Лицeто на Ardes.bg: Кои са хората по пътя на вашата покупка

„<Ardes> Вашата поръчка е обработена и може да бъде получена в магазини Ardes.bg. Благодарим Ви, че сте клиент на Ardes.bg.“

„Благодарим Ви за направената поръчка в Ardes.bg. Очаквайте доставка чрез куриер в период до 4 работни дни. Приятен ден от екипа на Ardes.bg.“

Това са част от съобщенията (SMS-ите), които като финални надписи на филм, потвърждават успешно направената покупка. Те обаче отбелязват и началото на клиентското преживяване с желания ИТ продукт от Ardes.bg. Кратки послания, зад които стоят редица хора,техните труд и знания, и множество процедури, докато продуктът достигне до своя собственик.

В тази статия ще открехнем вратата и ще ви покажем отблизо тези, които се грижат да получите качествена техника и са насреща да съдействат при нужда от консултация или насока за употреба. Ще ви запознаем и с отделите, които няма да видите в магазините ни, но са „по пътя“ на вашата покупка. Ще надникнем и при маркетолозите и дизайнерите, чиито произведения често виждате в онлайн пространството. А накъде без програмистите и онлайн консултантите? Тяхната усилена работа е, за да направят онлайн пазаруването на Ardes.bg удобно, лесно и достъпно.

Няма да оставим нито един отдел без светлината на прожектора, като под него ще попаднат и сервизните техници, готови да се справят с възникналите технически проблеми. Това са хората, които се стараят да върнат към „живот“ и в изправност техниката, за да я ползвате отново с удоволствие.

Защото процесът на покупка не е просто получаването на един продукт–той е началото на лоялните отношения на Ardes.bg с нейните клиенти. И както казва инж.Димитър Димитров, управител на компанията, за своя екип: „Истината е, че хората са тези, които правят нещата“, а те го правят за вас – нашите клиенти!

„Корпоративен отдел“ – близък план

Шеговито ги наричаме „мъжете в черно“, и оправдано, защото дрескодът им винаги е елегантен и в по-тъмната гама. Тези хора „горят“ в работата си и са в унисон с корпоративната комуникация. Те са нашите специалисти от „корпоративен отдел“, които добре познават специфичните нужди на бизнес клиентите.

Арсеналът им от знания в сферата на информационните технологии е впечатляващ. Препускат в дебрите и на най-сложните решения, отвъд стандартните компютърни технологии. С тях може да се консултирате по въпроси, свързани със сървърно и мрежово оборудване, NAS устройства, UPS, облачни технологии и много други.

Сформиран през 2009 г., отделът следва неотлъчно мисията да бъде полезен за своите клиенти. Преживяването при употребата на новата техника и гарантираното спокойствие след направената покупка са ключовите елементи на дълготрайните B2B взаимоотношения, които са приоритет за отдела. Тези отношения продължават и след сключването на договора за покупка, защото всяка техника има нужда от поддръжка, обновяване или рециклиране. За всички тези етапи от жизнения цикъл на продуктите екипът има решения, за да може клиентът винаги да разчита на ефективност и производителност при работа с нея.

Пламен Банов,

мениджър корпоративни клиенти, за опита в компанията и отношенията с бизнес клиентите:

„Вече 13 години продължавам да откривам нови предизвикателства в работата с корпоративни клиенти в Ardes.bg. Част от отдела съм още от самото му създаване и съм изпълнявал почти всички функции. Богатата база данни и експертизата, натрупани през годините, ни показват, че най-важното за бизнес клиентите не е конкретен продукт, а цялостното решение, което можем да предложим.

Не на последно място – и може би най-важното: персонално внимание и отношение към всеки клиент.“

 

* * *

Мартин Йовчев,

експерт търговец корпоративни клиенти, за амбицията непрестанно да се развива, докато се грижи за клиентите:

„Вече повече от 3 години съм част от екипа на компанията и нейното развитие, а това, което ме прави щастлив и удовлетворен, е именно работата с бизнес клиенти и намирането на цялостни решения за техните бизнеси.

За мен, и като цяло за нашата компания, е много важно клиентите ни да бъдат чути, разбрани и да виждат доверен партньор и приятел в наше лице.“

 

* * *

Никола Андреев,

експерт търговец корпоративни клиенти, за желанието да продължава да налага бранда като любимо място за пазаруване:

„В Ardes.bg започнах преди 10 години. Както други колеги, с дългогодишен опит в компанията, съм заемал различни длъжности, които не са свързани само с търговската част от процеса. Част съм от процеса на развитие, при който Ardes.bg стана разпознаваема марка и място, където всеки клиент посещава с удоволствие и намира работещо решение.

Това, което ме кара да ставам с удоволствие от леглото рано сутрин, са ежедневните предизвикателства на работната среда и отличната обратна връзка, която получаваме от нашите партньори и клиенти.“

 

Колегите-фронтоваци, тези, които се грижат да бъдете посрещнати от приветлив и усмихнат екип, както и да пазарувате в приятна атмосфера:

Емил Тонов,

за ръководната роля, която изпълнява като управител на магазин Ardes.bg в София:

„Имам честта да работя в компанията вече 6 години, а в ИТ сферата от 16.

Смятам, че зад успешното изпълнение на длъжността стои желанието ми за развитие, интересът към все по-новите технологии, усещането да съм полезен на клиентите, както и професионализмът на целия екип и подкрепата на ръководството на Ardes.bg.”

 

 

* * *

Светлин Власов,

управител на магазин Ardes.bg – Пловдив, за мотивацията да стане част от екипа на новото попълнение във веригата магазини Ardes.bg:

„В Ardes.bg съм от година и осем месеца и съм управител на магазин Пловдив.

Чувството да помагаш на всеки един клиент в неговия избор на техника дава стимул в нашата работа, защото ние продаваме техниката, но и подаряваме приятни изживявания.”

 

 

* * *

Иван Иванов,

управител магазин Ardes.bg – Варна, за вниманието към индивидуалните нужди на клиентите:

„В компанията съм от 2015 г. като съм преминал през всички звена, свързани с директните продажби към крайни клиенти.

Целта на търговския отдел в Ardes.bg не е да продаде „нещо“.  Нашата цел винаги е била само една, а именно: да намерим правилното решение на хората, които идват при нас със своите нужди и проблеми.”  

 

 

* * *

Панчо Панчев,

 управител на магазин Ardes.bg – Бургас, за удоволствието от работата и амбицията да помогнеш на клиента да намери това, което търси:

„Повече от година се наслаждавам на удоволствието да работя в най-клиентски ориентираната компания за ИТ техника.

Ние предлагаме цялостно решение – консултация, качествен продукт и поддръжка. Усещането, че сме помогнали на човек да намери това, което търси, ни дава мотивация да не спираме да се развиваме като екип.“

 

* * *

Васил Янчев,

мениджър търговска мрежа, за предизвикателството и удовлетвореността да бъде част от екипа на Ardes.bg:

„Повече от година се наслаждавам на удоволствието да работя в най-клиентски ориентираната компания за ИТ техника.

Ние предлагаме цялостно решение – консултация, качествен продукт и поддръжка. Усещането, че сме помогнали на човек да намери това, което търси, ни дава мотивация да не спираме да се развиваме като екип.“

 

 

* * *

Пенка Василева,

за важността на уеб съдържанието и дали то носи добавена стойност за потребителя:

„Казвам се Пенка Василева и през август 2021 г. стават точно 6 години, откакто съм в компанията. В професионално отношение съм перфекционист. Мотивират ме предизвикателствата. Когато срещна нещо, което ме затруднява, докато не го изуча в детайл, за да разбера как работи, не мирясвам. Когато науча как работи, ми става скучно и търся ново предизвикателство. За щастие, работата ми поднася такива.“ — усмихва се мениджърът на отдел „Уеб съдържание“.

„Работя в динамична, в продуктово отношение, среда. Естеството ѝ изисква ежедневно обновяване на асортимента в уебсайта ни — качване на нови категории продукти, снимки, описания и др. важна за потребителите информация.

Аз и екипът ми се стараем описанията да са възможно най-пълни, най-информативни за клиентите, съответно и достъпът до продуктите да става по най-бързия начин, чрез разнообразните филтри, които сме интегрирали. Смятам, че те действително са удобство за потребителя.

Освен техническата информация имаме и маркетингова — видео съдържанието например. Най-често това са ревюта и са за тези потребители, които искат да видят как се използва продуктът. Така че комбинацията на цялостното и разнообразно съдържание да бъде полезно за всеки тип потребител.“

 

* * *

Венцислав Величков,

за работата на „горещата линия“ и положителното отношение в общуването:

„Казвам се Венцислав Величков и от 2015 г. съм част от екипа на Ardes.bg. Как лети времето?“ — усмихва се. „Ръководител съм на отдела за връзка с клиенти. Динамичността и ежедневните предизвикателства при комуникацията с хора правят работата ни интересна, а желанието ни да удовлетворим потребностите на нашите клиенти и да намерим решения за тях ни мотивира още повече. Страхотният екип от професионалисти, с които работя, ме зареждат с позитивна енергия, въпреки трудните времена и липсата на социални контакти и отдалечеността един от друг.“

Величков споделя, че не им липсва адреналин в ежедневието, защото комуникацията с клиенти е съсредоточена основно в неговия отдел. Но екипът се стреми да спазва позитивен тон и успява да превърне в „приятелство“ дори един телефонен разговор.

* * *

Николай Куртев,

откровено за любовта към работата и състезанието със самите себе си:

„Казвам се Николай Куртев и съм управител на сервизната мрежа на Ardes.bg. По образование съм компютърен инженер и работя във фирмата от около 10 години. Мисията на сервизните ни центрове е да предоставят спокойствие и решения на нашите клиенти — крайни и корпоративни.

Обожавам работата си и се мотивирам от духа на фирмата, който е постоянният стремеж към усъвършенстване. Бизнесът е състезание, а ние се състезаваме сами със себе си. Как да правим нещата по-добре и как да надскочим себе си е най-коментираната тема. Това е страхотно! На всички наши читатели пожелавам приятни мигове с нашите продукти и при нужда от услуги или сервиз могат да разчитат на нас!“

* * *

Миглена Иванова,

за професионалните и човешки отношения между документите и фирмените партита:

„Аз съм Миглена Иванова, а колегите ме наричат — Мег, Мегън, Меги, Мегинко, някои дори се объркват и ми казват „мамо“, от възрастта е. Когато започнах работа в Ardes.bg, бях на 47 години. Мисля и да се пенсионирам в Ardes.bg! Наричат ме още паметта на племето.

Работя като завеждащ „Административна служба“, във „Финансово-административен“ отдел. Отделът се занимава с обработване и контрол на всички фирмени и финансови документи и операции на фирмата, като включва и дейността на „Човешки ресурси“, „Охраната на труда“, „Деловодство“ и др. При нас не е скучно. Тук се раждат едни от най-добрите идеи за тиймбилдинг, тематични купони и спонтанни развлечения, а реализацията им е вдъхновяваща.

Когато започнах работа в Ardes.bg – преди 14 години, фирмата беше млада във всякакъв смисъл. Ardes.bg отдавна порасна — няколко магазина и над 100 души персонал, запазвайки основните си достойнства: професионализъм, коректност, иновативност, интелигентност, отлична екипна работа и дружелюбна атмосфера.

И аз също пораснах и непрекъснато се развивам и вървя със стъпките на фирмата и колегите. Работата ми в Ardes.bg е интересна, динамична, предизвикателна, липсата на застой и закостенялост ме провокира да давам още повече от себе си. Всичко това ме кара да чакам понеделниците, Черните петъци, тематичните кампании, най-вече коледната и великденската, фирмените купони, дори годишната инвентаризация. А емоционалният комфорт, свързан с отношенията между колегите, ме кара да се чувствам стабилна, подкрепена и спокойна.“

* * *

Полина Димитрова,

за прехода от стажант до сериозната позиция да управляваш IT специалисти и цял електронен магазин:

„Казвам се Полина Димитрова, на 28 години, от гр. Враца. Завършила съм БИС в ИУ-Варна. В свободното си време спортувам, излизам с приятели и пътувам. В Ardes.bg започнах като стажант. След като приключи стажът, имах щастието да ми предложат постоянна работа и така до днес, вече 8-ма година съм в компанията.

Ръководител съм на „Уеб“ отдела, а той е този, който прави „магията“ сайтът да работи. Работата е динамична и интересна. Често се сблъскваме с предизвикателства, някой път неуспешно, но се справяме и с тях.“

Полина е преминала през редици критични ситуации, но с усмивка си спомня, как в началото на практиката си (преди около 6 г.) съвсем случайно е „свалила“ сайта за няколко минути, защото батериите на мишката ѝ били слаби. За щастие имала други под ръка и бързо възстановила нещата. Явно никой не е разбрал, а както се казва — рискове на професията!

* * *

Марина Димитрова,

за чувството да си щастлив от работата си и да помагаш на младите колеги да намерят същото удовлетворение:

„Казвам се Марина Димитрова и съм част от „Финансово-административен“ отдел на фирмата. Работя на много отговорен „възел“ — касата. Моята конкретна задача е финализиране на всяка продажба, издаване на финансови документи и приемане на различни видове плащания.

Започнах работа в Ardes.bg през юли 2017-а. Още когато прочетох обявата за работа, разбрах, че това е мястото, където искам да работя. И не съжалявам! Благодарна съм на колегите от отдела, че ми дадоха шанс да докажа, че „Аз съм техният човек“.

Радвам се и съм горда, че съм част от екипа на Ardes.bg! Идвам с удоволствие на работа и се стремя да дам своя принос за развитието на фирмата. (…) Предавам своите знания и умения на новите колеги, за да могат по-бързо да напреднат в работата и някой ден с гордост да кажат „Намерих своето място“.“

Loading Facebook Comments ...