подробности по доставката, препоръчваме да осъществявате контакт директно с куриера, изпратил смс-съобщението.В случай, че на датата посочена за доставка клиентът не е на посочения адрес и няма кой да приеме пратката, то тя ще бъде върната в офис на куриер, откъдето клиентът може сам да я вземе. Стоката се предава срещу подпис. Получателят преглежда пратката пред куриера за транспортен дефект /счупване или одраскване/. Ако се установи такъв, незабавно се изготвя констативен протокол за увредена пратка съвместно с куриера. Към продукта трябва да намерите: - Инструкция за изтегляне на документи (тя е залепена в плик, върху опаковката на продукта или е вътре в опаковката);- Касова бележка, издадена от Ардес ИТ;
  4. Ако все пак Ви се наложи да поръчате в последния момент на 18 или 19 декември - поръчайте онлайн с доставка до магазините ни в София и Варна. Магазините ни ще работят с удължено работно време и в събота 21 декември, неделя - 22 декември, понеделник - 23 декември и вторник - 24 декември - вижте повече за работното време тук.
  5. Ако сте оставили подаръците за последния момент, посетете нашите магазини в София и Варна - ще работим с удължено работно време до 18 часа на 21 и 22, до 20:00 часа на 23 и до 17 часа на 24 декември - имаме в наличност хиляди предложения за подаръци.  

Ако имате въпроси, на които не откривате отговор по-долу, може да се свържете с нас на имейл: online@ardes.bg.

На всички запитвания по имейла, ще бъде отговорено максимално бързо.

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

  • Как да разбера дали продукта, който искам да поръчам е наличен?
    Наличността на всеки продукт е отбелязана под цената му. Там може да разберете дали е наличен в магазин Варна, София или външен доставчик. Наличността в сайта се опреснява на всеки 3 часа. Направете своята поръчка, след което ще получите потвърждение за изпълнение на поръчката до няколко дни по SMS или имейл.

  • Как да разбера, дали поръчката ми е приета?
    След успешно направена поръчка, ще се визуализира нейният номер. Ще получите имейл, че поръчката е регистрирана. Моля, проверете и спам папката на пощенската си кутия.

    След обработка на поръчката, ще Ви известим с SMS, а след като куриерът вземе пратката за разнос, ще получите допълнително съобщение с номер на товарителницата. Ако желаете да пренасочите пратката, следвайте инструкциите от SMS-a на куриера.

  • Кога ще ми бъде доставена поръчката?
    Доставката на пратки по време на празниците се извършва съобразно работното време и натоварването на куриерските фирми Speedy и Еконт, поради това е възможно поръчки направени след 18 Декември да не могат да бъдат доставени преди Коледа.

    Ако продукта е наличен в магазин на Ardes.bg- пуснете поръчка с доставка до магазин и минете да си я получите, след потвърждението на поръчката.
  • Как мога да направя промени по поръчката или да получа информация, която не откривам по-горе?
    Ако имате въпроси, на които не откривате отговор в настоящата страница или желаете да направите промени по поръчката си, може да се свържете с нас на имейл: online@ardes.bg.

Поради огромният брой поръчки и натовареността, е възможно да не можем да отговорим на телефонните обаждания. На всяко запитване по имейл online@ardes.bg, ще отговорим в максимално кратки срокове.