Ardes.bg > Информация за фирмата > Стара Загора > Лаптоп и таблет в град Стара Загора

Лаптоп и таблет в град Стара Загора

Тракия БГ ЕООД - франчайз обект от национална верига Ardes.bg

За фирмата

Фирма Тракия БГ ЕООД е франчайз магазин на Национална верига Ardes.bg от Стара Загора. Тракия БГ ЕООД предлага над 9000 продукта на информационните технологии като лаптопи, компютри, таблети, смартфони, телевизори и компютърни компоненти на световните производители Acer, ASUS, HP, Lenovo, Toshiba, DELL, Samsung, SONY и много други.

Предимствата на Тракия БГ ЕООД са:

* Консултация при избора на информационно оборудване и софтуер;
* Осигурен извънгаранционен сервиз на предлаганите стоки в град Стара Загора;
* Изграждане на компютърни локални мрежи и системи;
* Изграждане на цялостни информационни решения за бизнеса;
* Абонаментна поддръжка и сервиз на компютърна техника.

Допълнителна информация

Име на фирмата: Тракия БГ ЕООД
Булстат: BG202118565
Адрес на регистрация: Стара Загора, бул. Патриарх Евтимий 120
МОЛ: Даниел Йорданов
телефон за контакти: 0885717266
e-mail: alfanetofis@gmail.com

Национална верига Ardes.bg e франчайз и партньорска мрежа от самостоятелни фирми, с децентрализирана структура.
Възможно е не всички цени в отделните обекти да бъдат еднакви с посочените в Интернет сайта.
За да сте сигурни, че ще получите цената в сайта използвайте бутона "Запази в магазин".
Ще се радваме, ако споделите мнение за обслужването в този обект по-долу:

Доставка на поръчките

Поръчаните стоки ще бъдат доставяни на посочения от Купувача адрес за доставка от куриерска фирма Speedy. Доставката на поръчките на лаптопи е безплатна. Имате възможност да отворите и прегледате продукта, преди да платите на куриера. Максималния срок за изпълнение на поръчка е до 2 работни дни с изключение на поръчките направени в почивните и празничните дни, където срокът може да е по-дълъг. Някои населени места може да се обслужват от куриера по фиксиран график. Пратките се доставят от понеделник до петък между 09.00 и 18.00 часа и събота между 09.00 и 13.00 часа.

Политика за връщане

Всяка стока закупена от Фирма Тракия БГ ЕООД може да бъде върната без причина в срок от 15 дни от датата на закупуване.

  • Върнатата стока трябва да бъде в оригинална опаковка и пълна окомплектовка (аксесоари, упътвания, дискове, ръководства, транспортни кашони), включително транспортна опаковка, с приложено копие на гаранционната карта и копие на платежен документ.
  • Стоката следва да бъде без следи от употреба, без драскотини, наранявания и други външни белези по корпуса, екрана, както и цялостна и ненарушена окомплектовка и опаковка. За лаптопи и нетбуци - стоката трябва да е с защитни найлонови покрития около дисплея, клавиатурата и капака, ако е имало такива.
  • Разходите, направени по доставката за връщане на покупката, са за сметка на Фирма Тракия БГ ЕООД

Замяна и връщане на пари
Паричната стойност на върнатия продукт, може да се използва за закупуване на други продукти или да бъде върната на клиента до 14 дни от датата на връщане на стоката.

Изключения

  • Не се възстановяват суми за извършени услуги:
    • ремонт и инсталации
    • разопакован софтуер
    • сключени застраховки на техниката
    • закупени допълнителни гаранции, които са регистрирани
  • Не се възстановяват суми още за:
    • Стоката не е в оригиналната опаковка или липсват части от нея, както и замърсени или липсващи идентификационни лепенки
    • Стока с лош вид и видими следи от употреба - драскотини по корпуса, клавиатурата, екрана и др., драскотини по зарядни, разкъсани опаковки за инсталация и гаранции.
    • Лаптопи и компютри с предварително инсталирана операционна система, ако същата е била изтрита и заменена с друга.
    • Лаптопи Toshiba с регистрирана гаранция "No matter what"

Фирма Тракия БГ ЕООД си запазва правото да откаже връщане на стоката в други случаи, които не са упоменати в условията за връщанe.

Такса за липсваща окомплектовка или нарушен външен вид
Тракия БГ ЕООД ще начисли допълнителна такса в размер от 15 до 20% от цената на придобиване, ако част от пълната окомплектовка липсва или продуктът, който е върнат не е във вида, в който е изпратен (изглеждащ като нов).

Информация на компютър или твърд диск
Фирма Тракия БГ ЕООД не отоговаря за каквато и да е информация записана на твърд диск на преносим или настолен компютър. Всяка информация ще бъде изтрита при връщане на стоката.

Как да върна стоката?
Попълнете поставения в комплекта формуляр и следвайте инструкциите написани на него.

Ако имате въпроси, обадете се на тел: 0885717266 за допълнителна информация

Гаранция на продуктите

Осигуряване на гаранция чрез сервизната мрежа на производителя
Продуктите, разполагащи с гаранционна карта, издадена от производителя, се обслужват от собствените им сервизни мрежи, както и от сервизни центрове, изрично посочени oт тях в условията на гаранцията. При проявяване на дефект в рамките на гаранционния период, моля обърнете се на телефоните посочени в оригиналната гаранционна карта за нужната консултация. Най-често дефектният продукт следва да се транспортира директно до най-близкия сервизен център, посочен в гаранционната карта. Този център, оторизиран от производителя, поема цялата отговорност за ремонта на продукта. Условията за предоставяне на гаранция могат да варират в зависимост от производителя и се определят от търговската политика на всеки производител на национално ниво.

За допълнителна информация: тел: 0885717266

Осигуряване на гаранция в Сервизен Център на Фирма Тракия БГ ЕООД
Сервизният Център на Фирма Тракия БГ ЕООД обслужва продукти, за които гаранционната карта е издадена от Фирма Тракия БГ ЕООД

Процедура за предоставяне на гаранционно обслужване

1. Прием в сервиз
Дефектните продукти, трябва да бъдат изпратени до сервизния център на Фирмата със Спиди на адрес: гр.Стара Загора, бул. Патриарх Евтимий 120 за сметка на Фирма Тракия БГ ЕООД. Стоките, задължително следва да бъдат придружени от заявка за връщане (налична в комплекта), копие от фактура и оригинална гаранционна карта.

2. Установяване на дефект
След получаването на продукта в сервизния център, той се диагностицира от нашите специалисти и се извършват необходимите действия за отстраняване на дефекта.

3. Изпълнение на гаранцията
Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат:
- ремонт на продукта
- частична или цялостна замяна
- възстановяване на стойността на продукта, ако не е възможно друго решение
Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е 30 дни.

4. Връщане на стоката към клиента
След привеждането на продукта в изправно състояние, той ще бъде изпратен обратно до адреса посочен в заявката по куриер. Времето за доставка е 48 часа в цялата страна. Гаранционният срок се удължава с времето на престоя на уреда в сервиза. Този интервал се счита от момента на постъпването в сервиза до привеждането на продукта в изправно състояние и действителното предаване на продукта на потребителя.

Ако имате въпроси, позвънете на тел: 0885717266.

Мнение за магазина
Посещавал си този магазин?
Пиши ни за похвали, оплаквания или коментари.
 
Ако имаш въпрос
 
ЗA KOНТАКТИ
Адрес България 6000
гр.Стара Загора,
бул. Патриарх Евтимий 120
Телефони 088/ 571 72 66
e-mail office.starazagora@ardes.bg
Работно време Понеделник - Петък:
09:00 - 19:00

Събота:
09:00 - 17:00

Неделя:
почивен ден
 
АРДЕС Е ПРЕДПОЧИТАН ПАРТНЬОР ОТ:
Габрoвски ООД - осветителни тела, осветление, лампи Информация за мобилни телефони
Pazaruvaj.com Pazaruvaj - Надежден помощник за покупки