Излезе нов доклад на международната статистическа агенция IDC, в който се отчита близо 20% ръст в продажбите на таблети по света. Търсенето на такива технологични продукти в търговската мрежа през последното тримесечие на 2020 година е достигало над 52 милиона броя. Най-голям интерес има към моделите на Apple.
IDC обясняват подновения завоевателен поход на таблетите с пандемията. Хората от едно домакинство или офис се нуждаят от повече устройства, за да работят, да учат или да се развличат. Свидетелство за това е, че интересът към моделите с клавиатури бележи ръст от 27,9%, тъй като те понякога се използват като алтернатива на лаптопите.
Класацията на най-успешните брандове
Според IDC, най-успешните производители и/или доставчици на таблети през последното тримесечие на миналата година са били:
1. Apple с 36,5% пазарен дял
2. Samsung с 19,4% пазарен дял
3. Lenovo с 5,6% пазарен дял
4. Amazon с 6,8% пазарен дял
5. Huawei с 6,3% пазарен дял
6. Други с общо 20,4% пазарен дял
––
Общо: 100%
В тази класация няма съществени изменения спрямо предишни отчетни периоди, нито изненади. Може обаче да се изтъкне, че тези дни Lenovo се похвалиха с успехите на мобилната си дивизия (за смартфони и таблети) след направените в нея инвестиции. Това подкрепя данните на IDC за открояващото се представяне на Lenovo, превъзхождано само от големите играчи в този сегмент: Apple и Samsung.
Най-новите таблети на тези и други производители, както и разнообразни аксесоари за тях, са част от богатото портфолио на Ardes.bg.
Коментари