- Гаранционният срок на стоката е посочен в гаранционната карта и започва да тече от датата на продажба;
- Ремонти по време на гаранционния срок се извършват само след представяне на фактура и гаранционна карта;
- Дефектната стока се обслужва от магазина, от който е закупена. Ако ви е удобно може да я занесете в друг наш обект или обект на наш партньор, но тогава срока за сервиз може да се увеличи с времето необходимо за транспорт;
- Дефектната стока, която е закупена онлайн се сервизира от оторизирани сервизи, посочени в гаранционната карта. Транспортните разходи за стоки на стойност над 500 лв. са за сметка на продавача;
- Допълнителните разходи за транспортиране на стока на стойност под 500 лв. до сервизната база или за придвижване на сервизен специалист до клиента са за сметка на клиента и са посочени в тарифата за предоставяни услуги;
- Срокът на отстраняване на хардуерни проблеми е до 30 дни;
- Ако техниката не се сервизира до 10-тия ден, може да се предостави оборотна техника. Разходите за транспорт на оборотната техника са за сметка на клиента;
- Гаранционният срок на подменените компоненти е с гаранцията на оригиналната стока;
- За експресно отстраняване на гаранционен проблем, клиентът заплаща такса за труда според действащата тарифа;
Приемане на дефектирали стоки в сервиза:
- Сервизен специалист попълва ППП (Приемо-предавателен протокол) в електронна форма, който се отпечатва на хартиен носител в два екземпляра - първият е за клиента, а вторият придружава дефектиралия продукт.
-
- Съставя се запис, съдържащ информация за решението относно поправката/замяната на продукта и името на сервизния специалист;
- В случай, че продуктът не подлежи на ремонт се издава препоръка за замяна с нов. Ако не е наличен в момента, на клиента се предлага подобен продукт за замяна или по-добър с доплащане и в краен случай се определя парична компенсация;
- Поправеният/замененият продукт се предава на клиента в офиса откъдето е закупен;
- При отказ на гаранционно обслужване Ардес издава констативен протокол, където е описана причината за отказа , както и посочен вариант за ремонт;
- Ако стоката е закупена онлайн - свържете се със сервиза или фирмата посочени в гаранционната карта за подробен инструктаж как да изпратите дефектната стока;
Ardes.bg отказва гаранционно обслужване при следните случаи:
- Относно преносими компютри, таблети, LCD телевизори, принтери, МФУ и др.
-
- Значителни механични удари, вследствие на които е счупен екрана на устройството;
- Увреден външен вид, надрани капаци, вследствие механичен удар по корпуса;
- Залято устройство с течност, независимо от нейния вид;
- Повредени портове, скъсани кабели, вследствие механично усилие и неправилна употреба;
- Липсващи и повредени бутони на клавиатурата;
- Видими следи от изгаряне на външни портове вследстие на токов удар;
- Опит за ремонт от неоторизирани лица;
- Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
- Относно дънни платки, видео карти, звукови карти, I/O платки, fax/modem модули
-
- Повредени пасивни и активни елементи (кондензатори, транзистори, бобини и др.);
- Увреден външен вид;
- Повредено PCB (print circuit board);
- Прекъснати и изгорели писти;
- Механични повреди по електронните компоненти;
- Изкривени или липсващи пинове;
- Опит за ремонт от неоторизирани лица;
- Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
- Относно процесори
-
- Механично повреден кристал;
- Увреден външен вид, надраскан корпус;
- Механични повреди по електронните компоненти;
- Изкривени или липсващи пинове;
- Опит за ремонт от неоторизирани лица;
- Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
- Относно RAM памет
-
- Повредени пасивни и активни елементи;
- Прекъснати и изгорели писти;
- Увреден външен вид;
- Механични повреди по електронните компоненти;
- Опит за ремонт от неоторизирани лица;
- Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
- Относно LAN компоненти
-
- Повредени или липсващи куплунзи;
- Прекъснати и изгорели писти;
- Увреден външен вид;
- Повредено PCB (print circuit board);
- Опит за ремонт от неоторизирани лица;
- Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
- Всички мрежови компоненти подлежат на еднократно гаранционно обслужване. При следваща повреда се заплаща ремонт по ценовата листа
- Относно оптични устройства
-
- Повредени или липсващи куплунзи;
- Увреден външен вид, надраскан корпус;
- Опит за ремонт от неоторизирани лица;
- Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
- Относно твърди дискове
-
- Повредени или липсващи куплунзи;
- Повредени или липсващи компоненти;
- Увреден външен вид, надраскан корпус, следи от удар или изтърване;
- Опит за ремонт от неоторизирани лица;
- Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);