Влязоха в сила нови гаранционни условия за преносими компютри Acer закупени от България:
„В съответствие със закона за защита правата на потребителя най-вече за избягване спора 1 год./2 год. гаранция, Acer допълва действащите в момента правила, като едностранно удължава гаранционния срок от една на две години за физически лица. За безпроблемното обслужване на физическите лица е необходимо клиентът да разполага със следните документи:
1. Надлежно издадена и попълнена фактура на физическо лице за закупения продукт. Необходимо е попълването на всички данни на клиента, а именно: три имена, ЕГН, адрес;
2. Попълнена и подпечатана гаранционна карта за съответния продукт.
При настъпване на гаранционен проблем, клиентът е длъжен да покаже на сервизния център горепосочените документи, ако желае да ползва удължения гаранционен срок и да получи съответното гаранционно обслужване.
Препоръчителни действия от страна на клиента, които улесняват гаранционното обслужване на продуктите (не са задължителни, но биха били полезни при евентуални спорове и проблеми):
1. Попълнена и подпечатана гаранционна карта за “International Traveller Warranty” (за моделите, които имат такава);
2. Регистрация на продукта на уеб-сайта на Acer
- Коментари