Мнения на клиенти

Оценка за Ardes.bg:
4.8 (обща оценка от 2867 мнения)
Андреян

Андреян

31 Юли 2019

отлично

Бързо и отзивчиво обслужване. Добра работа г-н Василев.

Георги

Георги

31 Юли 2019

отлично

Отлично обслужване , коректно и точно.

Добромир Ганчев

Добромир Ганчев

30 Юли 2019

отлично

Благодаря на Кристиан Василев, за съдействието и бързата реакция по всичките ми въпроси.

иван петров

иван петров

30 Юли 2019

отлично

Много бърза и добра консолтация от Васил Василев.Благодаря!

Александър Огнянов

Александър Огнянов

30 Юли 2019

отлично

Много добър съпорт от страна на Васил Василев!

Цветан

Цветан

30 Юли 2019

отлично

Бърз, точен и полезен отговор! /Васил Василев/

Димитър

Димитър

30 Юли 2019

отлично

Много точен и конкретен съпорт от страна на Кристиан Василев. 5/5 :)

Любомир

Любомир

30 Юли 2019

отлично

Успешно ми помогнаха с проблема, който имах :)

Artur Danchev

Artur Danchev

29 Юли 2019

лошо

Започвам директно. Доста години пазарувам от Ардес не винаги от свое име - рядко се прибирам към родината и нямам физическата възможност да посрещам пратките. Имах последните няколко години сполучливи покупки на подсилена техника - rugged - идиото устойчива :) Поради ежегодните ми 3месечни риболовни излети се нуждая и от подсилен лаптоп - разгеле любимият ми Ардес има/имаше - зависи от гледната точка подходящ лаптоп втора употреба Dell Rugged. 14 extreme за доста скромните 600 лева. Гледам 8GBDDR4, i7 4650u...SSD,touch screen и всичко това в идиото устойчива кутийка даже и дръжка си има :) Вадя картата и директно плащам. Е и вие не видяхте проблема като мен. Седя си вечерта и мисля как добре ще се върже новата придобивка за острова и изведнъж нещо ме човърка ...Осъзнах ,че Ардес са успели да преборят интел и да подкарат 4650u с вградена 520 и DDR4. Порових из нета и уви българският гений все още не останал неразкрит. Пиша им на секундата, че в описанието има нещо нередно, да се свържат с мен преди да пратят поръчката. На следващият ден се наложи да проведа писмен чат с не особено ...няма да убиждам ..младеж поради причината че телефонният секретар на Ардес не отчита бутоните ми натискания и няма как да ме прехвърли към representative. Наложи се да използвам малкото чат балонче което се появява в долният десен ъгъл на сайта на Ардес за да то ме приземи на въпросният младеж. След кратка писаница и ...няма да убиждам..нищо не се изясни, нищо не ми помогна и имаше наглостта да попита дали може да е полезен с още нещо! Каза да чакам обаждане от офиса във Варна. Обади се мома която обясних да си погледнат в биоса или да ми снимат серийния код и каквото там има по дъното за да разбера дали са успяли да преборят историята. Момичето каза, че в рамките на деня ще разберат каде е проблема. Така и стана. Оказа се че името на процесора са написали правилно:)Рамта,видеото(ВГРАДЕНО) и SSDто някак си са ги затормозили и е било свободно съчинение. Казах, че при такова положение аз не искам да вземам въпросният лаптоп. Отказах им поръчката.Питах я ако има проблем с парите на кого да звъня- каза тя на същият телефон да се обаждам. Та въпроса ми към Ардес е - КЪДЕ СА МИ ПАРИТЕ?

Венцислав Величков, Ardes.bg:

Здравейте, Артур Данчев, Благодарим Ви за изчерпателната обрантна връзка, която ни предоставихте, както и за отделеното време. Ние от Ardes.bg полагаме непрестанни усилия, за да получите максимално точно и ясно описание на предлаганите продукти/услуги в сайта, както и на място в магазините. За съжаление обаче, не винаги сме в състояние да влияем на информацията, която получаваме от официалния вносител за България. Голяма част от описанията са предоствени именно от официалните сайтове на производител/доставчик и не винаги може да се проследи, ако не сме получили обратна връзка от клиента, за което Ви благодаря още веднъж. От екипът за обработка на онлайн поръчки разбрах, че са провели комуникация с Вас, след като са установили разликата и сумата вече е възстановена по картата Ви, малко след това. Оставам на разположение, ако желаете да споделите допълнително мнение или имате препоръчки. Поздрави, Венцислав Величков Ръководител Отдел връзка с клиенти и онлайн продажби тел: +359876396911 email: v.velichkov@ardes.bg www.ardes.bg

Валентин Атанасов

Валентин Атанасов

29 Юли 2019

отлично

Благодря на Васил Василев за отличното обслужване.