Мнения на клиенти
Благодаря на Мартин Йовчев за професионалното обслужване и вниманието и времето които ми отдели.Получих много полезни съвети. Успех!
Мартин Любчев - много благодаря за вниманието и отношението!
Средно ниво на работа, консултантите са по-скоро търговци и не разбират какво продават. Компетентните им служители от шоурума в София вече ги няма и клиентите трудно намират решение в избора си.
![](/uploads/photos/c3029a07db.jpg)
Здравейте, Стефан, Благодарим за обратната връзка. Вашето мнение е важно за нас и ни помага да станем по-добри. Полагаме много усилия в стремежа си да подобряваме знанията и уменията на всичките ни екипи, чрез периодични обучения, участия в семинари и курсове. В нашето развитие се водим от максимата да сме полезни на нашите клиенти, да предлагаме приятен продажбен и следпродажбен процес и един баланс от физически и онлайн магазин. Съжаляваме ако не сме успели да се справим с тази задача и ще сме благодарни да ни пишете по-конкретна информация, за да подобрим обслужването. Венцислав Величков, Ръководител отдел връзка с клиенти и онлайн продажби тел. 0876396911 email - v.velichkov@ardes.bg
Бях доволен, докато не се наложи да връщам един продукт, да нося друг в сервиза, и ако за тях е неприятно, че това се случва, какво трябва да кажа аз в позицията си на клиент който си плаща ? За тях е неприятно чисто административно, за мен има доста други фактори. В крайна сметка след толкова върни, вземи, се стигна до там да се чувствам неловко и аз като клиент, и те, защото не са сигурни вече какво ще се случи с този продукт. Останалите факти и изводи са за мен.
![](/uploads/photos/c3029a07db.jpg)
Здравейте, Андрей. Благодарим за обратната връзка. Вашето мнение е важно за нас и ни помага да станем по-добри. Полагаме много усилия в стремежа си да съкратим максимално срока за отремонтиране, до колкото зависи от нас. В нашето развитие се водим от максимата да сме полезни на нашите клиенти, да предлагаме приятен продажбен и следпродажбен процес и един баланс от физически и онлайн магазин. Съжаляваме ако не сме успели да се справим с тази задача. Становищата по гаранционните ремонти се дават от оторизиран сервиз на марката. Тъй като доста от клиентите ни не са доволни със законоустановения срок от 30 дни за отремонтиране, решихме да предложим уникалната услуга "Експресна замяна". Повече за нея ще откриете тук - https://ardes.bg/servizna-poddrazhka/usloviya-garantsiya-ekspresna-zamyana Оставам на разположение, ако имате нужда от допълнителна информация. Венцислав Величков, Ръководител отдел връзка с клиенти и онлайн продажби тел. 0876396911 email - v.velichkov@ardes.bg
При онлайн поръчка, получих бързо и точно обслужване от отдела за поддръжка на клиенти - в лицето на Кристиан Василев. Благодаря!
Много добър и полезен съпорт от Кристиан Василев. Благодаря.
Супер як сайт!
Отлично обслужване! Купих уред и се наложи да го върна! Фирмата ми възстанови вложените средства в срок и напълно коректно!
Мартин Любчев и Валери показаха изключителен професионализъм относно задълженията им. Доволен съм от тях и успяхме да намерим решение на моят проблем. Добавям като коментар за няколко служителя преди тях, с които разговарях, да се отнасят по-професионално с уговорките и обещанията които дават. Определено не ги спазиха и се наложи да губя от собственото време за просто една неоставена бележка в системата за ъпдейт на биоса. Като цяло продуктите и фирмата са страхотни и съм останал с добро впечатление. Има хора в нея, които наистина знаят как да си вършат работата и са специалисти в сферата.
Vasil Nikolov
21 Ноември 2019
Вчера отидох в магазина с проблем и помолих за помощ. Искам да благодаря на Мартин Любчев, който се отнесе с внимание към проблема ми и ми помогна да го реша. Искам да подчертая също и доброто отношение.