Ardes.bg на първо място по качество на предлагане на лаптопи в България

лаптоп магазин Варна

Според изследване реализирано  чрез „тайни клиенти“, направено през февруари месец от най-голямата фирма за проучвания чрез „тайни клиенти“ – Шопикс България ( www.shoppixbg.com) ,  Ardes.bg е класирана на първо място по качество на обслужване и предлагане на лаптопи в България. Изследването е направено сред 20-те най-популярни фирми за покупка на лаптопи и компютри в България, като: Техномаркет, Технополис, Laptop.bg, Jar Computers, СТЕМО, PCstore.bg, Мултирама, Плесио, Reset, Мост Компютри, Юмена и др.

В направеното изследване Ardes.bg е получила оценка 94.9% , което я нарежда на първо място, непосредствено следвана от фирма Стантек Компютри с резултат 92.3%  и Jar Computers със 86.8%.

Ardes.bg бележи 100%-тово представяне по 6 от седемте параметри на представянето („Площ и интериор на търговския обект”, „Посрещане на клиента”, „Разкриване потребностите на клиента”, „Консултиране и предложение за покупка”, „Персонал”, „Общо впечатление”) .  Ardes.bg получава и отлична оценка по отношение на предлаганото разнообразие от марки ( Acer, ASUS, HP, DELL, Toshiba, SONY, Fujitsu, Lenovo) и налични модели в магазина – над 50 различни модела, които могат да се видят и тестват директно в шоурума на фирмата.

Тук може да видите извадка от направената инспекция „таен клиент“

„ОБЩО ВПЕЧАТЛЕНИЕ 100.00% ( 2 / 2)

Най-силно впечатление ми направи желанието на продавач-консултанта да установи нуждите ни и да ни предложи най-доброто спрямо тях и бюджета ни. Въпреки, че имаше и нови клиенти в магазина, продавач-консултантът не се опита да претупа разговора с нас, стараеше се да ни помогне наистина в избора, като представяше отделните лаптопи със сравнителни пред останалите. Извади от витрината всички предпочетени от нас лаптопи и ни ги показа поотделно и в сравнение с останалите. Държа се изключително мило и любезно.

45. Кое в работата на продавач-консултанта Ви направи най-силно положително впечатление?

Нищо от работата на продавач-консултанта не ми направи лошо впечатление. Беше безупречен в работата си.

46. Кое в работата на продавач-консултанта Ви направи най-силно отрицателно впечатление?

Може би е необходимо да има по-голям брой продавач-консултанти, които да обхванат всички клиенти.

47. Какви подобрения или изменения в работата на обекта считате, че е нужно да бъдат направени?

48. Въз основа на общите си впечатления от обслужването в обекта, бихте ли го ПОСЕТИЛИ ОТНОВО?

10-Да, определено бих го посетил/посетила

Определено бих посетила обекта отново – обслужването е отлично, има голям избор от лаптопи, монитори и друга техника.

1/1

49. Въз основа на общите си впечатления от обслужването в обекта, бихте ли го ПРЕПОРЪЧАЛИ на приятели и познати?

10-Да, определено бих го препоръчала на познати и приятели.

Определено бих препоръчала обекта на приятели – обслужването е отлично, има голям избор от лаптопи, монитори и друга техника.“

Разгледайте пълната статия с резултати от направеното проучване на:

„Първо проучване на качество на обслужването при предлагане на лаптопи в България, чрез тайни клиенти“