Мнения на клиенти

Оценка за Ardes.bg:
4.8 (обща оценка от 2844 мнения)
Милен Кръстев

Милен Кръстев

07 Януари 2017

отлично

Здравейте! Изключително много съм доволен от бързата и коректна работа на целия екип! Поръчах си онлайн лаптоп Acer Aspire Nitro Facelift, още същия ден ми се обадиха и лаптопа за отрицателно време беше при мен! Определено и за в бъдеще ще продължавам да поръчвам от Вас.СТРАХОТНИ СТЕ!!! Бъдете здрави и продължавайте в същият дух! :-)

Мартин Любчев

Мартин Любчев

07 Януари 2017

отлично

Имам закупени общо 3 лаптопа куп аксесоари и един настолен компютър от всичките съм супер доволен ! Нямат грешка лаптопите са на по 4-5 години и още са експлоатирани на максимума им :)

Димитър Димитров, Ardes.bg:

Благодарим Ви за добрите думи. Те осмислят нашите усилия. Пожелавам Ви много късмет и успехи през новата година. С уважение. Д. Димитров

Стефан Цанев

Стефан Цанев

31 Декември 2016

отлично

Закупих Монитор Dell U2515H от Ardes.bg-Варна.Монитора е страхотен ,покупката си заслужава ,препоръчвам модела и на други .Закупих го онлайн и съм много доволен от екипа на Ardes,коректни и точни в обработката и доставката на продукта.

Николай Бучкуджиев

Николай Бучкуджиев

29 Декември 2016

отлично

Изключително много съм доволен от експресната реакция! Поръчах онлайн лаптоп Lenovo в Ардес на 23-ти декември. Същия ден ми се обадиха от Диора ООД Шумен, които са представители на Ардес за Шумен. На следващия ден, въпреки че беше неработен, лаптопът беше при мен! Благодаря на Ардес и специално на г-н Дилян Димитров от Диора Шумен за супер бързата реакция и жеста, който направиха на Бъдни вечер за мен! СУПЕР СТЕ!

Евгени Николов

Евгени Николов

12 Декември 2016

отлично

Доволен съм от всички стоки, които предлага ardes.За сега не съм имал повредена, объркана или некачествена стока .

Dimo Dimov

Dimo Dimov

06 Декември 2016

отлично

На 25.11.2016г, направих покупка на HP ProBook 440 G3, от който към момента съм много доволен ! Доволен съм изключително много и от коректността на екипа на Ardes - Варна и конкретно инж, Д. Димитров, поръчаното от мен дойде за изключително кратко време и в отлично състояние. Както до сега така и за напред, ще се доверявам на Вашите компетентни препоръки и коректни услуги :) Поздрави.

Светослав Дивизиев

Светослав Дивизиев

06 Декември 2016

отлично

Здравейте, Закупих лаптоп онлайн по време на Cyber Friday. Беше доставен бързо и в рамките на посоченото. За съжаление след стартирането му забелязах странни черти по дисплея... Дефект... При първа възможност от моя страна отидох до официалния магазин. Лаптопът беше проверен и установен дефекта. Първия въпрос на продавач-консултанта беше: желаете да върнем заплатената от вас сума или да бъде заменен с нов? Избрах да бъде заменен... Получих нов, гаранцията беше заверена. Господин Тонов настоя гаранцията да се впише от днешна дата, а не от предната, когато бях закупил този с дефект. Малки детайли, които ме оставиха с неочаквано за мен приятно чувство. Доволен от това,че съм избрал точно Ардес... Ако имам нужда от нов лаптоп бих заложил отново на Ардес без съмнение...

Светлин Георгиев

Светлин Георгиев

06 Декември 2016

отлично

Изключително съм доволен от отношението и комуникацията с екипа на ardes.bg. Беше ми оказано пълно съдействие и проявено разбиране към моите изисквания. Доставката беше извършена на следващият ден. Благодаря!

Александър Георгиев

Александър Георгиев

05 Декември 2016

лошо

Чакайки седмица, продукта дойде СЧУПЕН! Заключалките на предния панел на кутията бяха буквално "разбити" не знам, дали е от куриера или са ми го пакетирали така, но бях РАЗОЧАРОВАН!

Мариян Георгиев, Ardes.bg:

Здравейте г-н Георгиев, Благодаря за оставения коментар и моля да ни извините за създалата се ситуация. Малко по-късно наш служител ще се свърже с Вас за уточняване на подробносите за връщането на дефектния продукт към нас. Компютърната кутия е поръчата от вносителя и веднага след като сме я получили е била изпратена към Вас. Ако е нямало следи от удари по кашона при транспорта от куриера, то най-вероятно става дума за фабричен декфект. Наистина съжалявам за забавянето, ще имам разговори с куриерската компания каква е била причината за това. Още веднъж Благодаря за сигнала. Поздрави и лек ден! Мариян Георгиев

Борислав Йорданов

Борислав Йорданов

03 Декември 2016

отлично

Здравейте. Искам да благодаря за бързото и керектно обслужване, което срещнах във вашата компания. Искам и да благодаря лично на инж. Мариян Георгиев - Мениджър "Партньорска мрежа" и "Онлайн продажби", който изслуша и изпълни всяка моя прищявка и изискване. Благодаря!!! Продължавайте все така напред и нагоре. Поздрави Борислав Йорданов.