Заявление за ремонт

Моля, попълнете заявлението за ремонт.

Данни за продукти
Добави продукт
Данни за клиента
Подготовка за връщане на продукт
  1. Подгответе продукта, заедно с документите, с които е получен (гаранционна карта с касов бон и/или фактура).
  2. Изпратете ни ги по куриер Спиди на адрес Варна, бул. Сливница 120, магазин Ardes.bg или ги донесете на място в магазините ни в София или Варна. Вижте адресите тук.
УСЛОВИЯ ЗА РЕМОНТ

- Техниката, която продава национална верига Ardes.bg се сервизира гаранционно в официалните сервизи на различните марки. Продуктите, разполагащи с гаранционна карта, издадена от производителя, се обслужват от собствените им сервизни мрежи, както и от сервизни центрове, изрично посочени от тях в условията на гаранцията.

- За всички гаранционни карти издадени от Ardes.bg, продуктите се обслужват в гр. Варна от "ЛД сервиз". За улеснение на клиента, гаранционната техника може да бъде изпратена или донесена и в магазина, откъдето е закупена. От там наш служител ще я изпрати към оторизирания сервиз.

- Задължително е техниката да се изпрати или предостави с оригинална гаранционна карта, копие на платежния документ и описание на проблема.

- Сервизите и търговецът не носят отговорност за загубена информация и пропуснати ползи, през времето което стоката е предоставена за ремонт.

- Независимо, че закупената от нас техника вече не е в гаранция, ние можем да Ви предложим, бърз и качествен ремонт, изпълнен от сервизни инженери с дългогодишен опит в областта. Най-доброто решение на Вашия проблем се гарантира от индивидуалния подход към всеки един от нашите клиенти.

Ardes.bg Ви предлага:
  • диагностика и ремонт на лаптопи, настолни компютри, сървъри, монитори и друга компютърна и офис техника;
  • хардуерна и софтуерна профилактика;
  • възстановяване на информация;
  • настройки и инсталация на софтуер;
  • ъпгрейд на компютъра;

Пълните условия за ремонт може да прочетете тук.