1. Ardes.bg
  2.  > 
  3. Помощ при пазаруване
 > Политика за връщане

Политика за връщане

Всяка стока, закупена онлайн от Ardes.bg, може да бъде върната без причина в срок от 45 дни от датата на закупуване. Срокът за връщане важи както за физически, така и за юридически лица, които са закупили онлайн техника от сайта аrdes.bg. Потребителят трябва да уведоми ardes.bg в писмен вид, че се отказва от покупка без да дължи неустойка в рамките на 45 дни от датата на получаване на продукта.

  • Върнатата стока трябва да бъде в оригинална опаковка и пълна окомплектовка (аксесоари, упътвания, дискове, ръководства, транспортни кашони), включително транспортна опаковка, с приложена оригинална гаранционна карта и копие на платежен документ.
  • Стоката следва да бъде без следи от употреба, без драскотини, наранявания, охлузвания, токов удар и други външни белези по корпуса и екрана. За лаптопи, нетбуци, таблети, смартфони - стоката трябва да е със защитни найлонови покрития около дисплея, клавиатурата и капака, ако е имало такива.
  • Оригиналната опаковка трябва да е здрава, да не е разкъсана, надраскана или повредена.
  • Транспортните разходи за връщане на стока без причина, са за сметка на клиента.
  • Транспортните разходи за връщане на стоки с причина (дефект, разминаване с описанието и др.) са за сметка на "Ардес ИТ" ЕООД.
  • При закупуване на няколко идентични продукта се позволява връщане на само 1 бройка разопакован продукт. Останалите ще бъдат приети само и единствено, ако всички кутии/опаковки са оригинални и не е повредена тяхната цялост;
  • Ardes.bg си запазва правото да откаже връщането на продукти от клиенти, които злоупотребяват с използването на тази услуга
     

Замяна на техника и връщане на пари

Паричната стойност на върнатия продукт може да се използва за закупуване на други продукти или да бъде върната на клиента до 14 дни от датата на връщане на стоката.

За да върнете закупената техника, моля попълнете поставения в комплекта формуляр и следвайте инструкциите написани на него. Формулярът може да бъде изтеглен и от тук:

Заявление за връщане на стока от Ардес

Заявление за връщане на стока, поръчана през marketplace на eMAG

Ако имате въпроси, свържете се с фирмата от национална верига Ardes.bg, от която сте закупили техниката. При нужда се обадете в централата във Варна на тел: 0700 15060 за допълнителна информация

Изключения

Не се възстановяват суми за извършени услуги:

  • ремонт;
  • инсталация на софтуер;
  • сключени застраховки на техниката;
  • закупени допълнителни гаранции;
  • транспортни разходи, такси при плащане и наложен платеж (при връщане на техника не се възстановяват разходите за транспорт, такси при плащане или наложен платеж, заплатени от клиента по време на покупката);

Не се възстановяват суми за:

  • Стока, която не е в оригиналната опаковка или липсват части от нея, както и наранен, изтрит или скъсан сериен номер и/или гаранционна лепенка;
  • Стока с лош вид и видими следи от употреба - драскотини по корпуса, клавиатурата, екрана, зарядни и др. драскотини;
  • Видео и aудио записи, компютърни програми, игри и друг вид софтуер, които се предлагат в дигитален формат (на CD, DVD и т.н.);
  • Консумативи (батерии, тонери, канцеларски материали и др);
  • Лаптопи и компютри с предварително инсталирана операционна система, ако същата е била изтрита и заменена с друга;
  • Лаптопи Toshiba с регистрирана гаранция "No matter what" и "Reliability";
  • Лаптопи Asus с регистрирана гаранция "Reliability";
  • Продукти, на които е била сменена операционната система или други програми, които са присъствали при доставката на продукта;
  • Оборудване, защитено от пароли, въведени от потребителя или конфигуриран по поръчка за потребителски акаунти, което предотвратява привеждане на устройството към първоначалното му софтуерно състояние;
  • Специални поръчки (специална поръчка е стока, която не е налична в склада на Ardes.bg и ще бъде поръчана специално за конкретен клиент. Ardes.bg ще уведоми предварително клиента, че стоката е специална поръчка и за нея не важат условията за връщане на стоките);
  • Принтери или мултифункционални устройства, на които консумативите са били разопаковани и монтирани;
  • Електроуреди от категория  "Грижа за Вас" (епилатори, самобръсначки и др.)
  • Електроуреди от категории "Кухненски уреди"  и "Уреди за дома", които имат следи от употреба
     

Забележка:

Транспортните разходи са за сметка на клиента в следните случаи:

  • Връщането е било отказано на основание едно или повече от изброени по-горе условия;
  • Техниката е изпратена без предварително попълване на формуляра за връщане на продукт;
  • Техниката е изпратена чрез друга куриерска фирма, различна от Speedy;

Отговорност за вреди причинени от счупване, надраскване, заливане, изгаряне и др. въздействия изключващи обичайното тестване и ползване на продуктите от Потребителя.

При приемане на върната стока от Потребителя, Ардес си запазва правото да провери продуктите за щети и въздействия причинени от евентуално необичайно ползване от страна на Потребителя. При наличие и установяване на такива щети Ардес ще направи прихващане от сумата за възстановяване, съобразно оценката на констатираната щета и съгласно чл. 55 ал.4 от ЗЗП. Примери:

  • част от пълната окомплектовка липсва (липсват аксесоари, опаковки, кабели, оригинални лепенки, ръководства за употреба)
  • нарушена е оригиналната опаковка (повредена, скъсана, надраскана)
  • клиентът е изтрил или повредил оригиналния софтуер, с който е закупена техниката
  • клиентът е инсталирал какъвто и да е софтуер, различен от оригиналния, с който е закупена техниката и не е възстановил първоначалните фабрични настройки при връщане на техниката

 


 

*За да се избегнат случаи на злоупотреба при замяна на техниката, Ardes.bg извършва преглед и тест на върнатата техника в свой сервиз. Ако всичко е наред с техниката, тя може да бъде заменена. Срокът за отговор от Ardes.bg, дали техниката може да бъде заменена, е до 3 работни дни.

Запазване на информация

Ardes.bg не носи отговорност за каквато и да е информация записана на преносим компютър, настолен компютър, таблет, смартфон или твърд диск. Всяка информация ще бъде изтрита при връщане на стоката.

Условия за връщане на стока извън 45-дневния срок от датата на закупуване.

Ако искате да върнете стоката, след като са минали повече от 45 дни от датата на закупуване, стоката се приема като стока за изкупуване втора употреба. Цената на изкупуване се определя в зависимост от състоянието на стоката и състоянието на окомплектовката, както и от срока на използване. Точната цена за изкупуване може да бъде определена на място в някой от сервизите от Национална верига Ardes.bg, след като бъде прегледана и тествана от служител. Срокът за определяне на цената на техниката е до 3 работни дни от датата на постъпване.

 

 

 
АРДЕС Е ПРЕДПОЧИТАН ПАРТНЬОР ОТ:
Габрoвски ООД - осветителни тела, осветление, лампи Информация за мобилни телефони
Посетете Ardes.bg в ShopMania Pazaruvaj.com - Pazaruvaj - Надежден помощник за покупки
Ardes.bg използва бисквитки. Разглеждайки този сайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки. Научи повече. OK