Мнения на клиенти
Невероятни!Благодаря на Виктор Николов и Цветомир Иванов!5 дни си разменяхме имейли,проблема не беше в тях,но те не се отказаха и въпреки това ми обслужиха с това,което ми трябваше!БРАВО!!!
Абсолютно 10/10 за техния гаранционен сервиз и 10/10 за поръчки от сайта, перфектни са !
Отлична работа.
При връзка с оператор на Ардес с тема конфигуратор на части, ми казаха, че за да ми инсталират Убунту (което го няма в избора на операционни системи), трябва да напиша коментар към поръчката. Написах коментарът и той беше напълно игнориран. Не ми е проблем да платя Х лева повече. Проблем ми е коментарът ми да не е адресиран по никакъв начин и да трябва да се занимавам да върша нещо, за което бих си платил и спестил време.
Здравейте, Димитър, Благодарим Ви, че отделихте от времето си и предоставихте обратна връзка. Разговаряхте с мен по телефона и аз Ви дадох съвет да посочите коментар към поръчката. Извинявам се, че отговора на мнението Ви се забави толкова, но ни беше необходимо време, за да проследим от какво естество е пропускът. Служителят, обработил поръчката Ви е нов и е действал по начин, който не отговаря на стандартите за обслужване на клиенти на Ardes.bg Предприели сме допълнително обучение, както и действия за предотвратяването на повторен пропуск. Тъй като държим всички наши клиенти да бъдат максимално удовлетворено от покупката си, държим да Ви компенсираме по следните начини: - ако не все още не сте инсталирали операционната система, моля, върнете конфигурацията за наша сметка, за да го направим безплатно за Вас; -в допълнителен email, ще получите ваучер, който може да използвате за закупуването на продукт/услуга от Ardes.bg. Оставам на разположение, ако имате нужда от допълнително съдействие. Надявам се този единичен случай да не Ви попречи да се обърнете отново към нас при нужда от съдействие с покупка или консултация. Поздрави, Венцислав Величков Ръководител Отдел връзка с клиенти и онлайн продажби тел: +359876396911 email: v.velichkov@ardes.bg
Благодаря много за оказаното съдействие на Мартин Лобошки. При наличие на такива консултанти с удоволствие се ползвам от услугите на Ардес.
Разочарован ! Бях неприятно изненадан от некоректното и бавно обслужване при поръчка, която даже трябваше да я взема от офиса в София. Поръчах си по телефон стока за офиса и при поръчката попитах за колко време ще бъде изпълнена. Отговора бе в рамките на два дни, като ще ми позвънят на оставения телефон от моя страна. Това е в петък. Изчаках да минат понеделник и вторник следващата седмица, но никой не ми се обади. В сряда привечер реших да попитам какво става с поръчката. По телефона ми отговориха, че понеже съм звънял след 17.30 не могат да ми проверят какво се случва. Била поръчана стоката, но не бил пристигнала. След това служителят каза, че ще провери на следващия ден и ще ми върне обаждане. Така и се случи. В ден четвъртък служителят ми позвъни и ми каза, че нещо е станало и стоката била в склада в София и най-рано ще я взема на следващия ден - петък. Поисках да я заплатя и да я взема от склада в четвъртък, но ми каза, че нямала кок да стане осчетоводяването. След изразеното възмущение ми бе предложено да си заявя доставка до адреса ми. Оказа се, че стоката ни била изобщо в София. Щели да ми я докарат от Варна. Е нали беше в склад в София? Да ми бяха казали, че я нямат, или ще закъснеят, не да ме лъжат. На всеки се случва да сбърка, но поне да се обадят. Ако не бях звъннал в сряда, сигурно още ще си чакам. Надявам се в петък поне да ми я доставят. Това не е коректно към клиента! Предполагам, че това не е практика, но не е приятно. Весели празници!
Здравейте, Данаил, Благодарим Ви, че оставихте това мнение и отделихте от времето си, за да ни предоставите обратна връзка. Съжалявам да науча, че сте изпитали затруднения и неудобство относно поръчания от Вас артикул. Уверявам Ви, че това не е практика на Ardes.bg и във Вашия случай се касае за форсмажорни обстоятелства. За съжаление, в момент на извънредно положение, са възможни забавяния и обърквания от всички страни - производител, доставчик, куриер, както и ние. В конкретния случай, доставчика е забавил изпращането на продукта, като не е счел да ни уведоми за това. От своя страна я изпраща към грешния обект, а не този, в който сте заявили получаването. Служителят, който е разговарял с Вас е взел отношение ден преди да изтече крайния срок, но за съжаление не е получил никаква информация за статуса на доставката. Отчетена е грешка, че не се е свързал с предварително с Вас, за да Ви уведоми, а е чакал отговор, който да Ви предостави след това. Предприети са коригиращи действия за предотвратяване на повторни забавяния с този доставчик. Молим да ни извините още веднъж за причиненото неудобство и този единичен случай да не Ви попречи отново да се обърнете към нас в случай на необходимост от закупуване на техника или консултация. Поздрави, Венцислав Величков Ръководител Отдел връзка с клиенти и онлайн продажби тел: +359876396911 email: v.velichkov@ardes.bg
Благодаря за бързото и точно съдействие при поръчката!
Много съм благодарна , за отзивчивостта и коректността на екипа! СУПЕР СТЕ!
Чудесно обслужване от Г-н Венцислав Величков - бързо и точно. Браво!
Елена Николова
25 Април 2020
Специални благодарности на Мария Йорданова за бързото и качествено обслужване!