Мнения на клиенти
Павел Аспарухов се справи много добре и професионално
Искрено искам да поздравя Михаил Попов за неговият проявен професионализъм, за съветите, разбирането, отношението и проевената търпимост към мен и моите постоянни промени и желания в сглобяването на компютърната ми конфигурация! Изключителен професионалист в областа си!!!
Останах с изключително негативно мнение от сервизния им център. Изпратих лаптопа си (закупен от тях) за диагностика и евентуален ремонт след заливане. Бях наясно, че гаранцията няма да го покрие, но цената която ми обявиха беше 1.300 лв. (Стойността на лаптопа е 1.700). Имайки предвид, че лаптопа работеше и само клавиатурата и тъчпада не работеха и се нуждаеха от смяна, лаптопа ми бе върнат НЕРАБОТЕЩ. Обадих се в сервизния център и ми казаха да погледна написаното на документа,където пишеше забележете: "в момента на прием у-вото не се стартира, само светлинния индикатор работи" Точно отдолу пише: "Стартира се и зарежда ОС" Потърсих отговор от представителите на сервиза и ми казаха, че това е техническа грешка и да не обръщам внимание. След, което ми се каза, че колегите им не са смеели да го пуснат като превантивна мярка за заливането попитах как тогава са установили, че устройството не работи при включване. Така и не получих адекватен отговор. В допълнение, лаптопа се включи с индикация, че батерията не може да бъде засечена, което е меко казано притеснително. Изключително некомпетентно и грубо отношение
Здравейте, Г-жо/г-це Терзийска, Съжалявам за причиненото неудобство относно сервизирането на Вашето устройство. Желая да представя хронологично действията, които са предприети. На 11.01.2023г. получаваме по товарителница 51144872906 устройството, което изпращате към сервизния ни център за сервизно обслужване. При приемането се отбелязва външния му вид: „драскотини по горен капак, в момента на прием не се стартира, като само светлинния индикатор работи, някои от бутоните на клавиатурата задържат“. Поради техническа грешка при генерирането на протокола за прием на устройството е отбелязано „Стартира и зарежда ОС“, което не е доказано при прием. В проведен разговор с Вас ни информирахте, че устройството е било залято с течност, следствие на което клавиатурата не функционира правилно. С това Ваше оплакване изпратихме устройството към оторизиран сервиз на марката ASUS. Като след направената диагностика от тяхна страна ни информираха, че се забелязват следи от течност по дънната платка, клавиатурата и тъчпада. Този вид повреди не се покриват от гаранцията на производител и предлагат цена за платен ремонт за смяната на засегнатите компоненти на стойност 1340 лева с ДДС. Информирахме Ви в телефонен разговор за констатираното становище на оторизирания сервиз и изчакахме Вашето решение. На 24.01.2023г. Вие ни уведомихте, че отказвате предложената оферта за ремонт и изискахме устройството обратно от оторизирания сервиз. На 25.01.2023г. Изпратихме устройството към Вас с товарителница 62045506104 с решение по рекламация: „Изготвен констативен протокол № 050540R/16.01.2023г. , поради механична повреда - наличие на течност по дънната платка, клавиатурата и тъчпада. Механичните повреди не са обект на гаранция, както по гаранционна карта така и по общи гаранционни условия на производителя.“ На 26.01.2023г. В телефонен разговор Вие дадохте обратна връзка за взаимоизключващите се твърдения в протокола за извършената сервизна дейност: „ В момента на прием у-вото не се стартира, само светлинния индикатор работи“ и „Стартира и зарежда ОС“. Предложих да върна обратно обаждане към Вас след като разговарям и с оторизирания сервиз на марката. Информацията, която получих от тях е следната: „в момента на приемането на устройството не е стартирано с цел да не се нанесат още евентуални щети предвид обявения проблем – заливане с течност. След технически преглед на компонентите, физически, се установява наличие на течност по дънната платка, клавиатурата и тъчпада, което не е производствен дефект и не се покрива от гаранцията на производител“. Предадох информацията и на Вас. При желание, предвид заявения проблем с батерията, можете да изпратите устройството отново към нас, за да бъде направена диагностика. Оставам на разположение при допълнителни въпроси или нужда от съдействие. Вяра Кирилова Обслужващ сервизна дейност ========================= Ардес Информационни Технологии ЕООД https://ardes.bg/ e-mail: v.kirilova@ardes.bg
Благодарности на Павел Аспарухов за бързото и професионално съдействие!
Благодаря на Мария Йорданова за Професионалното консултиране!
Здравейте,искам да благодаря на инж.Цветан Петров,изключително любезен и супер компетентен
Благодаря на Павел Аспарухов за отличното съдействие и търпение!
Благодаря за информацията и бързия отговор на Иглика Авджиева, относно моето запитване за съвет Относно закупуването на компютър.
Много съм довоона от обслужването на Павел Аспарухов, много ми помогна и беше възпитан и оперативен в работата си! Благодаря!
Валя Андонова
30 Януари 2023
Здравейте, През 2020 г. закупих лаптоп от варненския офис на вашата фирма, заедно с антивирусна програма, която подновявам всяка година по това време. Доволна съм от практиката да се напомня на клиента за подновяване на лиценза, както и за промоционалната цена. Този път не ми стана много ясно защо кодът беше предварително изтрит, което забелязах едва когато започнах да трия означеното място и поради това увредих първите символи. Проблемът ми беше решен с помощта на Иглика Авджиева и съм и благодарна за коректността и любезността. С пожелание за здраве и успешна 2023 г.!