20% от бюджетните смартфони на Samsung ще бъдат ребрандирани

Голямата битка между водещите производители на смартфони понастоящем е за клиентите, купуващи модели от средния и ниския ценови клас. Конкуренцията е жестока, като лидерът Samsung е заставен да се съобразява с инициативите на Huawei и Xiaomi. Едно от решенията за удържане на позиции са тъй наречените ODM производители.

Под ODM се разбира Original Design Manufacturer — компания, която сглобява умните телефони, след което ги ребрандира и препродава на трети компании. Понастоящем 8% от продукцията на Samsung минава през този сегмент. Тези дни стана ясно от публикация на Reuters, че през 2020 г. се очаква увеличение до 20%.

Ребрандирането на смартфони (и друга техника) позволява да се запази високото качество на продукцията, но да се поддържат атрактивни цени. Samsung са убедени, че само по такъв начин ще успеят да понижат разходите си след изоставянето на китайските фабрики в полза на виетнамски. Южнокорейският гигант си е поставил за цел да реализира 300 милиона смартфони през следващата година.

Актуалните предложения на всички споменати производители са част от продуктовия каталог на Ardes.bg.

Loading Facebook Comments ...