ОБЩИ УСЛОВИЯ НА ПРОГРАМА PREMIUM SUPPORT:
Програма PREMIUM SUPPORT е допълнителна услуга на Ardes.bg и осигурява достъп на клиента, заплатил за нея, до специални оферти и ексклузивни отстъпки за услуги. Посредством PREMIUM SUPPORT- сертификат, който съдържа името на потребителя, датата на закупуване и валидността, може да се възползвате от привилегиите на програмата.
1. КАКВИ СПЕЦИАЛНИ И ЕКСКЛУЗИВНИ УСЛОВИЯ, ПОЛУЧАВА КЛИЕНТА ЗАКУПИЛ PREMIUM SUPPORT
1.1. 60 дни право за връщане на стока закупена от сайта на Ardes.bg или някой от физическите ни магазини в гр. София и гр. Варна, при условията за връщане.- продукт, окомплектован с оригинална опаковка и гаранционни документи, неразличим от нов. Посредством предоставяне на вашето име посочено във сертификата и датата на издаване, във формуляра на заявление за връщане
1.2. Безплатен транспорт при доставка и връщане за всички закупени стоки в рамките на установения период за връщане от максимум 60 дни, на база предоставяне на името на приносителя от сертификата и датата на издаване, във формуляра на заявление за връщане
1.3. 30% отстъпка от цената на антивирусен софтуер ESET Internet Security, като предоставите вашият сертификат на служител, по време на покупката (във физически магазин/сервиз).
1.4. 30% отстъпка от Застраховка, която може да ползвате:
1.4.1. веднага при заявката в момента на закупуване на продукт, като първо заявите PREMIUM SUPPORT след това Застраховката за вашия продукт.
1.4.2 В случай, че имате вече сертификат PREMIUM SUPPORT и искате да го приложите при покупка на продукт и застрахова за него, то предоставете го на служител, по време на покупката.
1.5. 30% отстъпка от „Удължена гаранция“, която може да ползвате:
1.5.1. веднага при заявката в момента на закупуване на продукт, като първо заявите PREMIUM SUPPORT след това „Удължена гаранция“ за вашия продукт.
1.5.2 В случай, че имате вече активен сертикат PREMIUM SUPPORT и искате да го приложите при покупка на продукт и „Удължена гаранция“ за него, то го представете на служител, по време на покупката.
1.6. 30% отстъпка от “Експресна замяна”, която може да ползвате, когато имате нужда от услугата, по ред и начин установен в стандартните условия за Експресна замяна.
1.7. 30% отстъпка за сервизни услуги при необходимост от извънгаранционен ремонт, след предоставяне на сертификата, на търговеца с попълване формуляра за ремонт на гаранционна и извънгаранционна техника ( Не важи за цената на резервните части)
2. УСЛОВИЯ НА ПОЛЗВАНЕ НА СЕРТИФИКАТ PREMIUM SUPPORT.
2.1. ОГРАНИЧЕНИЯ
Сертификатът PREMIUM SUPPORT се предоставят на Клиента, след неговото заплащане и той може да го ползва за периода, за който го е закупил, считано от датата на закупуване, посочена в същия.
Всички ползи произтичащи от сертификата, като отстъпки и допълнителни специални предложения, са валидни в интерес на Потребителя, и за продукти закупени не по- рано от деня на издаване на сертификата.
2.2. ВАЛИДНОСТ
В зависимост от избрания и закупен период за Сертификат PREMIUM SUPPORT, се определя и неговата валидност
1 година - считано от дата на закупуване.
2 години- считано от дата на закупуване.
*Валидността на Сертификата е посочена най- горе в настоящия документ в графата „Период на валидност“.
3. ОТКАЗ ОТ ПОКУПКА
3.1. Клиентът може да откаже PREMIUM SUPPORT и да изисква възстановяване на сумите не по-късно от 60 дни от датата на покупка и само, ако не е ползвал сервиз, замяна или други видове ексклузивни услуги, по време на този период. Искането за отказ трябва да бъде направено от крайния клиент, в писмена форма в търговски обект на Ardes.bg или по електронна поща на premiumsupport@ardes.bg, не по-късно от 60-тия ден от датата на продажба на PREMIUM SUPPORT.
3.2. В случай че в периода на тези 60 дни, клиента е ползвал някоя от специалните оферти и ексклузивни предложения, то не може да се възползва от правото на отказ от PREMIUM SUPPORT.
4. ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ СЪС СЕРТИФИКАТ PREMIUM SUPPORT.
PREMIUM SUPPORT - СЕРТИФИКАТ е ексклузивно предложение на Ardes.bg и се обслужва във физическите магазини и сервизи на Ardes.bg в градовете: София и Варна.