1. Ardes.bg
 > Помощ при пазаруване

Помощ при пазаруване

Политика за връщане

Водени от желанието да бъдем максимално полезни на нашите клиенти, ние въведохме нова уникална практика за връщане на закупената стока до 45 дни от датата на закупуване. Прочети повече.

Често задавани въпроси (FAQ)

Често задавани въпроси за Ardes.bg

Начини на плащане и доставка

Он-лайн поръчките се обработват всеки ден от 9.30 до 17 часа, без събота и неделя. Поръчки постъпили след тези часове се обработват на следващия работен ден. Прочети повече.

Клубна карта

За корпоративни клиенти

Ardes.bg предлага специални условия за доставка, гаранция и сервиз за своите корпоративни клиенти. Виж повече тук.

Корпоративна клубна карта

Купи на изплащане

Кандидатстваш за кредит без да излизаш от вкъщи! Избираш от изгодни схеми за изплащане, съобразени с твоите нужди.

Гаранция за изгодна покупка

Ако случайно някъде Ви предложат, по-изгодни условия при покупка за същия лаптоп или таблет, ние ще направим нашата оферта по-добра в 90% от случаите. Прочети повече...

Замяна след 3-ти хардуерен ремонт

Условия за получаване и ползване на оборотна техника

Ако Вашият лаптоп се повреди по време на гаранционния срок ще Ви осигурим оборотен.

Рекламации на гаранционна стока

Ardes.bg предлага продукти с гарантиран произход , високо качество и гарантиран сервиз от производителя. Прочети повече.

Гаранционни условия

Уважаеми клиенти, Ардес Информационни Технологии разполага със собствен сервиз с отлично подготвени специалисти и база за диагностика и ремонт, както на гаранционни така и на извънгаранционни компютърни модули, компютърни системи и монитори. Прочети повече.

Често задавани въпроси (FAQ) CYBER Friday

 
АРДЕС Е ПРЕДПОЧИТАН ПАРТНЬОР ОТ:
Габрoвски ООД - осветителни тела, осветление, лампи Информация за мобилни телефони
Посетете Ardes.bg в ShopMania Pazaruvaj.com - Pazaruvaj - Надежден помощник за покупки
Ardes.bg използва бисквитки. Разглеждайки този сайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки. Научи повече. OK