Мнения на клиенти
Благодаря за бързото и точно съдействие при поръчката!
Много съм благодарна , за отзивчивостта и коректността на екипа! СУПЕР СТЕ!
Чудесно обслужване от Г-н Венцислав Величков - бързо и точно. Браво!
Обслужването на топ ниво! Благодаря много на Венцислав Величков, за което!
Венцислав Величков ми помогна много за избор на кутия за твърд диск.
Ние от фирма Ревита, благодарим на Ардес и г-н Марков за доброто и бързо обслужване.
Изключително доволен съм от Венцислав Величков. Бях се объркал, че скенера ми няма драйвер за Линукс и се бях отказал да го ползвам под Линукс.
Изключителен професионализъм на специалистите в сервизния център! Имах проблем с камерата на лаптопа, който бе разрешен дистанционно, след обаждане по телефона. Проблемът ми бе разрешен с бързина и експертност. Благодарности на екипа!
Супер!
Данаил Георгиев
16 Април 2020
Разочарован ! Бях неприятно изненадан от некоректното и бавно обслужване при поръчка, която даже трябваше да я взема от офиса в София. Поръчах си по телефон стока за офиса и при поръчката попитах за колко време ще бъде изпълнена. Отговора бе в рамките на два дни, като ще ми позвънят на оставения телефон от моя страна. Това е в петък. Изчаках да минат понеделник и вторник следващата седмица, но никой не ми се обади. В сряда привечер реших да попитам какво става с поръчката. По телефона ми отговориха, че понеже съм звънял след 17.30 не могат да ми проверят какво се случва. Била поръчана стоката, но не бил пристигнала. След това служителят каза, че ще провери на следващия ден и ще ми върне обаждане. Така и се случи. В ден четвъртък служителят ми позвъни и ми каза, че нещо е станало и стоката била в склада в София и най-рано ще я взема на следващия ден - петък. Поисках да я заплатя и да я взема от склада в четвъртък, но ми каза, че нямала кок да стане осчетоводяването. След изразеното възмущение ми бе предложено да си заявя доставка до адреса ми. Оказа се, че стоката ни била изобщо в София. Щели да ми я докарат от Варна. Е нали беше в склад в София? Да ми бяха казали, че я нямат, или ще закъснеят, не да ме лъжат. На всеки се случва да сбърка, но поне да се обадят. Ако не бях звъннал в сряда, сигурно още ще си чакам. Надявам се в петък поне да ми я доставят. Това не е коректно към клиента! Предполагам, че това не е практика, но не е приятно. Весели празници!
Здравейте, Данаил, Благодарим Ви, че оставихте това мнение и отделихте от времето си, за да ни предоставите обратна връзка. Съжалявам да науча, че сте изпитали затруднения и неудобство относно поръчания от Вас артикул. Уверявам Ви, че това не е практика на Ardes.bg и във Вашия случай се касае за форсмажорни обстоятелства. За съжаление, в момент на извънредно положение, са възможни забавяния и обърквания от всички страни - производител, доставчик, куриер, както и ние. В конкретния случай, доставчика е забавил изпращането на продукта, като не е счел да ни уведоми за това. От своя страна я изпраща към грешния обект, а не този, в който сте заявили получаването. Служителят, който е разговарял с Вас е взел отношение ден преди да изтече крайния срок, но за съжаление не е получил никаква информация за статуса на доставката. Отчетена е грешка, че не се е свързал с предварително с Вас, за да Ви уведоми, а е чакал отговор, който да Ви предостави след това. Предприети са коригиращи действия за предотвратяване на повторни забавяния с този доставчик. Молим да ни извините още веднъж за причиненото неудобство и този единичен случай да не Ви попречи отново да се обърнете към нас в случай на необходимост от закупуване на техника или консултация. Поздрави, Венцислав Величков Ръководител Отдел връзка с клиенти и онлайн продажби тел: +359876396911 email: v.velichkov@ardes.bg