Мнения на клиенти
Имам закупени общо 3 лаптопа куп аксесоари и един настолен компютър от всичките съм супер доволен ! Нямат грешка лаптопите са на по 4-5 години и още са експлоатирани на максимума им :)
![](/uploads/photos/042809293c.jpg)
Благодарим Ви за добрите думи. Те осмислят нашите усилия. Пожелавам Ви много късмет и успехи през новата година. С уважение. Д. Димитров
Закупих Монитор Dell U2515H от Ardes.bg-Варна.Монитора е страхотен ,покупката си заслужава ,препоръчвам модела и на други .Закупих го онлайн и съм много доволен от екипа на Ardes,коректни и точни в обработката и доставката на продукта.
Изключително много съм доволен от експресната реакция! Поръчах онлайн лаптоп Lenovo в Ардес на 23-ти декември. Същия ден ми се обадиха от Диора ООД Шумен, които са представители на Ардес за Шумен. На следващия ден, въпреки че беше неработен, лаптопът беше при мен! Благодаря на Ардес и специално на г-н Дилян Димитров от Диора Шумен за супер бързата реакция и жеста, който направиха на Бъдни вечер за мен! СУПЕР СТЕ!
Доволен съм от всички стоки, които предлага ardes.За сега не съм имал повредена, объркана или некачествена стока .
На 25.11.2016г, направих покупка на HP ProBook 440 G3, от който към момента съм много доволен ! Доволен съм изключително много и от коректността на екипа на Ardes - Варна и конкретно инж, Д. Димитров, поръчаното от мен дойде за изключително кратко време и в отлично състояние. Както до сега така и за напред, ще се доверявам на Вашите компетентни препоръки и коректни услуги :) Поздрави.
Здравейте, Закупих лаптоп онлайн по време на Cyber Friday. Беше доставен бързо и в рамките на посоченото. За съжаление след стартирането му забелязах странни черти по дисплея... Дефект... При първа възможност от моя страна отидох до официалния магазин. Лаптопът беше проверен и установен дефекта. Първия въпрос на продавач-консултанта беше: желаете да върнем заплатената от вас сума или да бъде заменен с нов? Избрах да бъде заменен... Получих нов, гаранцията беше заверена. Господин Тонов настоя гаранцията да се впише от днешна дата, а не от предната, когато бях закупил този с дефект. Малки детайли, които ме оставиха с неочаквано за мен приятно чувство. Доволен от това,че съм избрал точно Ардес... Ако имам нужда от нов лаптоп бих заложил отново на Ардес без съмнение...
Изключително съм доволен от отношението и комуникацията с екипа на ardes.bg. Беше ми оказано пълно съдействие и проявено разбиране към моите изисквания. Доставката беше извършена на следващият ден. Благодаря!
Чакайки седмица, продукта дойде СЧУПЕН! Заключалките на предния панел на кутията бяха буквално "разбити" не знам, дали е от куриера или са ми го пакетирали така, но бях РАЗОЧАРОВАН!
![](/uploads/photos/90d95cda47.jpg)
Здравейте г-н Георгиев, Благодаря за оставения коментар и моля да ни извините за създалата се ситуация. Малко по-късно наш служител ще се свърже с Вас за уточняване на подробносите за връщането на дефектния продукт към нас. Компютърната кутия е поръчата от вносителя и веднага след като сме я получили е била изпратена към Вас. Ако е нямало следи от удари по кашона при транспорта от куриера, то най-вероятно става дума за фабричен декфект. Наистина съжалявам за забавянето, ще имам разговори с куриерската компания каква е била причината за това. Още веднъж Благодаря за сигнала. Поздрави и лек ден! Мариян Георгиев
Здравейте. Искам да благодаря за бързото и керектно обслужване, което срещнах във вашата компания. Искам и да благодаря лично на инж. Мариян Георгиев - Мениджър "Партньорска мрежа" и "Онлайн продажби", който изслуша и изпълни всяка моя прищявка и изискване. Благодаря!!! Продължавайте все така напред и нагоре. Поздрави Борислав Йорданов.
Милен Кръстев
07 Януари 2017
Здравейте! Изключително много съм доволен от бързата и коректна работа на целия екип! Поръчах си онлайн лаптоп Acer Aspire Nitro Facelift, още същия ден ми се обадиха и лаптопа за отрицателно време беше при мен! Определено и за в бъдеще ще продължавам да поръчвам от Вас.СТРАХОТНИ СТЕ!!! Бъдете здрави и продължавайте в същият дух! :-)