Февруари-април: Най-добрият сезон за новите смарт джаджи

Редица авторитетни издания и анализаторски компании, сред които Business Wire, Techcrunch и IDC, независимо стигнаха до много сходни наблюдения и изводи относно периода, през който потребителите са най-отворени към идеята за покупка на смарт часовник или фитнес гривна. Оказва се, че това са месеците от февруари до април, за което са посочени редица аргументи.

Ето пет от тях:

1. През януари се провежда ежегодното изложение CES в Лас Вегас, където се обявяват нови, интересни модели.

2. През февруари традиционно се провежда Мобилният конгрес в Барселона, когато се обръща внимание на най-горещите смартфони и аксесоарите за тях.

3. В разгара на зимните месеци европейците и северноамериканците изпадат в леки или по-тежки форми на депресии, от които често се измъкват, като си купуват дребни, но полезни технически устройства.

4. Преди да е настъпила пролетта и да е дошло времето за по-леки дрехи, потребителите се взимат в ръце, за да стопят празничните килограми, а фитнес гривните са идеален помощник, тъй като могат да измерват направените крачки, изразходваните калории и др.

5. Особено търсени са джаджите, измерващи точно сърдечния ритъм. Пулсомерите са безценен помощник за страдащите от тахикардия или брадикардия — две състояния, които често се усложняват в края на зимата и изискват почти постоянно проследяване, което не винаги е възможно с традиционните уреди, но смарт аксесоарите се справят с лекота.

По прогнози на Techcrunch, доставките на умни гривни и часовници ще продължат да нарастват до 2021 г., когато се очаква да достигнат над 504 милиона бройки. Вижте разнообразните решения в този сегмент, както и смартфоните, предлагани от Ardes.bg.