Лицeто на Ardes.bg: Кои са хората по пътя на вашата покупка

„<Ardes> Вашата поръчка е обработена и може да бъде получена в магазини Ardes.bg. Благодарим Ви, че сте клиент на Ardes.bg.“

„Благодарим Ви за направената поръчка в Ardes.bg. Очаквайте доставка чрез куриер в период до 4 работни дни. Приятен ден от екипа на Ardes.bg.“

Това са част от съобщенията (SMS-ите), които като финални надписи на филм, потвърждават успешно направената покупка. Те обаче отбелязват и началото на клиентското преживяване с желания IT продукт от Ardes.bg. Кратки послания, зад които стоят редица хора, техните труд и знания, и множество процедури, докато продуктът достигне до своя собственик.

В тази статия ще открехнем вратата и ще ви покажем отблизо тези, които се грижат да получите качествена техника и са насреща да съдействат при нужда от консултация или насока за употреба. Ще ви запознаем и с отделите, които няма да видите в магазините ни, но са „по пътя” на вашата покупка. Ще надникнем и при маркетолозите и дизайнерите, чиито произведения често виждате в онлайн пространството. А накъде без програмистите и онлайн консултантите? Тяхната усилена работа е, за да направят онлайн пазаруването на www.ardes.bg удобно, лесно и достъпно.

Няма да оставим нито един отдел без светлината на прожектора, като под него ще попаднат и сервизните техници, готови да се справят с възникналите технически проблеми. Това са хората, които се стараят да върнат към „живот“ и в изправност техниката, за да я ползвате отново с удоволствие.

Защото процесът на покупка не е просто получаването на един продукт — той е началото на лоялните отношения на Ardes.bg с нейните клиенти. И както казва инж. Димитър Димитров, управител на компанията, за своя екип: „Истината е, че хората са тези, които правят нещата“, а те го правят за вас — нашите клиенти!

Пламен Банов

за опита в компанията и отношенията с бизнес клиентите:

„Името ми е Пламен Банов и съм мениджър корпоративни клиенти в Ardes.bg. Отдел „Корпоративни клиенти“ се грижи за качественото обслужване на бизнес клиенти, като им осигурява експертна консултация и персонално отношение.

Част от екипа съм вече повече от 10 години. С удоволствие идвам всеки ден на работа, заради предизвикателствата на бизнеса, чудесния екип на Ardes.bg и високите цели, които компанията винаги гони. Не на последно място — клиентското удовлетворение и доверието, което ни гласуват нашите партньори.“

Той ни среща и със забавната страна:

„Винаги сме били гъвкави по отношение на клиентските нужди, но сме имали и забавни случки през годините, в които, за съжаление, нямаше как да помогнем. А именно на запитвания за: 3 кубика дърва, индустриална хлебопекарна и наем на бетоновоз.“

Е, винаги има нестандартни търсения, но важното е да се приемат с усмивка. ;-)

* * *

Емил Тонов

за ръководната роля, която изпълнява като управител на магазин Ardes.bg в София:

„Казвам се Емил Тонов и съм управител на магазин Ardes.bg в гр. София. Имам честта да работя в компанията вече 5 години, а в IT сферата — от 16. Смятам, че зад успешното изпълнение на длъжността стоят желанието ми за развитие, интересът към все по-новите технологии, усещането да съм полезен на клиентите, както и професионализмът на целия екип и подкрепата на ръководството на Ardes.bg.“

Тонов споделя, че в сферата на търговията трябва да се работи с нужното търпение и умение да търсиш решения, дори когато това изглежда невъзможно.

* * *

Иван Иванов

за вниманието към индивидуалните нужди на клиентите:

„Казвам се Иван Иванов и съм част от търговския екип на Ardes.bg, както и управител на магазина във Варна. В компанията съм от 2015 г., като съм преминал през всички звена, свързани с директните продажби към крайни клиенти. Целта на търговския отдел в Ardes.bg не е да продаде „нещо“.

„Нашата цел винаги е била само една, а именно: да намерим правилното решение за хората, които идват при нас със своите нужди и проблеми.“

Работата, както Иванов я определя, не е само продажбата на продукт. Тя е вникването в индивидуалните нужди на клиентите, с които те прекрачват прага на магазина. Той е убеден, че зад необходимостта стои личен мотив, а понякога дори и човешка съдба. И го казва с увереност и доза гордост от екипа, с който работи. Разказва за ярък случай как са успели да съдействат на човек със зрителен проблем. Подготвили са лаптоп със специализиран софтуер, който да помогне на клиента им за нормална работа с такъв тип устройство. И допълва:

„Тази продажба доказва, че служителите в нашия екип не са само „продавачи“, а хора, които предоставят решения на всеки, който се обърне към нас за съдействие.“

* * *

Светлин Власов

за мотивацията да стане част от екипа на новото попълнение във веригата магазини Ardes.bg:

„Казвам се Светлин Власов, на 41 години, семеен, с две деца. Завършил съм „Компютърни системи и технологии“ в ТУ-София, филиал Пловдив. В Ardes.bg съм от 4 месеца и съм управител на магазин Пловдив.

Предизвикателството всеки ден да научавам нови неща и да се развивам ме мотивира да съм част от компанията. Отделно, чувството да помагаш на всеки един клиент в неговия избор на техника дава стимул в нашата работа, защото ние продаваме техниката, но и подаряваме приятни изживявания. Целият процес на консултация, демонстрация, продажба и следпродажбеното обслужване на клиентите е изживяване.“

* * *

Мая Андонова

за креативната част и творческия процес в работата ѝ на маркетингов мениджър в компанията, както и за посланията в общуването с потребителите:

„За мен маркетингът и рекламата винаги са били предизвикателство, но откакто съм част от екипа на Ardes.bg (от 2016-а) аз откривам предизвикателствата всеки ден. Екипът ни е съставен от професионалисти, страхотни личности. Знаете как идеалната симбиоза в отношенията трябва да бъде подправена с многообразни подправки и дозата е „щипка“ от всяка. Така е и нашият маркетинг екип. Подправен с ентусиазъм, реализъм, баланс, оптимизъм и много желание за работа, усъвършенстване и постигане на целите.

С колегите ежедневно създаваме рекламни послания, с които да достигнем до клиента. Да подобрим неговото преживяване, по уникален и запомнящ се начин, е винаги на дневен ред при нас. IT продуктите, които продаваме, нямат нужда да бъдат „обличани“ в неустоими послания. Това са продукти, които помагат в ежедневието, те са вече неразделна част от битието ни. С тях работим, учим, забавляваме се и ни служат ежеминутно.

Рекламата има за цел да продаде точния продукт на потребителя. Не на потребителя, а на Потребителя (с голямо „П“). Защото всеки един от нас е Потребител с уникални потребности. Най-хубавото е, че Ardes.bg е Твоят ИТ експерт.“

„Това работим ние — в маркетинг отдела. Работим и се забавляваме с реклами, снимки, видеа, Facebook, Instagram, Youtube, радио, телевизия и всевъзможни социални пространства… ние сме навсякъде и се забавляваме!“

* * *

Мариян Георгиев

за ролята на професионалното развитие и предимство ли е да познаваш отвътре работата на отделите:

„Името ми е Мариян Георгиев и съм в компанията повече от 10 години (доста повече). Завършил съм ТУ-Варна и съм инженер по комуникации, и въпреки че никога не съм практикувал по специалността си, тя ми бе много полезна за работата ми като търговец в Ardes.bg. Освен инженер по комуникации, впоследствие придобих още една специалност и съм и магистър по мениджмънт и маркетинг. Участвал съм в много обучения, семинари, тренинги и отдавна разбрах, че никога няма да зная всичко и да мога да правя всичко, но това не ми пречи да опитвам. По природа съм любопитен и може би това е едно от качествата, които впоследствие оцених, че ме движат напред. Когато влязох в екипа на компанията, той беше по-малко от 10 човека, а магазинът беше офис на първия етаж в жилищен блок. Времената бяха различни, ние — също.“

„През годините съм заемал много и различни позиции — заприхождавал съм пристигащата стока, опаковал съм пратки за поръчки, изпращал съм поръчките, работил съм с клиенти в магазина, а понякога и всичко едновременно. Бях акаунт мениджър в B2B продажбите, ръководител онлайн отдел, управител на магазин. Към момента се занимавам с отварянето на нашите нови магазини и развитието им. Като основният ни фокус е да изграждаме екипи, които искат да се занимават с това и го правят с желание и мисъл към клиента. Да посрещаме всеки посетител с усмивка и внимание, така че влизането в наш магазин да оставя приятно чувство и положителна емоция. Да намерим решение за всеки клиент, независимо дали търси лаптоп, компютър, телефон или нещо друго от предлаганите продукти. Да се чувства спокойно, да може да разгледа, да се докосне и да вземе информирано решение дали нашето предложение отговаря на нуждите му.“

* * *

Пенка Василева

за важността на уеб съдържанието и дали то носи добавена стойност за потребителя:

„Казвам се Пенка Василева и през август 2021 г. стават точно 6 години, откакто съм в компанията. В професионално отношение съм перфекционист. Мотивират ме предизвикателствата. Когато срещна нещо, което ме затруднява, докато не го изуча в детайл, за да разбера как работи, не мирясвам. Когато науча как работи, ми става скучно и търся ново предизвикателство. За щастие, работата ми поднася такива.“ — усмихва се мениджърът на отдел „Уеб съдържание“.

„Работя в динамична, в продуктово отношение, среда. Естеството ѝ изисква ежедневно обновяване на асортимента в уебсайта ни — качване на нови категории продукти, снимки, описания и др. важна за потребителите информация.

Аз и екипът ми се стараем описанията да са възможно най-пълни, най-информативни за клиентите, съответно и достъпът до продуктите да става по най-бързия начин, чрез разнообразните филтри, които сме интегрирали. Смятам, че те действително са удобство за потребителя.

Освен техническата информация имаме и маркетингова — видео съдържанието например. Най-често това са ревюта и са за тези потребители, които искат да видят как се използва продуктът. Така че комбинацията на цялостното и разнообразно съдържание да бъде полезно за всеки тип потребител.“

* * *

Венцислав Величков

за работата на „горещата линия“ и положителното отношение в общуването:

„Казвам се Венцислав Величков и от 2015 г. съм част от екипа на Ardes.bg. Как лети времето?“ — усмихва се. „Ръководител съм на отдела за връзка с клиенти. Динамичността и ежедневните предизвикателства при комуникацията с хора правят работата ни интересна, а желанието ни да удовлетворим потребностите на нашите клиенти и да намерим решения за тях ни мотивира още повече. Страхотният екип от професионалисти, с които работя, ме зареждат с позитивна енергия, въпреки трудните времена и липсата на социални контакти и отдалечеността един от друг.“

Величков споделя, че не им липсва адреналин в ежедневието, защото комуникацията с клиенти е съсредоточена основно в неговия отдел. Но екипът се стреми да спазва позитивен тон и успява да превърне в „приятелство“ дори един телефонен разговор.

* * *

Николай Куртев

откровено за любовта към работата и състезанието със самите себе си:

„Казвам се Николай Куртев и съм управител на сервизната мрежа на Ardes.bg. По образование съм компютърен инженер и работя във фирмата от около 10 години. Мисията на сервизните ни центрове е да предоставят спокойствие и решения на нашите клиенти — крайни и корпоративни.

Обожавам работата си и се мотивирам от духа на фирмата, който е постоянният стремеж към усъвършенстване. Бизнесът е състезание, а ние се състезаваме сами със себе си. Как да правим нещата по-добре и как да надскочим себе си е най-коментираната тема. Това е страхотно! На всички наши читатели пожелавам приятни мигове с нашите продукти и при нужда от услуги или сервиз могат да разчитат на нас!“

* * *

Миглена Иванова

за професионалните и човешки отношения между документите и фирмените партита:

„Аз съм Миглена Иванова, а колегите ме наричат — Мег, Мегън, Меги, Мегинко, някои дори се объркват и ми казват „мамо“, от възрастта е. Когато започнах работа в Ardes.bg, бях на 47 години. Мисля и да се пенсионирам в Ardes.bg! Наричат ме още паметта на племето.

Работя като завеждащ „Административна служба“, във „Финансово-административен“ отдел. Отделът се занимава с обработване и контрол на всички фирмени и финансови документи и операции на фирмата, като включва и дейността на „Човешки ресурси“, „Охраната на труда“, „Деловодство“ и др. При нас не е скучно. Тук се раждат едни от най-добрите идеи за тиймбилдинг, тематични купони и спонтанни развлечения, а реализацията им е вдъхновяваща.

Когато започнах работа в Ardes.bg – преди 14 години, фирмата беше млада във всякакъв смисъл. Ardes.bg отдавна порасна — няколко магазина и над 100 души персонал, запазвайки основните си достойнства: професионализъм, коректност, иновативност, интелигентност, отлична екипна работа и дружелюбна атмосфера.

И аз също пораснах и непрекъснато се развивам и вървя със стъпките на фирмата и колегите. Работата ми в Ardes.bg е интересна, динамична, предизвикателна, липсата на застой и закостенялост ме провокира да давам още повече от себе си. Всичко това ме кара да чакам понеделниците, Черните петъци, тематичните кампании, най-вече коледната и великденската, фирмените купони, дори годишната инвентаризация. А емоционалният комфорт, свързан с отношенията между колегите, ме кара да се чувствам стабилна, подкрепена и спокойна.“

* * *

Полина Димитрова

за прехода от стажант до сериозната позиция да управляваш IT специалисти и цял електронен магазин:

„Казвам се Полина Димитрова, на 28 години, от гр. Враца. Завършила съм БИС в ИУ-Варна. В свободното си време спортувам, излизам с приятели и пътувам. В Ardes.bg започнах като стажант. След като приключи стажът, имах щастието да ми предложат постоянна работа и така до днес, вече 8-ма година съм в компанията.

Ръководител съм на „Уеб“ отдела, а той е този, който прави „магията“ сайтът да работи. Работата е динамична и интересна. Често се сблъскваме с предизвикателства, някой път неуспешно, но се справяме и с тях.“

Полина е преминала през редици критични ситуации, но с усмивка си спомня, как в началото на практиката си (преди около 6 г.) съвсем случайно е „свалила“ сайта за няколко минути, защото батериите на мишката ѝ били слаби. За щастие имала други под ръка и бързо възстановила нещата. Явно никой не е разбрал, а както се казва — рискове на професията!

* * *

Марина Димитрова

за чувството да си щастлив от работата си и да помагаш на младите колеги да намерят същото удовлетворение:

„Казвам се Марина Димитрова и съм част от „Финансово-административен“ отдел на фирмата. Работя на много отговорен „възел“ — касата. Моята конкретна задача е финализиране на всяка продажба, издаване на финансови документи и приемане на различни видове плащания.

Започнах работа в Ardes.bg през юли 2017-а. Още когато прочетох обявата за работа, разбрах, че това е мястото, където искам да работя. И не съжалявам! Благодарна съм на колегите от отдела, че ми дадоха шанс да докажа, че „Аз съм техният човек“.

Радвам се и съм горда, че съм част от екипа на Ardes.bg! Идвам с удоволствие на работа и се стремя да дам своя принос за развитието на фирмата. (…) Предавам своите знания и умения на новите колеги, за да могат по-бързо да напреднат в работата и някой ден с гордост да кажат „Намерих своето място“.“

Loading Facebook Comments ...