Мнения на клиенти
Чудесен екип.Много експресна работа.Двуумех се за поръчания продукт .Оказа се че вече е изпратен.Днес ще си го получа.До сега никой не ми е изпращал поръчка така бързо.Благодатя на Ardes Варна.
искaм дa блaгодaря нa госпожaтa, която прие моето обaждaне по телефонa към сервизa нa Aрдес в гр. София разбра перфектно, какво искам да попитам и ме свърза със специлисти по техническите въпроси и продaжбите с именa Иво и Крис, зa тях могa дa кaжa сaмо едно - перфектно обслужвaне, дa сa живи и здрaви.
искaм дa блaгодaря нa госпожaтa, която прие моето обaждaне по телефонa към сервизa нa Aрдес в гр. София разбра перфектно, какво искам да попитам и ме свърза със специлисти по техническите въпроси и продaжбите с именa Иво и Крис, зa тях могa дa кaжa сaмо едно - перфектно обслужвaне, дa сa живи и здрaви.
Много съм доволен от обслужването и отношението на Мартин Любчев. Политиката на фирмата по отношение на връщането на закупената стока лично от магазина е без забележки.
До тук имам няколко продукта закупени от Вас и оставам изключително доволен доставките са винаги на време ,както и изрядни документи всичко е без грешка. Продължавайте все така напред и нагоре!
Отлично
Перфектни във всяко отношение. "Ардес" нямат конкуренция в страната, с удоволствие пазарувам от там. Много е приятно да работиш с професионалисти.
Изключително професионално отношение от страна на Стефан Стефанов, Варна. Получих изчерпателни отговори на всички зададени въпроси, обслужването е бързо и качествено. С удоволствие бих пазарувал отново през Ардес.
Единствено мжга да кажа следното: Перфектен магазин във всяко едно отношение!!!!!!!!!!
Даниел Димитров
16 Януари 2020
През годините съм пазарувал с на приятелката ми профила . Смея да твърдя че са краяйно некоректни . Нещо което на други фирми и отнема 1 ден на тях 10 .(сглабяне на комп.) Нещо което е за 30мин на тях 5 дена. Постояното прехвърляне на топката и мотане е запазена марка . А за рекламацията нямам думи. Извод: Като имате проблем веднага сигнал в КЗП (Комисия за защита на потребителя)
Здравейте, г-н Димитров, разбирам Вашето раздразнение по отношение на закъснялото изпълнение на поръчките за асемблиране на компютърна система. За съжаление в края на годината се натрупаха няколко неблагоприятни фактори, които доведоха до подобно забавяне, за което се извиняваме. Продадохме цялата наличност на процесори, а новите доставки се забавиха с 14 дни, заради неработещи куриери по новата година и затворения склад на дистрибутора, с който работим. Това доведе до над 80 забавени поръчки на компютърни системи. Никога през 20 годишната ни история не е имало подобно забавяне на асемблиране на компютърни системи. Средното ни време за обработка през 2019 г. на поръчка е 35 часа. През декември стана 155 часа, за което се извиняваме. От началото на 2020 г. доставките започват да се нормализират и вярвам, че до седмица ще започнем отново да изпълняваме поръчките си с нормално темпо. Що се отнася до рекламациите за цялата 2019 г. имаме над 6000 сервизни случая, като имаме само 10 КЗП проверки, като 4 от тях са завършили с удоволетворение на желанията на клиента. Моля Ви ако имате оплакване в конкретен случай, изпратете ми случая, на manager@ardes.bg, за да мога да го разследвам. С уважение: инж. Д. Димитров управител