Мнения на клиенти

Оценка за Ardes.bg:
4.8 (обща оценка от 2844 мнения)
Калин Кънев

Калин Кънев

03 Ноември 2017

отлично

Вие сте една наистина европейска фирма, за която грижата за клинта и вниманието към него е кредо. А пък статиите Ви за различни високотехнологични продукти са направо уникални! Поздравявам Ви и Ви желая здраве и още повече успехи!

Иванка Димитрова

Иванка Димитрова

29 Септември 2017

отлично

Отново съм много доволна от сервиза. Специални благодарности искам да изкажа към Стефан Славчев.

Ani Atanassova

Ani Atanassova

26 Септември 2017

отлично

Благодаря на служителите от сервиза във Варна за бързата и качествена работа!

Иванка Димитрова

Иванка Димитрова

18 Септември 2017

отлично

Отлично обслужване, много съм доволна от сервизният център. Само в този сервизен център получих такова добро обслужване. Страхотни сте !

Донка Сивкова

Донка Сивкова

14 Септември 2017

отлично

Искам да изкажа благодарността си на екипа на Ardes.bg. На 11.09.2017 г. посетих офиса , на бул. "Сливница". Бях посрещната от две усмихнати момичета, впоследствие и от друг служител, който много професионално и с търпение се постара да ми реши проблема. Вече съм техен клиент!

Флориан Давидов

Флориан Давидов

12 Септември 2017

отлично

Много благодаря на момичето от сервиза във Варна! За бързото, внимателно и компетентно отношение. Благодаря ти Ардес, че имаш такива служители!

Иван Бонев

Иван Бонев

11 Септември 2017

отлично

Коректни и точни! Поздравления!

Иван

Иван

09 Септември 2017

отлично

Последния месец взех 2 видео-карти от Ардес. 1 вата беше отлична и много добра. 2 рата се оказа много лошо изпълнение. Естествено това беше вина на производителя, не на продавача. Върнах я след 2 дни (беше купена на място, не онлайн). Попълних нужната декларация и след 3 дни парите ми бяха възстановени по сметка в банката точно толкова колкото бях дал. Нямаше въпроси, нямаше увещания "ама защо, вземи си друго". Без никакви възражения уважиха желанието ми за пълно възстановяване на сумата (карта я бях пускал и тествал 2 дни). Хубаво е БГ потребителя да отбелязва правилните похвати на продавачите, а не само когато са недоволни. Аз определено съм доволен от обслужването, и ще продължа да ползвам услугите им.

Магдалена Банска

Магдалена Банска

16 Август 2017

отлично

Преди почти 2 години направих покупка на лаптоп. Преди известно време изгоря дънната платка, след посещение на магазин на Ardes и комуникация със сервиза, лаптопа беше отремонтиран и върнат обратно. Изключително съм благодарна за отлично свършената работа, бързия ремонт и обратната връзка.

vasko010101

vasko010101

12 Август 2017

отлично

Всичко беше на ниво и като казвам всичко, имам предвид всичко. Напълно съм доволен. Няма какво повече да се желае. Дано винаги да сте така мобилни.