Имаш ИТ проблем?
ЗАЯВИ СВОЯТА
ДИСТАНЦИОННА
ПОМОЩ

Защо Дистанционна ИТ помощ?
Когато нямате време или не успявате да се справите с възникнал ИТ проблем,
Дистанционна ИТ помощ е точното решение!



Как работи услугата?
Услугата е достъпна през работно време от 9.30 до 18.30 часа.- 1. Обаждате се на тел: 0878/ 609 150 или 0879/ 905 434 за консултация и уговорка на час.
- 2. Правите поръчка и извършвате плащане.
- 3. След постъпване на плащането по наша сметка, техническо лице се свързва с Вас, за да се стартира изпълнението на заявената услуга.
- 4. Необходимо е да изтеглите и инсталирате следното приложение:
https://ardes.bg/documents/AnyDesk.exe и да го стартирате.
Допълнителни указания можете да изтеглите ОТ ТУК. - 5. След като всичко, посочено по-горе е изпълнено, е необходимо да следвате инструкциите на оператора.
Какви услуги включва
Дистанционната ИТ помощ

Дистанционно създаване на отдалечен достъп до служебния компютър и/или сървър
Трябва да работите от вкъщи, но Ви е нужен достъп до служебния сървър или мрежа?
Искате защитена връзка между домашния си компютър и мрежата на работното Ви място?
Нужно Ви е делегиране на права и групи?

Дистанционна инсталация и настройки на принтер/скенер/МФУ
Не може да инсталирате драйверите за Вашия принтер/скенер или МФУ?
Не можете да го свържете с компютъра или мрежата си?
Нужен Вие допълнителният софтуер, който е необходим за управлението му?

Дистанционна настройка на поща - Gmail, Thunderbird, Outlook или други
Желаете да конфигурирате пощата си?
Имате нужда от създаване и импортиране на правила?
Имате нужда да поправите пощенски файлове?
Искате да създадете и заредите на backup?

Дистанционно инсталиране и настройка на електронен подпис
Имате електронен подпис, който не може да инсталирате или настроите на браузъра си?
Заяви услуга
Дистанционна проверка на твърд диск или батерия
Компютърът Ви е бавен и зарежда бавно? Компютърът Ви забива?
Батерията Ви държи изключително малко или не се зарежда до край?

Дистанционна системна помощ за счетоводен софтуер
Нужно е да инсталирате счетоводния си софтуер на друг компютър?
Имате проблем с експорта и импорта на файлове?
Създаване или зареждане на Backup?

Дистанционна настройка на Network-Attached Storage (NAS)
Искате да създадете автоматични настройки за backup?
Имате нужда да делегирате права на различните си служители?
Да създадете синхронизация между NAS-а и други устройства?
Да създадете главни и поддиректории за достъп?

Дистанционна инсталация и настройка на програми
Ако имате нов компютър само с Windows и нямате програми, с които да работите?
Имате проблем с някоя програма, която не може да настроите?

Дистанционно почистване от вируси
Прозорците се отварят или затварят сами?
Изкачат рекламни съобщения на екрана?
Компютърът е много бавен и Windows-ът работи по необичаен начин?
Компютърът изпълнява команди, които не сте задали и други подобни?

Дистанционно отстраняване на проблеми при работа с: PDF, Word, Excel, браузъри, плеъри, торент програми и други
Имате проблем с някоя програма, която не работи, както е работила преди?
Не Ви се визуализират коректно текстовите файлове или изобщо не се визуализират?

Дистанционно отстраняване на софтуерен проблем
Имате нови принтер/скенер или уеб камера?
Не работи пощата Ви или не знаете как да настроите новата си пощенска кутия?
Искате да архивирате информацията на компютъра си?
Не може да настроите NAS устройството си?
Други неспецифични софтуерни проблеми?
Ако възникналият проблем не попада сред изброените по-горе, моля,
свържете се на телефон:
0878/ 609 150
0879/ 905 434
ВАЖНО!
За да можем да окажем съдействие
е необходимо компютърът Ви
да е свързан с интернет.
Услугата се осъществява чрез защитен софтуер за
отдалечена администрация.
Допълнителна информация и условия:
• Общото време за ползване на услугата е до 1 час. При надхвърляне на времето за инсталация, операторът може да Ви помоли да направите допълнително плащане.;
• Инсталират се само безплатни програми и/или лицензирани такива.;
В някои случаи повредата може да е толкова сериозна, че не няма да е възможно да се отстрани дистанционно.
В такъв случай, може да изберете следните опции:
1. Изпращате компютъра си до нашия сервизен център, като транспортът е за наша сметка. Ние ще направим пълна диагностика и ще Ви дадем оферта за отстраняване на повредата. Ако приемете офертата, ще приспаднем авансово платената сума от общата цена на офертата;
2. В случай че не приемете офертата или се откажете от изпращане на компютъра Ви до нашия сервиз, ще Ви възстановим заплатената сума.
3. Услугата се изпълнява с начин на плащане: С карта, Банков превод или ePay.bg.
1. Промоционалните кампании на Ardes.bg са валидни за потребители, които желаят да закупят стоки или да ползват услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност.
2. Продуктите, участващи в промоциите, могат да са в ограничено количество и да бъдат изчерпани преди последния ден на съответната промоция
3. Промоционалните стоки се продават в количества, обичайни за едно домакинство (до 3 артикула на клиент)