DELL въведе промени в гаранционното обслужване на своите модели. Вече всички продукти са с 3 годишна международна гаранция NDB ( next bussiness day) on site и се обслужват от безпллатен телефон 0800 1104478, за цялата страна.
Какво представлява гаранцията на DELL NDB ( next bussines day)?
Ако си купите лаптоп DELL, който има гаранция Dell Next Business Day On-site, и година се появи някакъв дефект или хардуерен проблем, вече няма да носите преносимият компютър на сервиз и да губите време и няма да го пращате по куриер където и да е. При гаранция Next Business Day On-site звъните на телефон 008001104487 на цената на един градски разговор за цялата страна, обяснявате на оператора какво точно се е случило с вашият лаптоп, след което ако проблемът не може да се реши дистанционно по телефона, то в рамките на 24 часа сервизен техник на Dell ще дойде до вашия дом или офис, ще прегледа и ремонтира лаптопа, така че да не се притеснявате за личната информация съхранявана на твърдият диск или за качеството на ремонта. Всичко става пред вас. Дори и да сте в Балчик или Дуранкулак, сервизният техник е длъжен да дойде и диагностицира лаптопа ви и да ви извърши ремонта.
Новата гаранция на DELL дава значителни предимства за притежателите на тази марка. Е цената е малко по висока, но всяко удобство си има цена.
- Коментари