Мнения на клиенти
Сервизното обслужване е много лошо, като започнем с отношението на работещите към клиентите, и свършим с тяхната работа. Опитаха се да ме измамят, искаха да правят ремонт на компютъра ми за 3500 лева, като той дори не струваше толкова. Не съм доволен въобще
Здравейте, Благодарим Ви за мнението и оценката, която сте предоставили. Съжалявам да науча, че сте получили неудовлетворяващо за Вас решение от сервизния ни център. За да проследим случая, са ми необходими данни за покупката или номер на сервизния случай. Оставам на разположение и ще Ви съдействам, за да подобрим обслужването, както и проблемът, който изпитвате със закупеното у-во. Поздрави, Венцислав Величков, Ръководител отдел връзка с клиенти и онлайн продажби тел. 0876396911 email - v.velichkov@ardes.bg
:)
Днес, 19.06 2020 закупих лаптоп (HP-255 G7) от вашият магазин в София. Изказвам мойте благодарности и уважение към консултанта Мартин Лалошев, който с професионализъм и такт ме водеше към правилния за мен избор.
Приятно съм изненадана от краткия срок на изпълнение на поетия ангажимент в сервиза на Ардес. Специални благодарности на Соня Драгнева - безкрайно любезна и отзивчива. Останах с много добри впечатления от цялостната организация на екипа. Браво!
Изключително благодарен съм на Мартин Любчев за помощта, която ми оказа при избирането на компютър. Показа много голям професионализъм и мигновена реакция при всички затруднения, които имах при избирането на компоненти, тяхната съвместимост и функционалност. Беше ми отделено повече от достатъчно време за всеки въпрос, който имах. Горещо бих го препоръчал на всеки! Велин.
ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ на Човека г-н Венцислав Величков,който усърдно многократно отговаряше на моите въпроси и ме насочи към избора на търсения от мен монитор.
Много съм доволен от Стефан Славчев за обърнатото внимание и помоща за избор на части спрямо цена - качество.Бързата работа и професионализъм.
Изключително много благодаря на Мартин Лалошев за отделеното време и проявената прецизност при търсенето ми на лаптоп. При трите ми посещения в магазина той инвестира много време и се съобрази на 100 % с критериите, които бях поставил за конфигурация и външен вид на компютъра. Поздрави на целия екип и много бъдещи успехи!
Благодарности към инж.Куртев и екипа му за изключително бързата и адекватна реакция при решението на проблема ми. Останах приятно изненадана от професионалното и коректно отношение. Много благодаря!
димитър пламенов йорданов
22 Юни 2020
Не препоръчвам на никой. Отидох да си купя конкретен лаптоп, който бях харесал в сайта оказа се, че го нямат. Показаха ми същия на външен вид, харесах го, но така и не ми пуснаха лаптоп, който да зареди някакъв екран. След молби ми пуснаха друг модел, но със същата резолюция и размер екран. През цялото време г-н Любчев ми обесняваше, че няма да стане така и ми показваше с държанието си, че не му се занимава с мен - когото и ми повиши тон и ми се скара, че съм 'разгъвал' лаптопа - каквото и да значи това си заминах и си купих лаптоп от друг магазин - въпреки по добрата цена на Ардес.
Здравейте, Димитър, Благодарим Ви, че се свързахте с нас и ни предоставихте обратна връзка за обслужването, което сте получили в магазина. Оценяваме го, тъй като от това се учим непрекъснато, за да отговорим максимално точно на клиентските очаквания. След обстойно разглеждане на случая и проведена комункация с обслужващия служител, са взети мерки за подобрение. В действителност, при извършване на първоначалната настройка на Windows и активацията му, започва да тече гаранцията на продукта. За да избегнем това, сме подготвили налични Live дистрибуции на операционни системи, с които могат да се тестват някои от възможностите на лаптопа. Оставаме на разположение, в случай че се нуждаете от доп. съдействие или желаете да споделите мнение. Поздрави, Венцислав Величков, Ръководител отдел връзка с клиенти, Ardes.bg