Мнения на клиенти

Оценка за Ardes.bg:
4.8 (обща оценка от 2776 мнения)
игор

игор

03 Август 2020

отлично

Много добър екип помогна ми Мартин любчев 5/5

Atanas Karaleev

Atanas Karaleev

03 Август 2020

отлично

Много добър съпорт!

Вани Славчев

Вани Славчев

03 Август 2020

отлично

Кристиан Костадинов беше адски полезен ! Много точни и конкретни отговори на въпросите ми.

Милен Митков

Милен Митков

03 Август 2020

отлично

Доволен съм от обслужването на г-н Мартин Любчев, препоръчвам!

Даниел Таушанов

Даниел Таушанов

03 Август 2020

отлично

Благодарност към Мартин Любчев, насоките, по време на разговора, който ми даде бяха супер полезни за мен при избора на компоненти.

Николай Нейков

Николай Нейков

03 Август 2020

отлично

Здравейте, имах възможността да контактувам с г-н Мартин Любчев, при което получих професионална, изчерпателна информация по интересуващи ме въпроси, Беше любезен и точен в своите отговори. Николай Нейков

Олег Симеонов

Олег Симеонов

01 Август 2020

отлично

Изключително съм доволен от Красимир Кътев. Оказа ми голямо съдействие и помощ при избора, комуникацията беше на отлично ниво, а доставката беше бърза. Съдейства ми за разрешаването на възникнала ситуация и бих го препоръчал на всички.

Теодора Богданова

Теодора Богданова

31 Юли 2020

отлично

Днес, посетих вашия магазин в София, и бях любезно и експертно консултирана от вашия служител, Николай Георгиев. С неговото сътрудничество си избрах телефон, отговарящ на моите изисквания. Много благодаря!

Стефан Панков

Стефан Панков

31 Юли 2020

отлично

Огромни благодарности към Мартин Йовчев! Изключително компетентен по всички въпроси, които възникнаха. Казвам го от гледната точка на човек, който се занимава с компютърна техника от много години. Служители като него определено вдигат летвата на Ардес на много високо ниво пред конкурентни фирми. Още веднъж благодаря!

Стилиян

Стилиян

31 Юли 2020

добро

Закупих си монитор от магазина им във Варна и предварително попитах дали има и hdmi кабел в комплекта, служителят който ме обслужи каза, че има. След като го закупих поисках да го тестваме и като го отворихме кабел нямаше, след като го попитах защо няма кабел последва: ще трябва да си закупиш....

Венцислав Величков, Ardes.bg:

Здравейте, Стилиян, Благодарим Ви за отделеното време и оставената оценка. Обратната връзка от клиенти винаги е полезна за нас, тъй като чрез нея подобряваме клиентското изживяване и подобряваме обслужването. След проведен разговор с обслужващия търговец са взети мерки за допълнително обучение при провеждането на консултации и в частност съдържание на окомплектовката на мониторите. За съжаление, голяма част от производителите не посочват съдържанието на комплекта с аксесоари, включени при закупуването на монитор и единствения начин да се разбере е когато се отвори кашона. При несигурност от страна на търговски отдел е обърнато внимание да не се посочва точен отговор, а проверка на място. Екипът от Варна би следвало вече да е провел телефонен разговор с Вас и да са предоставили кабел, който ще бъде за сметка на Ardes.bg Оставаме на разположение, в случай че се нуждаете от допълнително съдействие или информация. =============== Поздрави, Венцислав Величков, Ръководител Отдел връзка с клиенти тел. 0876396911 email: v.velichkov@ardes.bg