Samsung Electronics препоръча на клиентите си, закупили смартфоните Samsung Galaxy S9 или S9+, да се свържат с отдела за техническа поддръжка, в случай че устройствата покажат някакъв проблем с дисплея. Това обявление е следствие от зачестилите през последните дни оплаквания на потребители, че сензорните екрани на техните бройки имат неактивни зони и заради това не могат да бъдат управлявани и се ограничава функционалността им. Неприятният проблем възниквал повече при по-големия телефон — Galaxy S9+.
От събраните досега данни се оказва, че дефектът се отстранява след възстановяване на фабричните настройки, което загатва, че причината е софтуерна и засяга съвсем малко от произведените устройства. Подобна ситуация възниква и с предходното издание — S8 и S8+ — когато потребители се оплакаха, че дисплеите на техните бройки не са калибрирани, а прекомерно засилват червения цвят. И там случаят се разреши със софтуерна актуализация.
Samsung Galaxy S9 и S9+ вече се предлагат от Ardes.bg, като няма отчетени технологични недостатъци за партидите, предназначени за нашия пазар.
- Коментари