Сервизни центрове

Оторизирани сервизни центрове за лаптопи.

Ако имате проблем с гаранционен продукт, закупен от нас, моля обърнете се към оторизирания сервиз на марката посочен тук или във Вашата гаранционна карта.

Вюпойнт

тел.: 02/988 9170
e-mail:

Мост компютърс

тел.: 0700 14411
e-mail:

Вюпойнт

тел.: 02/988 9170
e-mail:

Мост компютърс

тел.: 0700 14411
e-mail:

Creative centre

тел.: 0700 20915
e-mail:

ЛД Сервиз

тел.: 052 609 140
e-mail:

ЛД Сервиз

тел.: 052 609 140
e-mail:

Вюпойнт (IdeaPad, IdeaCentre)

тел.: 02/988 9170
e-mail:

IBS (ThinkPad, ThinkCentre, ThinkStation, ThinkServer, ThinkVision)

тел.: 0887 722 788
e-mail:

ЛД Сервиз

тел.: 052 609 140
e-mail:

CNSYS

тел.: 02 958 3600
e-mail:

ЛД Сервиз

тел.: 052 609 140
e-mail:

Вюпойнт

тел.: 02/988 9170
e-mail:

Сръчко

тел.: 02/963 5716
e-mail:

Допълнителна информация за гаранционно обслужване.

Независимо от проблема, който имате може да се обърнете и към нашите магазини и сервизни центрове в страната:

Уважаеми клиенти,

Поради епидемичната обстановка в страната и предприетите мерки, приемните на сервизите ни във Варна и София временно ще преустановят работа с клиенти на място в обектите, както и приемането и обслужването на негаранционна стока.
Молим да имате предвид, че обслужването на гаранционни продукти – десктоп системи, компоненти и периферия, ще се извършва по следния начин:
- Чрез изпращане по куриер до адресите на сервизните ни центрове във Варна и София;
- Разходът по доставката и връщане се поема от Ardes.bg;
- Обработката / обслужването / на гаранционни продукти се извършва в период от 15 до 30 дни;
А за всички останали гаранционни продукти, като: лаптопи, смартфони и таблети, моля, обръщайте се към оторизираните сервизи на производителя, посочени в сайта ни.
Благодарим Ви за разбирането!

Варна

Ако имате проблем със сервизното обслужване на закупен от Вас продукт, моля пишете ни на имейл: .