Мнения на клиенти

Оценка за Ardes.bg:
4.8 (обща оценка от 2793 мнения)
Plamen Ivanov

Plamen Ivanov

28 Април 2020

отлично

Искам да благодаря изключително много на Мартин Любчев който ми помогна страшно много за дилемата която имах със едни слушалки. Препоръчвам силно ако някой има нужда от насоки и помощот да се ибръща към него. Благодаря ти много Марто! :)))

Anatoli Gochkov

Anatoli Gochkov

27 Април 2020

отлично

Мартин Любчев беше изключително любезен и много информативен. Помогна ми страшно много да разреша проблема който имах. Търсете него!

Иванка Раева

Иванка Раева

27 Април 2020

отлично

Много благодаря за бързия и коректен отговор на Виктор Николов.

Хари симов

Хари симов

27 Април 2020

отлично

Имах нужда от сервизна информация и останах много доволен от бързата реакция от страна на АРДЕС. Обясняват всичко изчерпателно, предлагат ви помощ, дори ако сте лаик ще ги разберете. Благодаря им за което.

Елена Николова

Елена Николова

25 Април 2020

отлично

Специални благодарности на Мария Йорданова за бързото и качествено обслужване!

Радослав Стоянов

Радослав Стоянов

24 Април 2020

отлично

Невероятни!Благодаря на Виктор Николов и Цветомир Иванов!5 дни си разменяхме имейли,проблема не беше в тях,но те не се отказаха и въпреки това ми обслужиха с това,което ми трябваше!БРАВО!!!

Джем Агуш

Джем Агуш

24 Април 2020

отлично

Абсолютно 10/10 за техния гаранционен сервиз и 10/10 за поръчки от сайта, перфектни са !

Мирослав Запрянов

Мирослав Запрянов

17 Април 2020

отлично

Отлична работа.

Димитър Стоянов

Димитър Стоянов

17 Април 2020

лошо

При връзка с оператор на Ардес с тема конфигуратор на части, ми казаха, че за да ми инсталират Убунту (което го няма в избора на операционни системи), трябва да напиша коментар към поръчката. Написах коментарът и той беше напълно игнориран. Не ми е проблем да платя Х лева повече. Проблем ми е коментарът ми да не е адресиран по никакъв начин и да трябва да се занимавам да върша нещо, за което бих си платил и спестил време.

Венцислав Величков, Ardes.bg:

Здравейте, Димитър, Благодарим Ви, че отделихте от времето си и предоставихте обратна връзка. Разговаряхте с мен по телефона и аз Ви дадох съвет да посочите коментар към поръчката. Извинявам се, че отговора на мнението Ви се забави толкова, но ни беше необходимо време, за да проследим от какво естество е пропускът. Служителят, обработил поръчката Ви е нов и е действал по начин, който не отговаря на стандартите за обслужване на клиенти на Ardes.bg Предприели сме допълнително обучение, както и действия за предотвратяването на повторен пропуск. Тъй като държим всички наши клиенти да бъдат максимално удовлетворено от покупката си, държим да Ви компенсираме по следните начини: - ако не все още не сте инсталирали операционната система, моля, върнете конфигурацията за наша сметка, за да го направим безплатно за Вас; -в допълнителен email, ще получите ваучер, който може да използвате за закупуването на продукт/услуга от Ardes.bg. Оставам на разположение, ако имате нужда от допълнително съдействие. Надявам се този единичен случай да не Ви попречи да се обърнете отново към нас при нужда от съдействие с покупка или консултация. Поздрави, Венцислав Величков Ръководител Отдел връзка с клиенти и онлайн продажби тел: +359876396911 email: v.velichkov@ardes.bg

Петър Попов

Петър Попов

16 Април 2020

отлично

Благодаря много за оказаното съдействие на Мартин Лобошки. При наличие на такива консултанти с удоволствие се ползвам от услугите на Ардес.