Unique selling proposition banner

Застраховай своя лаптоп, таблет или смартфон

Застраховай своя лаптоп, таблет или смартфон

Не купувай техниката си 2 пъти
Ако я счупиш и ти откажат гаранция - ние ще ти помогнем.
Знаете ли, че 21%* от всички продадени лаптопи претърпяват инциденти като:
счупване, изтърване или измокряне?
    Вие получавате:
  • Сигурност, че Вашата инвестиция е защитена
  • Спокойствие, че при инцидент има кой да се погрижи за Вашата техника
  • Спестявате нерви, време и пари при възникване на инцидент
КАК ДА ПОРЪЧАМ ПРОДУКТ СЪС ЗАСТРАХОВКА?
I начин:
Добавете застраховка към Вашия продукт от описанието на продукта

II начин:
Добавете застраховка към Вашия продукт от кошницата

Какво покрива застраховката?

 
 
 
 
 
 
Корпус
Счупване или изтърване? Дори и да счупиш корпуса на лаптопа си - ние покриваме щетата от ремонта
 
Екран
Счупване? Дори и да счупиш дисплея на лаптопа си - ние покриваме щетата от ремонта.
 
Дънна платка
Имаш инцидент - измокряне, токов удар, счупване? Ние ще ремонтираме платката ти, а застрахователя ще покрие щетите.
 
Клавиатура
Имаш инцидент - заливане, счупване, изтръгнати бутони? Ние ще заменим клавиатурата ти, а застрахователя ще покрие щетите.
 
Външни портове
Имал си токов удар и портовете не работят? Ние ще ремонтираме портовете, а застрахователя ще покрие щетите.
 
Твърд диск
Имаш инцидент - удар, изтърване, токов удар? Ние ще ремонтираме твърдия ти диск, а застрахователя ще покрие щетите.
 
 
Тъчскрийн
Имаш инцидент от изтърване, удар, заливане. Ние ще сменим тъчскрийна. Застрахователя ще плати щетите.
 
Екран
Счупено стъкло от изтърване, удар, заливане. Ние ще сменим екрана и ще получите работещ телефон.
 
Неработещ телефон
Инцидент от намокряне, изтърване, счупване. Ние ще ремонтираме телефона. Застрахователя ще плати щетите, според условията на застраховката.
 
Повреден захранващ порт
Ние ще ремонтираме порта, а застрахователя ще покрие щетите.
 
Неработещи бутони
Ние ще сменим бутоните и ще получиш работещ телефон. Застрахователя ще плати ремонта според условията на застраховката.

Как работи?

  Вие изпращате стоката в оторизирания сервиз на Ardes.bg
 

- за стоки закупени от Варна и онлайн: "ЛД сервиз" с адрес: гр. Варна, бул. Сливница 118 - за ЛД сервиз
- за стоки закупени от София: Ардес София с адрес: ул. Пловдивско Поле 11А

  Ние се грижим за всичко останало
 

- Стоката се диагностицира от сервиза на Ardes.bg или оторизиран сервиз на марката при нужда;
- Изготвя се оферта за ремонт;
- Щетата се завежда към застрахователя;
- На база покритието на полицата, застрахователя решава дали да се извърши ремонт или да се възстанови част от покупната сума;

  Вие получавате ремонтираната стока или обезщетение спрямо застрахователната полица
 

Самоучастието на клиента, зависи от застрахованата сума по полицата за първата или втората година.

ВАЖНО:
  • Предлаганите от кредитните компании BNP Paribas, Unicredit и TBI credit застраховки, са различни от предлаганата от Ardes.bg застраховка. Те не включват условията, които предлага Ardes.bg. Моля, прочетете внимателно условията по застрахователната полица, която идва от съответната кредитна компания и ако не сте съгласни с тях, не сключвайте предлаганата от тях застраховка.
  • Сумата за застраховка НЕ може да се разсрочва на вноски при покупка на изплащане.
  • Виж общите условия за застраховка на имущество тук: ОБЩИ УСЛОВИЯ-Булстрад.
  • Виж тук указанията за действие при настъпване на застрахователно събитие: Указания.
  • Виж тук бланка - уведомление за настъпила вреда: Уведомление-Булстрад.

От 19 април 2017г., "Адрес Информационни Технологии" ЕООД преустанови предлаганите застрахователни услуги към ЗК „Уника“ АД. Като клиент на ЗК „Уника“ АД, можете да се запознаете със следните документи: Общи условия UNIQA / ведомление за настъпила вреда UNIQA.

 

Клиентите за нас

“Преди почти 2 години направих покупка на лаптоп. Преди известно време изгоря дънната платка, след посещение на магазин на Ardes и комуникация със сервиза, лаптопа беше отремонтиран и върнат обратно. Изключително съм благодарна за отлично свършената работа, бързия ремонт и обратната връзка.”

“Възхитен съм от отнощението на служителите на Ардес -- както от търговския им отдел, така и от съпорт-екипа. От две-три години пазарувам от тях (нов геймърски лаптоп, по-малък лаптоп втора употреба и скенер) и бих ги препоръчал като фирма способна да обслужва клиентите си на ниво, реагирайки с максимална бързина на всички техни въпроси, проблеми и изисквания.”

"Това ми е третата поръчка от Ardes и смятам да продължавам да поръчвам от тях заради коректното отношение , което съм получавал винаги! След последната ми поръчка реших да сменя закупената от мен видео карта с по-висок клас , като при отговора на запитването ми промоцията вече беше изтекла (-130лв) , но въпреки това ми беше предложена промоционалната цена!”

"Пиша от закупения от вас в "черния пртък" лаптоп HP Elitbook 8460p. Отлична машина! За пореден път имах големи очаквания и те се оправдаха. Пазарувам от Ардес при всяка възможност, както за мен така и за роднини. Възползвал съм се и от гаранцията на продуктите, отново без забележки. Продължавайте все така да работите, скоро пак ще се видим!”