Мнения на клиенти
Взех компютър на 9.04.20 за 1600 лв. На третият ден не включи. Занесох го в сервиза в София. На 29.04 ми го връжат:грешно закачен USB 2.0 коректор. Включих го трудно и на другият ден пак не включва. Какво да кажа за персоналът който си свърши така работата. Няма да казвам къде са им ръцете. До тук загуба на повече от 20 работни дни и поне 4 дни за разкарване.
Здравейте, Асен, Благодарим Ви, че ни предоставихте обратна връзка и отделихте време за да ни напишете мнение. То е важно за нас, тъй като обслужването се подобрява значително, когато открием и коригираме грешките си. По информация, дадена ни от сервизния център: 1. Приет на 25.04.2020, завършен на 29.04.2020 г. Отстранен контактен проблем. 2. Приет на 02.05.2020, завършен на 02.05.2020 г. Дефектирало и сменено захранване. По първата рекламация има 4 дни престой, по втората 1 ден. Наясно сме, че за всеки потребител е неприятно, когато се наложи да прави реклмация за отремонтиране, но все пак продаваме техника и е напълно възможно някой от компонентите да дефектира в даден момент. Ето за това и даваме гаранция, в случаи като тези. Ако все пак се наложи да връщате продукта за ремонт отново, може да използвате куриерска фирма Спиди, като връщането е за наша сметка. По този начин няма да е необходимо да губите излишно време и да посещавате обекта ни. Оставам на разположение, ако имате нужда от доп. информация/съдействие. Не се колежайте да ни потърсите при необходимост. Поздрави, Венцислав Величков Ръководител Отдел връзка с клиенти и онлайн продажби тел: +359876396911 email: v.velichkov@ardes.bg
Прекрасен екип, отзивчиви на запитвания и готови да помогнат с каквото могат.
Много добър онлайн магазин в, който има всичко свързано с гейминг.
Искам да благодаря изключително много на Мартин Любчев който ми помогна страшно много за дилемата която имах със едни слушалки. Препоръчвам силно ако някой има нужда от насоки и помощот да се ибръща към него. Благодаря ти много Марто! :)))
Мартин Любчев беше изключително любезен и много информативен. Помогна ми страшно много да разреша проблема който имах. Търсете него!
Много благодаря за бързия и коректен отговор на Виктор Николов.
Имах нужда от сервизна информация и останах много доволен от бързата реакция от страна на АРДЕС. Обясняват всичко изчерпателно, предлагат ви помощ, дори ако сте лаик ще ги разберете. Благодаря им за което.
Специални благодарности на Мария Йорданова за бързото и качествено обслужване!
Невероятни!Благодаря на Виктор Николов и Цветомир Иванов!5 дни си разменяхме имейли,проблема не беше в тях,но те не се отказаха и въпреки това ми обслужиха с това,което ми трябваше!БРАВО!!!
Едоард Веселинов
03 Май 2020
Здравейте, на 28.04.2020 получих страхотно обслужване от Мартин Лалошев в магазин София - Мусагеница. Той беше така добър да ми предостави подробни технически характеристики на няколко конкретни модели лаптопи. Благодарение на него направих информирано решение за покупката си! Благодаря за обслужването, продължавайте в същия дух! :) Е. Веселинов Поздрави!