Празнична статистика: Xiaomi са царете на фитнес гривните и умните часовници

Xiaomi имат повод да почерпят статистиците от компанията Canalys, които в доклада си за третото тримесечие на 2019 г. определят китайския производител като лидер. И то в един от най-интересните технологични сегменти — този на смарт часовниците и гривните за активни потребители. Новината идва в чудесен период от годината, когато хората търсят подаръци за роднини, приятели и близки колеги.

Умните часовници и особено повечето фитнес гривни са едни от най-уместните изненади под коледната елха. Те са сравнително достъпни и от няколко години се наредиха като полезни подаръци до външните харддискове и батерии, с които често делят един и същ ценови клас. Причината за възхода им е, че стават все по-функционални.

И са полезни всеки ден от седмицата

Продажбите на тези устройства през третото тримесечие възлизат общо на 45,5 милиона бройки. В сравнение със същия период за миналата година, се отчита впечатляващ ръст от 65%.

Със своя дял от 27% на световния пазар и 12,2 млн. реализирани смарт гривни и часовници, Xiaomi има сериозна преднина. За сравнение, на второ място са Apple с техните Watch Series 5, които имат дял от 15%. С 5,9 млн. продажби в този сегмент са Huawei, които се изстрелват на трета позиция — 13% пазарен дял и феноменален ръст от над 240%.

Къде доминират устройствата на Xiaomi?

Най-много почитатели на китайската марка се намират на самия китайски пазар. Но успехът на Xiaomi и особено лидерството се дължат на пробива в ЕС и доверието, което гривните Mi Band 3 и Mi Band 4 спечелиха сред европейците. Конкурентите Fitbit, наскоро придобити от Google, се радват предимно на американско внимание.

Тези полезни джаджи, с които измервате крачките, пулса си и редица други показатели, се предлагат и в продуктовия каталог на Ardes.bg. Понастоящем умни гривни и часовници, както и други идеални подаръци, са включени в предпразничните ни оферти.

Loading Facebook Comments ...