Unique selling proposition banner

Често задавани въпроси (FAQ)

Поръчки и доставка

Как да регистрирам поръчка в ardes.bg?
* Чрез бутона „Купи“ добавяш избрания продукт в кошницата. Можеш да продължиш към следващите стъпки или да добавиш още продукти и услуги. След като си избрал най-подходящите за теб, продължи нататък, с бутона „Купи“ в дясно. Ако имаш промо код или ваучер, въведи го в полето по-долу. Ако разполагаш с aClub точки и продуктът участва в месечната промо кампания, сега е моментът да се възползваш от допълнителна отстъпка, като използваш натрупаните от теб точки в акаунта;
* Попълни твоите имена, телефон и email;
* Избери метод на доставка;
* Избери предпочитаният от теб начин на плащане.
* Ако желаеш да получиш фактура към покупката, маркирай „Да“ и попълни данните;
* Потвърди, че си съгласен с общите условия и натисни бутона „Продължи“;
* На следващият екран ще откриеш систематизирана информация за поръчката, преди да я направиш;
* За да я финализираш, натисни бутона „Потвърждавам поръчката“;
* Ще получиш номер на твоята поръчка, която вече е видима в акаунта ти, в секция „Поръчки и документи“;
* Ще те информираме с email, че поръчката е успешно приета за обработка.
Кога ще получа поръчката?
В зависимост от избрания от теб продукт, сроковете за доставка са следните:
* За налични на склад продукти и наличност при Външен доставчик – от 2 до 5 работни дни, при избран метод на доставка чрез куриер и от 1 до 4 работни дни, при избран метод „Получаване от магазин“;
* За налични продукти в м-н София с избран метод на доставка „Експресна доставка“ ще получиш заявените продукти до края на текущия работен ден на посочения от теб адрес;
* За custom компютърни конфигурации и системи, неналични на склад, срокът за доставка е от 6 до 8 работни дни.
* За Pre-order поръчки, срокът за ориентировъчна и най-ранна доставка, е посочен в продуктовата страница на избрания от теб модел. Ще изпратим допълнителна информация за точна дата за доставка при получаване на наличности;
* За продуктът със статус „По заявка“, срокът е ~60 работни дни и се уточнява допълнително. Възможни са забавяния, свързани с внос от доставчик или други парични, за които своевременно ще те уведомим.
Важно! Срокът за доставка започва да тече от момента на потвърждение на поръчката чрез получения SMS. Ако си избрал метод на плащане „На изплащане“ е необходимо договорът да бъде подписан и потвърден от страна на кредитната компания. Ако си избрал метод на плащане „Банков превод“ е необходимо сумата да бъде отразена в банковата сметка на Ardes.bg, за да пристъпим към обработка на поръчката. Изпращането на авизо (платежно нареждане) не се счита за получен банков превод.
Как ще бъде доставена поръчката?
Имаш на разположение следните опции за доставка:
* Доставка до магазин на Ardes.bg в гр. София, Пловдив, Варна, Бургас, Велико Търново и Перник;
* Click and collect опция за получаване от обектите в гр. София, Пловдив, Варна и Бургас;
* Доставка чрез куриер до адрес;
* Доставка до избран офис на куриер;
Как да променя/откажа поръчката или данните към нея?
Ако желаеш да отмениш или промениш направена поръчка, изпрати email до online@ardes.bg или ни се обади на тел. 070015060 / 0878150600
Какво следва, ако поръчаните продукти не са налични?
Ако поръчаните от теб продукти не са налични, ще се свържем с теб и ще предложим подходящо алтернативно решение за замяна.
Кога ще получа документите към поръчката и къде да ги открия?
Стремим се да опазваме максимално околната страда и въглеродният отпечатък върху планетата ни. Ето защо, към пратката няма да получиш разпечатани документи.
Ще ги откриеш в твоят профил, в секция „Поръчки и документи“, както и на посоченият от теб email (ако няма акаунт). Всички съпътстващи документи като гаранционна карта, фактура, товарителница, сертификат за удължена гаранция, застрахователна полица и електронни сертификати за лиценз, ще получиш непосредствено след финализиране на поръчката.
Ще се ориентираш по статуса „Завършена“ в клиентския ти профил.
Важно! Ако си избрал метод на плащане „При получаване“ с доставка от куриер, в зависимост от използвания метод, ще получиш касовия бон, съответно:
* За наложен платеж – прикрепен касов бон от Ardes.bg в пратката;
* Пощенски паричен превод – касов бон, издаден от куриера при получаване на пратката.
Мога ли да се възползвам от TaxFree услуга?
Да, услугата е достъпна в обектите ни в гр. София, Пловдив, Варна и Бургас.

Методи на плащане

Плащане при доставка
Можеш да заплатиш поръчката при доставка от куриер в брой или чрез ПОС терминал, ако куриерът разполага с такъв в себе си. В офисите на куриерите винаги са на разположение ПОС терминали;
Плащане с карта онлайн
Защитен и сигурен начин да заплатиш поръчката си чрез кредитна/дебитна карта.
За да бъде плащането успешно, е необходимо твоята карта да има активна 3D защита, чрез метод на твоята банка (SMS, потвърдителен код от приложението на банката и др.).
Ако изпитваш затруднения, потърси ни на email online@ardes.bg или тел. 070015060 / 0878150600
Банков превод
Можеш да платиш поръчката си чрез банков превод. Ще изпратим проформа-фактура, след като потвърдим поръчката ти. В нея се съдържат необходимите банкови детайли за сметката към която трябва да наредиш плащането.
ePay
Можеш да използваш този метод, ако имаш регистриран акаунт в ePay.bg
На изплащане
Ardes.bg предлага опция за разсрочено плащане чрез партньори от БНП Париба ЛФ, TBI Bank, Unicredit Consumer Financing.
Можеш да избереш онлайн кандидатстване чрез БНП Париба ЛФ, след като добавиш продукти в кошницата и натиснеш бутона купи. В методи на плащане ще откриеш опция „На изплащане“. Избери подходяща вноска и период за теб и попълни данните.
Чрез TBI Bank и Unicredit Consumer Financing, можеш да кандидатстваш във физическите ни обекти в гр. София, Пловдив, Варна и Бургас.

Доставка чрез куриер

Как да проследя пратка?
След като поръчката ти бъде предадена на куриер, ще получиш email, съдържащ линк за проследяване, който ще те насочи към сайта на куриера. Товарителницата ще бъде налична и в клиентския ти профил, в секция „Поръчки и документи“, отново с опция за проследяване, след финализиране на поръчката (ще се ориентираш по статуса на поръчката, който ще бъде „Завършена“.
Как да избера доставка до офис на куриер?
Можеш да избереш предпочитан от теб куриер и офис, след като добавиш продукти в количката и преминеш към следваща стъпка, с бутона „Купи“. За повече информация, виж. Категория „Поръчки и доставка“
Как да избера доставка до адрес чрез куриер?
Можеш да избереш предпочитан от теб адрес за доставка, след като добавиш продукти в количката и преминеш към следваща стъпка, с бутона „Купи“. За повече информация, виж. Категория „Поръчки и доставка“
Каква е таксата за доставка?
* При избран метод „Доставка до магазина на Ardes.bg”, доставката е безплатна;
* Ако избереш метод на доставка с куриер, в зависимост от стойността на поръчката, таксата може да бъде безплатна и платена. Актуална информация за таксите ще откриеш тук
Как да избера предпочитан от мен куриер за доставка?
Наличните куриер за доставка ще се визуализират, след като добавиш продуктите в количката и натиснеш бутон „Купи“.
Мога ли да платя с карта на куриер при доставка?
Можеш да заплатиш поръчката при доставка от куриер в брой или чрез ПОС терминал, ако куриерът разполага с такъв в себе си. В офисите на куриерите винаги са на разположение ПОС терминали. Ако си избрал „Експресна доставка в рамките на деня“, която се обслужва от куриер на Делегейт, поръчката може да бъде заплатена единствено в брой.
Има ли опция за преглед и тест на пратката?
Да, всички пратки се изпращат с опция „Преглед и тест“.
Доставят ли се пратки извън България?
Да, доставят се пратки извън България, на територията на ЕС. Свържи се с нас на email online@ardes.bg или тел. 070015060 / 0878150600 за повече информация и актуална цена и условия за доставка.
Ще заплатя ли такса, ако след преглед откажа пратка?
Да, куриерът ще те таксува, ако след преглед/тест откажеш пратката. Ако по време на прегледа/теста откриеш нередност с пратката и продуктите в нея, те молим да се свържеш незабавно с нас на тел. 070015060 / 0878150600.
Какво да правя, ако откажа доставка на дефектен продукт?
Ако по време на прегледа/теста откриеш нередност с пратката и продуктите в нея са дефектни, те молим да се свържеш незабавно с нас на тел. 070015060 / 0878150600.
Какво да направя, ако получа увредена пратка?
Ако си получил увредена пратка, не я приемай в никакъв случай. Поискай от куриера да предостави „Протокол за увредена пратка“, попълни го заедно с куриера и откажи доставката.
При възникнал спор с куриера, те молим да се свържеш с нас незабавно на тел. 070015060 / 0878150600.
Какво да направя, ако част от поръчката не е доставена?
Свържи се с обслужващия куриер, за повече информация. Ако не получиш съдействие, свържи се с нас на email online@ardes.bg или тел. 070015060 / 0878150600.
Какво да правя, ако не съм на адреса в деня на доставка?
Имаш възможност да пренасочиш пратката за друг ден/час или до офис на куриер. Следвай инструкциите от куриера в полученото известие във Viber/SMS. Там ще откриеш линк за управление на пратката.
Какво да направя, ако съм получил SMS/Viber съобщение/email от куриера, но пратката не пристига?
Свържи се с обслужващия куриер, за повече информация. Ако не получиш съдействие, свържи се с нас на email online@ardes.bg или тел. 070015060 / 0878150600.

IT услуги

Мога ли да защитя/застраховам техниката си?
Да, можеш да защитиш техниката си от негаранционни събития. Повече за услугата ще откриеш тук
Свържи се с нас на тел. 0700 150 60 / 0878 150 600 за специална оферта.
Мога ли да удължа гаранцията на техниката си?
Да, можеш да удължиш гаранцията на закупен от Ardes.bg продукт.
Повече за услугата ще откриеш тук
Свържи се с нас на тел. 0700 150 60 / 0878 150 600 за специална оферта.
Предлага ли се опция за дистанционна поддръжка?
Да, в Ardes.bg предлагаме услугата "Дистанционна ИТ помощ". Услугата е достъпна през работно време от 9:30 до 18:30 часа.
Тук ще откриеш повече за услугата "Дистанционна ИТ помощ"
Предлага ли се услуга за обратно изкупуване на техника?
Да, в Ardes.bg ще откриеш услуга за обратно изкупуване на техника. Повече за услугата ще откриеш тук
Налична ли е опция за съкратено сервизно обслужване?
Да, в Ardes.bg ще откриеш услуга за съкратено сервизно обслужване. Повече за нея ще откриеш тук

Връщане на продукти в 14-дневен срок

Условия за връщане в 14-дневен срок
Връщането на стока, закупена от ardes.bg е много лесно. Ваше законно право е да се откажете от направената онлайн покупка (отказ от договор от разстояние) в рамките на до 14 дни. Тъй като ние ценим високо нашите клиенти, същото право на връщане на стока имат и клиенти закупили стока от физическите ни обекти. Важно е да се запознаете с нашите условия за връщане на стока тук
Как да върна поръчка/продукти?
Преди да регистрираш формуляра за връщане се убеди, че продуктът, който желаеш да върнеш отговаря на условията за връщане, описани тук. Ако продуктът, който желаеш да върнеш отговаря условията за връщане, следвай следните стъпки:
* Влез в клиентският си профил и избери под меню "Поръчки и документи". В менюто в ляво избери секция "Връщане на продукт";
* Избери продуктът/продуктите, които искаш да върнеш;
* Попълни заявлението коректно, като избереш причина за връщане или оставиш коментар в полето за бележки;
* Избери коя от двете опции желаеш - връщане и замяна на продукта или връщане и възстановяване на заплатената сума;
След като попълниш заявлението за връщане, можеш да предоставиш продуктите в удобен за теб физически обект на Ardes.bg. Тук ще откриеш информация за обектите.
Ако този метод не е удобен за теб, можеш да използваш куриерска компания, чрез което да върнеш желаните продукти. Длъжни сме да Ви информираме, че трябва да поемете преките разходи по връщане на стоките, в случай че връщането не е свързано с техническа неизправност, сервизна рекламация или неточно изпълнена поръчка.
Какъв е срокът, в който мога да върна закупен продукт?
Можеш да върнеш продукт в срок до 14 дни от датата на покупка/датата на получаване от куриер.
Какво следва, след като върна продукт?
* След като получим върнатия продукт, съдържанието на пратката ще бъде прегледано и обработено от наш екип;
* За да се избегнат случаи на злоупотреба при връщане на продукти, ще извършим преглед и тест на върнатата техника в нашия оторизиран сервиз. Ако не са установени щети и са спазени условията за връщане, тя може да бъде заменена;
* Максималният период за възстановяване на сума или замяна на върнатия продукт е в рамките на 14 календарни дни от връщането. След получаване на имейла за одобрено връщане и нареждане на сумата, са необходими 1-3 работни дни технологично време за получаване на превода към посочената банкова сметка;
* Можеш да изберете един от двата начина за възстановяване на сумата - с ваучер на пълната стойност или чрез възстановяване на сумата в рамките на 14 календарни дни по сметката, която е посочена в заявлението за връщане. Ваучерът е с валидност 12 месеца от датата на издаване.
Мога ли да заменя продукт?
Да, можеш да замениш продукт в срок до 14-дни от датата на покупка/получаване от куриер. С условията можеш да се запознаеш тук
Всички продукти ли могат да бъдат върнати?
Важно е да знаеш нашите условия за връщане и кои категории продукти не подлежат на връщане в 14 дневен срок. Тук ще откриеш подробна информация за категориите продукти, които не подлежат на връщане в 14 дневен срок.

Сервизно обслужване

Имам нужда от сервизно обслужване. Какво следва да направя?
Виж категория „Как да върна поръчка/продукти?“ за инструкции. При входиране на заявление за връщане, избери опция „Връщане и ремонт“.

Програми за лоялност и отстъпки

aClub
Аrdes.bg създаде A Club, защото цени своите клиенти и иска да им се отблагодари за техните лоялност и доверие. Ставайки част от клуба ни, ти ставаш част от нашето голямо семейство на любители на ИТ техника. Тук ще се запознаеш с общите условия на програмата, както и ще получиш отговор на често задавани въпроси.
Ardes Affiliate
Мечтаеш за любим ИТ продукт? Търсиш начин как да го имаш с отстъпка? Тук ще се запознаеш детайлно с програмата Ardes Affililate.
Промо кодове, ваучери за отстъпка и подаръчни ваучери
Разполагаш с промо код, ваучер за отстъпка или подаръчен ваучер и желаеш да го приложиш към твоята онлайн поръчка? Тук ще се запознаеш с начините на ползване и общи условия.
Отстъпките с промо код са валидни само за продукти които са на стандартна цена. Не, важат за продукти които са на онлайн промо цена и/или промо цена. Отстъпката се начислява единствено и само за върху продукти. Не се начислява върху транспортни такси, услуги и прочее. Отстъпката се изчислява от крайната сума на продукта с ДДС.
Ваучерите за отстъпка са с условия за конкретно издаден такъв, а подаръчните ваучери могат да бъдат използвани за всички продукти (с или без активна отстъпка), според условията им на ползване.
Как мога да приложа промо код, ваучер за отстъпка или подаръчен ваучер към поръчката си?
Промо кодът се въвежда в страницата, която ще се визуализира, след като отворите своята количка. Те са валидни само за онлайн поръчки.

Как да ни откриете?

Контактен център и начини на връзка
Може да се свържеш с нас на националните ни телефони, личен ИТ консултант, контактна форма, email и чат. Допълнителна информация и контакти ще откриеш тук
Физически магазини и работно време
Актуална информация за работното време на физическите ни обекти, както и карта с местоположенията им ще да откриете тук
Сервизни центрове
Може да се свържеш със сервизните центрове на Ardes.bg на националните телефони или чрез email. Допълнителна информация и контакти ще откриеш тук