Мнения на клиенти

Оценка за Ardes.bg:
4.8 (обща оценка от 2773 мнения)
Валя Андонова

Валя Андонова

30 Януари 2023

отлично

Здравейте, През 2020 г. закупих лаптоп от варненския офис на вашата фирма, заедно с антивирусна програма, която подновявам всяка година по това време. Доволна съм от практиката да се напомня на клиента за подновяване на лиценза, както и за промоционалната цена. Този път не ми стана много ясно защо кодът беше предварително изтрит, което забелязах едва когато започнах да трия означеното място и поради това увредих първите символи. Проблемът ми беше решен с помощта на Иглика Авджиева и съм и благодарна за коректността и любезността. С пожелание за здраве и успешна 2023 г.!

Пламен

Пламен

27 Януари 2023

отлично

Павел Аспарухов се справи много добре и професионално

Qvor Lilov

Qvor Lilov

26 Януари 2023

отлично

Искрено искам да поздравя Михаил Попов за неговият проявен професионализъм, за съветите, разбирането, отношението и проевената търпимост към мен и моите постоянни промени и желания в сглобяването на компютърната ми конфигурация! Изключителен професионалист в областа си!!!

Никол Терзийска

Никол Терзийска

26 Януари 2023

лошо

Останах с изключително негативно мнение от сервизния им център. Изпратих лаптопа си (закупен от тях) за диагностика и евентуален ремонт след заливане. Бях наясно, че гаранцията няма да го покрие, но цената която ми обявиха беше 1.300 лв. (Стойността на лаптопа е 1.700). Имайки предвид, че лаптопа работеше и само клавиатурата и тъчпада не работеха и се нуждаеха от смяна, лаптопа ми бе върнат НЕРАБОТЕЩ. Обадих се в сервизния център и ми казаха да погледна написаното на документа,където пишеше забележете: "в момента на прием у-вото не се стартира, само светлинния индикатор работи" Точно отдолу пише: "Стартира се и зарежда ОС" Потърсих отговор от представителите на сервиза и ми казаха, че това е техническа грешка и да не обръщам внимание. След, което ми се каза, че колегите им не са смеели да го пуснат като превантивна мярка за заливането попитах как тогава са установили, че устройството не работи при включване. Така и не получих адекватен отговор. В допълнение, лаптопа се включи с индикация, че батерията не може да бъде засечена, което е меко казано притеснително. Изключително некомпетентно и грубо отношение

Венцислав Величков, Ardes.bg:

Здравейте, Г-жо/г-це Терзийска, Съжалявам за причиненото неудобство относно сервизирането на Вашето устройство. Желая да представя хронологично действията, които са предприети. На 11.01.2023г. получаваме по товарителница 51144872906 устройството, което изпращате към сервизния ни център за сервизно обслужване. При приемането се отбелязва външния му вид: „драскотини по горен капак, в момента на прием не се стартира, като само светлинния индикатор работи, някои от бутоните на клавиатурата задържат“. Поради техническа грешка при генерирането на протокола за прием на устройството е отбелязано „Стартира и зарежда ОС“, което не е доказано при прием. В проведен разговор с Вас ни информирахте, че устройството е било залято с течност, следствие на което клавиатурата не функционира правилно. С това Ваше оплакване изпратихме устройството към оторизиран сервиз на марката ASUS. Като след направената диагностика от тяхна страна ни информираха, че се забелязват следи от течност по дънната платка, клавиатурата и тъчпада. Този вид повреди не се покриват от гаранцията на производител и предлагат цена за платен ремонт за смяната на засегнатите компоненти на стойност 1340 лева с ДДС. Информирахме Ви в телефонен разговор за констатираното становище на оторизирания сервиз и изчакахме Вашето решение. На 24.01.2023г. Вие ни уведомихте, че отказвате предложената оферта за ремонт и изискахме устройството обратно от оторизирания сервиз. На 25.01.2023г. Изпратихме устройството към Вас с товарителница 62045506104 с решение по рекламация: „Изготвен констативен протокол № 050540R/16.01.2023г. , поради механична повреда - наличие на течност по дънната платка, клавиатурата и тъчпада. Механичните повреди не са обект на гаранция, както по гаранционна карта така и по общи гаранционни условия на производителя.“ На 26.01.2023г. В телефонен разговор Вие дадохте обратна връзка за взаимоизключващите се твърдения в протокола за извършената сервизна дейност: „ В момента на прием у-вото не се стартира, само светлинния индикатор работи“ и „Стартира и зарежда ОС“. Предложих да върна обратно обаждане към Вас след като разговарям и с оторизирания сервиз на марката. Информацията, която получих от тях е следната: „в момента на приемането на устройството не е стартирано с цел да не се нанесат още евентуални щети предвид обявения проблем – заливане с течност. След технически преглед на компонентите, физически, се установява наличие на течност по дънната платка, клавиатурата и тъчпада, което не е производствен дефект и не се покрива от гаранцията на производител“. Предадох информацията и на Вас. При желание, предвид заявения проблем с батерията, можете да изпратите устройството отново към нас, за да бъде направена диагностика. Оставам на разположение при допълнителни въпроси или нужда от съдействие. Вяра ​​Кирилова ​Обслужващ сервизна дейност ========================= Ардес Информационни Технологии ЕООД https://ardes​​.bg/ e-mail: v.kirilova@ardes.bg

Свилен

Свилен

26 Януари 2023

отлично

Благодарности на Павел Аспарухов за бързото и професионално съдействие!

Петя Георгиева

Петя Георгиева

25 Януари 2023

отлично

Благодаря на Мария Йорданова за Професионалното консултиране!

Георги Владимиров

Георги Владимиров

24 Януари 2023

отлично

Здравейте,искам да благодаря на инж.Цветан Петров,изключително любезен и супер компетентен

Гергана

Гергана

24 Януари 2023

отлично

Благодаря на Павел Аспарухов за отличното съдействие и търпение!

Ваня Венкова

Ваня Венкова

24 Януари 2023

отлично

Благодаря за информацията и бързия отговор на Иглика Авджиева, относно моето запитване за съвет Относно закупуването на компютър.

Kristina

Kristina

23 Януари 2023

отлично

Много съм довоона от обслужването на Павел Аспарухов, много ми помогна и беше възпитан и оперативен в работата си! Благодаря!