Мнения на клиенти
Здравейте! Искам да изкажа искрените си благодарности за приветливото и професионално обслужване на Александър Попов в магазина в гр. Пловдив. Съветвам всеки, който има въпроси и иска да получи адекватно отношение да се обърне към него! С най-голямо удоволствие ще посетя магазина отново!
Искам да благодаря на Иглика Авджиева за отличните напътствания и дори препоръката на по-добра промоция за моите нужди (както и за отличните и познания за съвсем нова техника, буквално произведена преди дни). Много професионално and up to the point. Мерси.
Иглика Авджиева е прекарасен професионалист, доволен съм от бързината и компетентността и.
Благодаря за лаптопа,много ми помогнахте за избора.
Много любезни и ако цените бяха най добри от другите щяха да са номер едно,но за съжаление тук винаги е прекалено завишени цени иначе страхотно обслужване браво
Александър Попов е най вежливия и възпитан ит консултат съм срещал някога Благодаря .
Много съм доволен от обслужването на Мария Йорданова.
Доволна съм от обслужването предоставено от Иглика Авджиева! Браво на екипа!
Много съм задоволен със клиентската служба на Ардес. Днеска порачах колонка от Иглика Авджиева и тя беше учтива, внимателна и търпелива. Благодаря!
Иванка Димитрова
30 Юни 2021
Направих пръчка 1B8N2K за Видео карта Palit GeForce GTX 1660 Ti 6GB Dual на цена 781 лв. на 28.06.21 г. -платено в брой с карта. Явно беше последната, защото изчезна като артикул, но на следващия ден се появи на цена 1517 лв. Имаше я до към 17.00 часа със сигурност, тъй като коментирах с колегите и ги питах за мнения относно продукта и цената му. Днес- 30.06.21 г. към 12 часа ми се обаждат и казват, че продукта е изчерпан и ми се предлагат други карти на с цена 400 лв нагоре от вече платената цена. На фона на покачващите се цени на видеокартите, разбирам, че след като можем да вземем 1500 лв, няма да я дадем за 781 лв, но не е коректно и не препоръчвам този сайт!!!!
Здравейте, Иванка, Благодарим Ви за обратната връзка, оценка и отделеното време. Важни и ценни са за нас, с цел подобряване на качеството. Моля, приемете още веднъж извинения, относно невъзможността за изпълнение на поръчката. Както е споменато и в телефонния разговор, наличните бройки на склад са били в ограничено к-во. При обновяването на следващия ден, виждате продукта с нова цена, тъй като е наличен в склад на доставчик, но на двойно по-висока цена. Предприели сме мерки за коригиране обновяването на информация в продуктовите страници, за да бъдат избегнати бъдещи подобни случаи. Молим да ни извините за причиненото неъдобство. Оставаме на разположение, в случай че се нуждаете от допълнително съдействие или информация. Поздрави, Венцислав Величков Ръководител Отдел връзка с клиенти и онлайн продажби тел: +359876396911 email: v.velichkov@ardes.bg ---------------------------------------------------------------- АРДЕС Информационни Технологии ЕООД тел: 052 603485, 609140 нац. тел: 0700 15060 www.ardes.bg