Мнения на клиенти
Много добър съпорт!
Кристиан Костадинов беше адски полезен ! Много точни и конкретни отговори на въпросите ми.
Доволен съм от обслужването на г-н Мартин Любчев, препоръчвам!
Благодарност към Мартин Любчев, насоките, по време на разговора, който ми даде бяха супер полезни за мен при избора на компоненти.
Здравейте, имах възможността да контактувам с г-н Мартин Любчев, при което получих професионална, изчерпателна информация по интересуващи ме въпроси, Беше любезен и точен в своите отговори. Николай Нейков
Изключително съм доволен от Красимир Кътев. Оказа ми голямо съдействие и помощ при избора, комуникацията беше на отлично ниво, а доставката беше бърза. Съдейства ми за разрешаването на възникнала ситуация и бих го препоръчал на всички.
Днес, посетих вашия магазин в София, и бях любезно и експертно консултирана от вашия служител, Николай Георгиев. С неговото сътрудничество си избрах телефон, отговарящ на моите изисквания. Много благодаря!
Огромни благодарности към Мартин Йовчев! Изключително компетентен по всички въпроси, които възникнаха. Казвам го от гледната точка на човек, който се занимава с компютърна техника от много години. Служители като него определено вдигат летвата на Ардес на много високо ниво пред конкурентни фирми. Още веднъж благодаря!
Закупих си монитор от магазина им във Варна и предварително попитах дали има и hdmi кабел в комплекта, служителят който ме обслужи каза, че има. След като го закупих поисках да го тестваме и като го отворихме кабел нямаше, след като го попитах защо няма кабел последва: ще трябва да си закупиш....
Здравейте, Стилиян, Благодарим Ви за отделеното време и оставената оценка. Обратната връзка от клиенти винаги е полезна за нас, тъй като чрез нея подобряваме клиентското изживяване и подобряваме обслужването. След проведен разговор с обслужващия търговец са взети мерки за допълнително обучение при провеждането на консултации и в частност съдържание на окомплектовката на мониторите. За съжаление, голяма част от производителите не посочват съдържанието на комплекта с аксесоари, включени при закупуването на монитор и единствения начин да се разбере е когато се отвори кашона. При несигурност от страна на търговски отдел е обърнато внимание да не се посочва точен отговор, а проверка на място. Екипът от Варна би следвало вече да е провел телефонен разговор с Вас и да са предоставили кабел, който ще бъде за сметка на Ardes.bg Оставаме на разположение, в случай че се нуждаете от допълнително съдействие или информация. =============== Поздрави, Венцислав Величков, Ръководител Отдел връзка с клиенти тел. 0876396911 email: v.velichkov@ardes.bg
игор
03 Август 2020
Много добър екип помогна ми Мартин любчев 5/5