5 предимства на пазаруването от физически магазин

Отскоро Ardes.bg има нов магазин в София на ул. „Пловдивско поле“, като главният вход е на бул. „Марко Семов“. Мястото е удобно както за хората с лични превозни средства, така и за използващите обществения транспорт. Търговският център е в непосредствена близост до безплатен паркинг и едва на няколко крачки от метростанция „Мусагеница“.

Пазаруването онлайн и това във физически магазин може да бъде еднакво приятно, но изживяването все пак има различни изражения. И сайтовете, и търговските центрове имат своите предимства, които обаче усещаме и бихме описали с различни думи. Едва ли е необходимо да изреждаме преимуществата от бързите, удобните и надеждните поръчки през Ardes.bg, тъй като все повече българи поръчват стоки именно през интернет. Но защо да не обърнем внимание, ако не на всички, поне на онези опитности, осигурявани само от физическите магазини?

Ето някои от най-важните:

1. Двата вида „филтриране“ на разнообразните продукти

Ако отидете в произволен онлайн магазин с богато съдържание и търсите конкретна стока, ще се наложи да използвате търсачката, а след това да филтрирате конкретния модел по параметрите или цената. Другият вариант е да кликнете върху цяла категория — например лаптопи, смартфони или друга, — а след това отново да прибегнете до филтрите, групиращи предложенията по актуалност, цени и/или дадени характеристики. Всичко това, разбира се, става за секунди и не представлява проблем за опитния потребител, пазаруващ през интернет.

Но физическите магазини, особено добре организираните и подредените, каквито са тези на Ardes, позволяват с един поглед да се ориентирате къде са разположени конкретните продукти, които търсите, а след това и набързо да ги сравните по параметрите, изписани на опаковките, по етикетите и редица други фактори. Става само с плъзване на погледа.

Също така всеки, който е пробвал и двата варианта — разглеждане онлайн и такова в магазин — знае, че редица продукти не изглеждат еднакво: снимките на сайтовете не дават винаги такава ясна представа, каквато е възможна само при оглеждането на живо и със собствените ни очи.

2. Веднага получавате наличните продукти

Поръчката през интернет е неизменно обвързана с чакане. По-напред, защото самата поръчка трябва да се обработи. След това е нужно да се провери наличността на заявения продукт. И накрая потребителят ще чака поне ден-два, докато му го доставят на посочения адрес.

При физическите магазини повечето от тези стъпки протичат с друга бързина или дори отпадат от уравнението. Например новият магазин на Ardes.bg в София стартира с над 15,000 предложения от всички технологични сегменти. И след като си изберете един или няколко от тях, можете да си ги вземете у дома или в офиса на мига, както и веднага да преминете към употребата им.

3. Изпробване на място

Поради естествените си ограничения, онлайн магазините не могат да предложат на клиентите си физически тест на продуктите. Ardes.bg позволява на потребителите да върнат поръчаните артикули до 14 дни, без да дават каквито и да било обяснения. Това е чудесно в случаите, когато предварителните ни представи, да речем, за лаптопа или смартфона, не се покрият след доставката им. Но все пак връщането на стока създава неудобство както на клиента, така и на търговеца.

Всичко това просто едва ли ще се случи при пазаруването от реален магазин, където всеки би могъл да огледа щателно набелязания продукт, а след това и да го изпробва. Това важи както за масовите артикули, така и за специализираните, каквито са високопроизводителните геймърски конфигурации или ултрабуците за бизнеса. Магазините на Ardes.bg са единствените, в които можете да тествате редки модели на Alienware и MSI.

4. Консултация в приятна среда

Всеки сериозен онлайн магазин разполага с една или повече форми на онлайн консултация. Ardes.bg не прави изключение. Нашите квалифицирани търговци могат да подпомогнат избора ви на хардуерен или софтуерен продукт и да ви запознаят с възможностите за ъпгрейд, допълнителна гаранция и сервизна поддръжка. Тази комуникация между клиентите и консултантите се извършва посредством размяна на текстови съобщения и/или телефонни разговори.

Общуването на живо обаче винаги е за предпочитане. А то може да осъществи само във физически магазин, където клиентът и консултантът разговарят очи в очи. Нашите експерти се отличават с висок професионализъм и индивидуален подход.

5. Среща с хора, споделящи общи интереси

Естествено, когато отиваме във физически магазин, не го правим непременно с идеята да общуваме с търговците. Просто искаме да не си изгубим времето и да намерим това, което търсим, или негов адекватен заместител. А за това могат да ни съдействат дори хора, с които тепърва се запознаваме в търговския център, без да сме подозирали за тяхното съществуване.

Точно така — физическите магазини имат предимството, че събират хора с еднакви интереси на едно и също място. В известен смисъл това е възможно и онлайн, но не през сайтове за пазаруване. Създаването на нови познанства, приятелства и даже бизнес партньорства е може би най-важното предимство на реалните търговски центрове.

Loading Facebook Comments ...