Dell са почти изненадани от собствените си успехи в геймърския сегмент

Всеки водещ производител на компютри, лаптопи и периферия се старае да поддържа продуктите си от съответната геймърска линия. Dell не прави изключение, като това важи с особена сила откакто компанията се свърза с реномираната сред игроманите марка Alienware. Досега обаче Dell държаха да акцентират преди всичко върху имиджа си пред бизнес потребителите и едва тази година за пръв път обявиха стойността на геймърския си бизнес.

Той е бил оценен на 3 милиарда щатски долара. Впечатляващ резултат сам по себе си. Но става още по-значим, когато се съпостави с този на конкурентните производители, тъй като се оказва, че надвишава не един и два пъти, а цели три пъти някои от тях.

По всичко личи, че тази оценка е била донякъде изненадваща за самите Dell, тъй като почти сензационно беше обявена пред престижното издание The Verge. При това не от случаен служител на PR отдела, а от самия Франк Ейзър, генерален мениджър на дивизиите, разработващи и създаващи продуктите от линиите Alienware и XPS. В резултат на всичко това, Ейзър е категоричен, че компанията ще постави още по-силен акцент върху тези дивизии и ще работи за още по-голямо разширение на публиката.

Последното щяло да се постигне и чрез пускането на нови продукти от популярните серии, като някои от тях ще попадат в бюджетния клас. С други думи — ще са по-достъпни. Само в новия магазин на Ardes.bg в София, намиращ се до метростанция „Мусагеница“, имате възможност лично да тествате рядко срещани настолни и преносими геймърски конфигурации на Alienware.