Unique selling proposition banner

Политика за връщане

Връщането на стока закупена онлайн от ardes.bg е много лесно. Ваше законно ПРАВО е да се откажете от направената онлайн покупка (отказ от договор от разстояние) в рамките на 14 дни.

Ние от ardes.bg, искаме да сте сигурни във Вашата покупка и УДВОЯВАМЕ този срок. Продукти отговарящи на условията за връщане и закупени онлайн от ardes.bg, могат да бъдат върнати към нас до 30 дни. Ако имате намерение да върнете продукт, разполагате с 30 дни да го направите, без да дължите обяснение за причината за връщане. Моля, прочетете информацията по-долу за да сте сигурни, че сте спазили всички условия за връщане, попълнете заявлението за връщане и изпратете продукта към нас. Важи за територията на България, както за физически, така и за юридически лица.

ВАЖНО Е ДА ЗНАЕТЕ НАШИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ:
  • Да пазите оригиналната опаковка и пълната окомплектовка на получения продукт. Пазете всичко, наистина всичко - кутии, книжки, найлончета и торбички

  • Имате право да тествате закупения продукт и да се уверите че Ви хареса, но сте задължени да го пазите в безупречно състояние и вид. Върнатия продукт трябва да бъде без следи от употреба, без драскотини, без следи от удари и с всички защитни покрития, които продукта е имал при получаването му.

  • Оригиналната опаковка, всички книжки и документи, вкл. документите за собственост, трябва да са здрави, да не са надраскани или повредени.

  • При закупуване на няколко идентични продукта се позволява връщане на само 1 брой разопакован продукт. Останалите ще бъдат приети само и единствено, ако всички кутии/опаковки са запечатани и не е повредена тяхната цялост

  • Транспортните разходи за връщането на продукта се поемат от Вас.

ВАЖНО Е ДА ЗНАЕТЕ КОИ ПРОДУКТИ НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ:
  • Всякакъв вид слушалки, които се поставят в ушния канал и са били разпечатани;

  • Принтери и всякакъв вид печатащи устройства, ако консумативите им са били разпечатани;

  • Електроуреди от категория "Грижа за Вас" (епилатори, самобръсначки и др.)

  • Електроуреди от категории "Кухненски уреди" и "Уреди за дома", които имат следи от употреба;

  • Специални поръчки - поръчка за стока, която не е налична в склада на Ardes.bg и ще бъде поръчана специално за Вас. Ще Ви уведоми предварително, че стоката е специална поръчка и за нея не важат условията за връщане;

  • Заплатени суми за услуги, които вече са консумирани - ремонт, инсталация на софтуер, сключени застраховки на техниката, закупени допълнителни гаранции;

  • Транспортни разходи, такси при плащане и наложен платеж (при връщане на техника не се възстановяват разходите за транспорт, такси при плащане или наложен платеж, заплатени от Вас по време на покупката);

  • Стоки, които не са в оригиналната си опаковка или липсват части от нея, както и наранен, изтрит или скъсан сериен номер и/или гаранционна лепенка;

  • Стока с лош вид и видими следи от употреба - драскотини по корпуса, клавиатурата, екрана, зарядни и др. драскотини;

  • Видео и aудио записи, компютърни програми, игри и друг вид софтуер, които се предлагат в дигитален формат (на CD, DVD, download, кодове за активация и т.н.);

  • Консумативи (батерии, тонери, канцеларски материали и др), чийто опаковки са били разпечатани;

  • Лаптопи и компютри с предварително инсталирана операционна система, ако същата е била изтрита и заменена с друга;

  • Лаптопи Toshiba с регистрирана гаранция "No matter what" и "Reliability",Лаптопи Asus с регистрирана гаранция "Reliability";

  • Стоки ​с регистрирани оригинални гаранции в системата на производителя;

  • Продукти, на които е била сменена операционната система или други програми, които са присъствали при доставката на продукта;

  • Оборудване, защитено от пароли, въведени от потребителя или конфигурирани по поръчка за потребителски акаунти, което предотвратява привеждане на устройството към първоначалното му софтуерно състояние;

КАКВО ДА ОЧАКВАТЕ, СЛЕД КАТО ВЪРНЕТЕ ПРОДУКТА?
  • След като получим върнатия продукт, съдържанието на пратката ще бъде прегледано и обработено от нашия екип;

  • За да се избегнат случаи на злоупотреба при връщане на продукти ще извършим преглед и тест на върнатата техника в нашия оторизиран сервиз. Ако не са установени щети, тя може да бъде заменена. Обикновено срокът, в който ще получите отговор от наша страна, дали техниката може да бъде заменена, е до 3 работни дни;

  • Стойността на върнатите продукти ще бъде възстановена в рамките на 14 календарни дни по сметката, която сте посочили в заявлението за връщане;

Запазване на информация:

ВАЖНО: аrdes.bg не носи отговорност за каквато и да е информация, записана на преносим компютър, настолен компютър, таблет, смартфон, твърд диск или друг носител на информация. Трябва да знаете, че връщайки стоката към нас, всяка информация ще бъде изтрита.

 
ВАЖНО Е ДА ЗНАЕТЕ КАКВИ СА ВАШИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

Отговорност за вреди причинени от счупване, надраскване, заливане, изгаряне и др. въздействия изключващи обичайното тестване и ползване на продуктите от Потребителя.

При приемане на върната стока от Потребителя, си запазваме правото да проверим продуктите за щети и въздействия причинени от евентуално необичайно ползване от Ваша страна. При наличие и установяване на такива щети, ardes.bg ще направи прихващане от сумата за възстановяване, съобразно оценката на констатираната щета и съгласно чл. 55 ал.4 от ЗЗП. Примери:

  • част от пълната окомплектовка липсва (липсват аксесоари, опаковки, кабели, оригинални лепенки, ръководства за употреба) Приспада се до 25% от платената сума.

  • нарушена е оригиналната опаковка (повредена, скъсана, надраскана)

  • бил е изтрит или повреден оригиналния софтуер, с който е закупена техниката - приспада се стойността на изтрития софтуер, включително и труда по възстановяване на първоначалния вид на продукта.

  • инсталирали сте софтуер, различен от оригиналния, с който е закупена техниката и не сте възстановили първоначалните фабрични настройки при връщане на техниката. Приспада се сумата за труда по възстановяване на първоначалния вид на продукта - Цена по актуалния ценоразпис - 30 - 80 лв.

ЗАМЯНА НА ТЕХНИКА И ВРЪЩАНЕ НА ПАРИ

Паричната стойност на върнатия продукт, може да се използва за закупуване на други продукти (замяна със същия или друг продукт) или сумата да бъде върната до 14 дни от датата на връщане на стоката.

За да върнете закупената техника, моля попълнете поставения в комплекта формуляр и следвайте инструкциите написани на него.

Формулярът може да бъде изтеглен и от тук:

Ако имате въпроси или нужда от допълнителна информация, можете да се свържете с нас тел: 0700 15060.

КАКВО СЕ СЛУЧВА АКО МИНАТ ПОВЕЧЕ ОТ 30 ДНИ И ЖЕЛАЕТЕ ДА ВЪРНЕТЕ ПРОДУКТА КЪМ НАС?

Ако искате да върнете стоката, след като са минали повече от 30 дни от датата на закупуване, стоката се приема като стока за изкупуване втора употреба. Цената на изкупуване се определя в зависимост от състоянието на стоката и състоянието на окомплектовката, както и от срока на използване. Точната цена за изкупуване може да бъде определена на място в някой от сервизите от Национална верига Ardes.bg, след като бъде прегледана и тествана от служител. Срокът за определяне на цената на техниката е до 3 работни дни от датата на постъпване.

 
АРДЕС Е ПРЕДПОЧИТАН ПАРТНЬОР ОТ: