Unique selling proposition banner

Гаранционни условия

  • Гаранционният срок на стоката е посочен в гаранционната карта и започва да тече от датата на продажба;
  • Ремонти по време на гаранционния срок се извършват само след представяне на фактура и гаранционна карта;
  • Дефектната стока се обслужва от магазина, от който е закупена. Ако ви е удобно може да я занесете в друг наш обект или обект на наш партньор, но тогава срока за сервиз може да се увеличи с времето необходимо за транспорт;
  • Дефектната стока, която е закупена онлайн се сервизира от оторизирани сервизи, посочени в гаранционната карта. Транспортните разходи за стоки на стойност над 500 лв. са за сметка на продавача;
  • Допълнителните разходи за транспортиране на стока на стойност под 500 лв. до сервизната база или за придвижване на сервизен специалист до клиента са за сметка на клиента и са посочени в тарифата за предоставяни услуги;
  • Срокът на отстраняване на хардуерни проблеми е до 30 дни;
  • Ако техниката не се сервизира до 10-тия ден, може да се предостави оборотна техника. Разходите за транспорт на оборотната техника са за сметка на клиента;
  • Гаранционният срок на подменените компоненти е с гаранцията на оригиналната стока;
  • За експресно отстраняване на гаранционен проблем, клиентът заплаща такса за труда според действащата тарифа;

Приемане на дефектирали стоки в сервиза:

  • Сервизен специалист попълва ППП (Приемо-предавателен протокол) в електронна форма, който се отпечатва на хартиен носител в два екземпляра - първият е за клиента, а вторият придружава дефектиралия продукт.
    • Съставя се запис, съдържащ информация за решението относно поправката/замяната на продукта и името на сервизния специалист;
    • В случай, че продуктът не подлежи на ремонт се издава препоръка за замяна с нов. Ако не е наличен в момента, на клиента се предлага подобен продукт за замяна или по-добър с доплащане и в краен случай се определя парична компенсация;
    • Поправеният/замененият продукт се предава на клиента в офиса откъдето е закупен;
    • При отказ на гаранционно обслужване Ардес издава констативен протокол, където е описана причината за отказа , както и посочен вариант за ремонт;
    • Ако стоката е закупена онлайн - свържете се със сервиза или фирмата посочени в гаранционната карта за подробен инструктаж как да изпратите дефектната стока;

Ardes.bg отказва гаранционно обслужване при следните случаи:

  • Относно преносими компютри, таблети, LCD телевизори, принтери, МФУ и др.
    • Значителни механични удари, вследствие на които е счупен екрана на устройството;
    • Увреден външен вид, надрани капаци, вследствие механичен удар по корпуса;
    • Залято устройство с течност, независимо от нейния вид;
    • Повредени портове, скъсани кабели, вследствие механично усилие и неправилна употреба;
    • Липсващи и повредени бутони на клавиатурата;
    • Видими следи от изгаряне на външни портове вследстие на токов удар;
    • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
    • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
  • Относно дънни платки, видео карти, звукови карти, I/O платки, fax/modem модули
    • Повредени пасивни и активни елементи (кондензатори, транзистори, бобини и др.);
    • Увреден външен вид;
    • Повредено PCB (print circuit board);
    • Прекъснати и изгорели писти;
    • Механични повреди по електронните компоненти;
    • Изкривени или липсващи пинове;
    • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
    • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
  • Относно процесори
    • Механично повреден кристал;
    • Увреден външен вид, надраскан корпус;
    • Механични повреди по електронните компоненти;
    • Изкривени или липсващи пинове;
    • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
    • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
  • Относно RAM памет
    • Повредени пасивни и активни елементи;
    • Прекъснати и изгорели писти;
    • Увреден външен вид;
    • Механични повреди по електронните компоненти;
    • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
    • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
  • Относно LAN компоненти
    • Повредени или липсващи куплунзи;
    • Прекъснати и изгорели писти;
    • Увреден външен вид;
    • Повредено PCB (print circuit board);
    • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
    • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
    • Всички мрежови компоненти подлежат на еднократно гаранционно обслужване. При следваща повреда се заплаща ремонт по ценовата листа
  • Относно оптични устройства
    • Повредени или липсващи куплунзи;
    • Увреден външен вид, надраскан корпус;
    • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
    • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
  • Относно твърди дискове
    • Повредени или липсващи куплунзи;
    • Повредени или липсващи компоненти;
    • Увреден външен вид, надраскан корпус, следи от удар или изтърване;
    • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
    • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);