Мнения на клиенти

Оценка за Ardes.bg:
4.8 (обща оценка от 2773 мнения)
Мирослав Славчев

Мирослав Славчев

07 Февруари 2023

отлично

Страхотен професионализъм в лицата на Филип Йованов и Ралица Месчиян, ако не бяха те нямаше да избера Ardes за закупуването на търсената от мен техника. Благодаря Ви!

Денислав Веселинов

Денислав Веселинов

07 Февруари 2023

отлично

Искам да благодаря за бързото, адекватно и професионално отношение на Павел Аспарухов и търпеливото му отнушение към клиентите си. Професионалист!

Иван Атанасов

Иван Атанасов

07 Февруари 2023

лошо

Много бавно изпълняване на поръчка,която е описана на сайта като налична в централен склад.Не може една конфигурация описана като налична да се изпълнява от 6 до 8 и то работни дни.

Венцислав Величков, Ardes.bg:

Здравейте, Иван, Благодаря Ви за споделеното мнение и оставената оценка. Съжалявам да видя, че тя е ниска. В допълнителната информация под всяка предлагана конфигурация в сайта Ardes.bg е посочено следното информационно съобщение, което да внесе допълнителна информация, относно изпълнението на поръчки за конфигурации, а именно: Ardes Office се произвежда при поръчка от клиента и се доставя в срок до 8 работни дни. Всички компютърни системи Ardes преминават серия от тестове, гарантиращи качествената им работа. Вложените компоненти в тази конфигурация са от водещи производители в областта и са съобразени с текущите пазарни наличности. Подбрани са внимателно, така че да удовлетворят изискванията за съвместимост и стабилна работа." В поп-ъп съобщението при статуса за наличност, също е видна предварителна информация. С нея цели клиентите ни да са напълно информирани, преди да вземат решение за покупка. При входирана поръчка, също сме Ви известили чрез email и SMS, относно срока за обработка и доставка на поръчката. Статусът ѝ може да бъде проследяван от клиентския профил, както и сме на разположение в множеството комуникационни канали за връзка. Разполагаме с отзивчив отдел за връзка с клиенти, който с удоволствие ще отговори на всички Ваши въпроси, мнения и препоръки. Настоящият статус на поръчката е "В обработка" и се очаква нейното финализиране да бъде в указания срок. Правим всичко възможно да съкратим обявените срокове, съобразени с текущото натоварване на екипа, който асемблира конфигурациите. При поява на допълнителни въпроси или необходимост от съдействие, оставаме на разположение. Венцислав Величков Ръководител Отдел връзка с клиенти тел: +359876396911 email: v.velichkov@ardes.bg ---------------------------------------------------------------- АРДЕС Информационни Технологии ЕООД тел: 052 603485, 609140 нац. тел: 0700 15060 www.ardes.bg

Станислав Стоянов

Станислав Стоянов

06 Февруари 2023

лошо

Пълно разочарование от сервиза във Варна! Оставих конфигурацията с проблем, след диагностика се установи, че е нужна само преинсталация на ОС - търпеливо изчаках 8 дни…! С огромно желания включих компютъра вкъщи но само за да установя нов проблем, а именно няма връзка с мониторите… И така сега си чакам отново, а оправданието(по телефона) - транспорт. Жалко за страхотната работа на Павел Аспарухов и екипа в София! П.С Компютъра беше транспортиран от същия куриер в същата транспортна опаковка и от София…????????

Венцислав Величков, Ardes.bg:

Здравейте г-н Стоянов, Съжалявам да узная, че изпитвате затруднение при използването на продукт закупен от нас и Ви благодаря за отделеното време и предоставената обратна връзка. Проследих случая и установих, че настолната машина е получена в сервиз Варна и е извършена диагностика, която установява повреда във видеокартата на устройството. Повредения компонент ще бъде изпратен към оторизиран за марката сервиз и веднага щом колегите имат допълнителна информация ще се свържат с Вас. Разбирам разочарованието Ви, но понякога въпреки всички успешно преминати тестове е възможно да остане скрит проблем, който да се прояви след време. За съжаление и по време на транспорт също има фактори, които биха могли да спомогнат за отключването му, поради нехайно отношение на куриер или логистичен център на куриерката компания. Имаме десетки други случаи, причинени от транспортирането на конфигурациите. Въпреки уплътнителите в кашона и самата кутия, има възможности при неправилно транспортиране, да има разместване на компоненти, което да доведе до повреда в последствие. Веднага щом диагностиката на компонента приключи, ще Ви уведомим как рекламацията е приключила и проблемът е разрешен. Оставам на разположение, ако имате нужда от съдействие по този или други казуси. Поздрави, Венцислав Величков Ръководител Отдел връзка с клиенти тел: +359876396911 email: v.velichkov@ardes.bg ---------------------------------------------------------------- АРДЕС Информационни Технологии ЕООД тел: 052 603485, 609140 нац. тел: 0700 15060 www.ardes.bg

Стоян Момов

Стоян Момов

06 Февруари 2023

отлично

Много любезно отношение от Иглика. Личи професионалното отношение на екипа.

Станислав Георгиев

Станислав Георгиев

04 Февруари 2023

отлично

Страхотно обслужване, прилични цени и голям избор от стоки!

vladislav

vladislav

03 Февруари 2023

лошо

Чакам си вече компютъра повече от седмица и половина

Венцислав Величков, Ardes.bg:

Здравейте, Владислав, Благодаря Ви за предоставената обратна връзка, оценка и отделеното време. Съжалявам да науча, че тя е негативна, произтичаща от допълнително забавяне при доставката на заявената конфигурация. Поръчката Ви е финализирана и доставена във вчерашния ден, в избрания офис на куриер със забавяне от +2 дни. Правим всичко възможно, сроковете за асемблиране да бъдат максимално съкратени, съобразено с текущата натовареност на екипите, които се грижат за сглобяването на крайния продукт. Предприели сме мерки по оптимизирането на процеса, както и планово производство на най-популярните ни конфигурации, за да може клиентите ни да ги получават в разумен срок, без необходимост от изчакване. Тъй като държим на своевременната обратна връзка и информираност, екипът ни е провел тел. обаждане с цел да Ви информира за актуалния статус и срок за доставка. На разположение имаме отзивчив отдел за връзка с клиенти, който с удоволствие ще съдейства и отговори на всички Ваши въпроси, както и при необходимост от консултация за предлаганите услуги и артикули, в сайта Ardes.bg. Оставам на разположение, в случай че се нуждаете от допълнително съдействие или информация. Поздрави, Венцислав Величков Ръководител Отдел връзка с клиенти тел: +359876396911 email: v.velichkov@ardes.bg ---------------------------------------------------------------- АРДЕС Информационни Технологии ЕООД тел: 052 603485, 609140 нац. тел: 0700 15060 www.ardes.bg

Milen Albeev

Milen Albeev

01 Февруари 2023

лошо

Огромен избор от продукти, доказани специалисти, но да чакаш за 1 лаптоп вече платен цяла седмица е недопустимо…

Венцислав Величков, Ardes.bg:

Здравейте, Милен, Благодарим Ви за предоставената обратна връзка и споделното мнение. Ценни са в процеса при подобряване на клиентското изживяване. Виждам, че входирната поръчка в сайта Ardes.bg е с дата 30.01 и са изминали 2 дни от обработката и същата вече се подготвя. Тъй като избрания от Вас лаптоп е с добавена операционна система, е необходимо технологично време за подготовката на инсталацията, драйверите и тестването му, за да бъде издаден в безупречен вид, готов за употреба. Информирали сме Ви с SMS, относно потвърждението на поръчката и срока за доставка. Служител е отговорил и на запитването Ви, посредством email. Оставаме на разположение, в случай че се нуждаете от допълнително съдействие или информация. Поздрави, Венцислав Величков Ръководител Отдел връзка с клиенти тел: +359876396911 email: v.velichkov@ardes.bg ---------------------------------------------------------------- АРДЕС Информационни Технологии ЕООД тел: 052 603485, 609140 нац. тел: 0700 15060 www.ardes.bg

Тоня Неделчева

Тоня Неделчева

31 Януари 2023

отлично

Отново съм клиент на фирмата макар , че съм от Бургас пак търсих за съдействие Павел Аспарухов и останах очарована от търпеливото и подробно разяснение ! Благодаря г-н Аспарухов!

Вивиана Чалъкова

Вивиана Чалъкова

31 Януари 2023

отлично

Много е удобно и улеснено е подновяването на изтичащи лиицензи. Благодарности на Иглика Авджиева.