Мнения на клиенти

Оценка за Ardes.bg:
4.8 (обща оценка от 2793 мнения)
Георги Стоев

Георги Стоев

16 Май 2020

отлично

Перфекционизъм в детайли! Бързо, лесно и удобно направих своята поръчка от 5 артикула за мен и приятелката ми. Постоянно получавах информация как се движи поръчката ми и точно в уреденият ден и час - на минутата беше при мен, въпреки тези тегави времена за всички нива на обществото. Никакви забележки! Професионално, адекватно и изключително качествено обслужване! Професионален геймър съм и за мен периферията на моята машина е от изключителна важност, от години търся продукти с високо качество и не винаги успешно - до този момент!!! Продуктите, които получих ме удовлетворяват на 200% и горещо препоръчвам сериите на Genesis Oxid 550 и всички продукти от тази гама! Качеството за мен е много важно и в мое лице вече имате не само доволен потребител, но и редовен клиент! Благодаря Ви!

Данислав Спасов

Данислав Спасов

16 Май 2020

отлично

Мартин Йовчев, супер готин служител който трябва да се цени! От Пловдив дойдохме до София да вземем лаптоп и периферия. Момчето ни обясни абсолютно всичко беше супер компетентен, любезен и отзивчив! Евала на такива всеотдайни служители! Благодарим за всичко на него и на целия екип!

Martin Yordanov

Martin Yordanov

15 Май 2020

отлично

Изключително професионално държание. Отлична и бърза работа.

Атанас Тодоров

Атанас Тодоров

07 Май 2020

лошо

Измекярска фирма, която лъже потенциалните си клиенти, че разполага с даден продукт, а след като поръчката е направена, звънят, за да обясняват, че нямали наличност. От сърце пожелавам на екипа на фирмата същите измекяри да обслужват и тях, когато пазаруват някъде! Слагам им оценка 1, защото няма техническа възможност да им дам 0!

Венцислав Величков, Ardes.bg:

Здравейте, Атанас, Благодарим Ви, че ни оставихте това мнение и отделихте време за предоставяне на обартна връзка. Това е важно и ценно за нас. Поръчката Ви е била за модел, с наличност от последна бройка в нашия склад. При обратка на поръчката, колегите установяват фабричен дефект при лаптопа, който не отговаря на търговския вид за нов, неупотребяван продукт. Нямаме желание да предлагаме продукти на клиентите, които не отговарят на високото качество, което ценим. Длъжни сме да уведомим всички наши клиенти при възникнали обстоятелства и невъзможност за обработка на поръчката. Винаги сме в състояние да предложим алтернативен модел със същата или дори по-добра конфигурация, като максимално се доближим ценово до офертата от поръчката. В общите ни условия, с които сте се съгласили при подаването на поръчката, сме посочили, че при възникнали проблеми и невъзможност за изпълнение на поръчката, ще се свържем с Вас, преди да сме я потвърдили, както сме го и направили. Дори и да не успеем да предложим алтернативен модел, задължително компенсираме клиентите с ваучер, който могат да използват за следващата си покупка на който и да е продукт от гамата ни в сайта. Оставам на разположение, ако имате нужда от доп. съдействие или информация за поръчката. Поздрави, Венцислав Величков Ръководител Отдел връзка с клиенти и онлайн продажби тел: +359876396911 email: v.velichkov@ardes.bg

Ани Йорданова

Ани Йорданова

05 Май 2020

отлично

Истинско удоволствие е да се работи с екипа на Ардес. Специални поздравления на Венцислав, който ми разреши проблем с една поръчка!

Илия М

Илия М

04 Май 2020

отлично

Вече няколко години закупувам ИТ техника от ardes и бих казал, че по доволен не мога да бъда. Поръчах си хардуерни компоненти на лизинг, които не съотвестстваха на дъното на компютъра, буквално на следващия ден в офиса компонентите ми бяха подменени и даже монтирани на комютъра. Прекрасен екип, отлично подогтвени консултанти, които винаги помагат.

Едоард Веселинов

Едоард Веселинов

03 Май 2020

отлично

Здравейте, на 28.04.2020 получих страхотно обслужване от Мартин Лалошев в магазин София - Мусагеница. Той беше така добър да ми предостави подробни технически характеристики на няколко конкретни модели лаптопи. Благодарение на него направих информирано решение за покупката си! Благодаря за обслужването, продължавайте в същия дух! :) Е. Веселинов Поздрави!

Асен Велков

Асен Велков

30 Април 2020

лошо

Взех компютър на 9.04.20 за 1600 лв. На третият ден не включи. Занесох го в сервиза в София. На 29.04 ми го връжат:грешно закачен USB 2.0 коректор. Включих го трудно и на другият ден пак не включва. Какво да кажа за персоналът който си свърши така работата. Няма да казвам къде са им ръцете. До тук загуба на повече от 20 работни дни и поне 4 дни за разкарване.

Венцислав Величков, Ardes.bg:

Здравейте, Асен, Благодарим Ви, че ни предоставихте обратна връзка и отделихте време за да ни напишете мнение. То е важно за нас, тъй като обслужването се подобрява значително, когато открием и коригираме грешките си. По информация, дадена ни от сервизния център: 1. Приет на 25.04.2020, завършен на 29.04.2020 г. Отстранен контактен проблем. 2. Приет на 02.05.2020, завършен на 02.05.2020 г. Дефектирало и сменено захранване. По първата рекламация има 4 дни престой, по втората 1 ден. Наясно сме, че за всеки потребител е неприятно, когато се наложи да прави реклмация за отремонтиране, но все пак продаваме техника и е напълно възможно някой от компонентите да дефектира в даден момент. Ето за това и даваме гаранция, в случаи като тези. Ако все пак се наложи да връщате продукта за ремонт отново, може да използвате куриерска фирма Спиди, като връщането е за наша сметка. По този начин няма да е необходимо да губите излишно време и да посещавате обекта ни. Оставам на разположение, ако имате нужда от доп. информация/съдействие. Не се колежайте да ни потърсите при необходимост. Поздрави, Венцислав Величков Ръководител Отдел връзка с клиенти и онлайн продажби тел: +359876396911 email: v.velichkov@ardes.bg

Александър Чолаков

Александър Чолаков

30 Април 2020

отлично

Прекрасен екип, отзивчиви на запитвания и готови да помогнат с каквото могат.

Стилян Петров

Стилян Петров

29 Април 2020

отлично

Много добър онлайн магазин в, който има всичко свързано с гейминг.