Мнения на клиенти

Оценка за Ardes.bg:
4.8 (обща оценка от 2864 мнения)
Елеонора Тасева

Елеонора Тасева

09 Октомври 2019

отлично

Получих отлична консултация от Кристиан Василев! Професионална, адекватна и бърза!

Светозар Иванов

Светозар Иванов

09 Октомври 2019

отлично

Бях обслужен от Васил Василев. Получих компетентна помощ и пълно съдействие при избора и поръчката на компютърна кутия. Поръчвал съм и преди от интернет магазина и препоръчвам Ардес за изгодни покупки и коректно обслужване.

Андрей Христов

Андрей Христов

08 Октомври 2019

отлично

Повечето продукти са налични и без доставка от София, което е много по-добре от чакане на 1 ден за доставка. Лично аз съм много доволен от персонала на Варненчик, от години пазарувам от там и нямам оплаквания спрямо консултантите. При проблем. винаги сме търсили оптимално решение и за двете страни. Момчетата са доста технически грамотни и при нужда от съвет ще ви кажат вярното решение. Лично аз съм доволен !

Иван Василев

Иван Василев

07 Октомври 2019

отлично

Много благодаря на Кристиян Василев за бързия и компетентен отговор. Изключително приятна и лесна комуникация.

Димитър Шентов

Димитър Шентов

07 Октомври 2019

отлично

Безкрайно благодаря за перфектното обслужване от г-н Кристиан Василев.Като цяло цялата фирма са прекрасни специалисти и са отзивчиви за всякаква информация и помощ при избор.Благодаря Ви и продължавайте в същия дух!

Георги Кодинов

Георги Кодинов

07 Октомври 2019

лошо

Внимавайте като поръчвате от тази фирма по пощата ! Ето как се опарих аз: поръчах компютър за сглобяване на сайта: сумата от частите + някаква сума за асемблиране. След 7 дена ми го доставиха по куриер. С право на преглед. Не че имам как да проверя дали са сложили всичко в офиса на куриера. Така че взех кашона и го отворих чак в къщи. Оказа се че са ми сложили само 1 от 2-те плочки памет. Нищо че бях поръчал комплект. Но пък ми бяха добавили една USB флашка която не бях поръчал. Явно за тези хора всяка памет е памет. И са взаимозаменяеми ! Обадих се на телефона. отново. Трябваше да го направя няколко пъти понеже след като се изслуша менюто ако никой не вдигне до 1-2 минути просто линията затваря и трябва да се слуша менюто отново. След няколко опита стигнах до човек. Който ме накара да снимам гаранционната карта която те ми пратиха (!), празната кутия от паметта, самата плочка памет в компютъра, опаковката на флашката която не бях искал и не помня какво още. Цяла фотосесия ! Явно с надеждата да се откажа и да кажа че нямам нещо. След това каза че това не било от неговата компетентност (и да спра да му звъня), че нямало начин да ми сложат само едната плочка и че шя; да предаде на управителя. Управителя щял бил да "проведе разследване" и да се свърже с мен. И така 10 дена ни вест ни кост. Днес се обадих пак. Попитаха ме с кого съм говорил и ми казаха че "щели били да проверят с него и да ми върнат обаждане". Знам че шанса да видя втората плочка памет която съм платил е малък. Ама поне да предупредя хората да имат едно наум !

Венцислав Величков, Ardes.bg:

Здравейте, Георги, Благодарим Ви за обратната връзка. Полагаме усилия за подобряване на клиентското обслужване и предлаганите услуги постоянно. Ето защо Ви благодарим за оставения коментар. Както споменах и в телефонния разговор с Вас днес, информирах колегите, запознати с Вашия случай. Разбрах от колегата Емил Тонов, че са предприети действия по остраняване на неточността с изогтвената конфигурация. Положихме усилия да проверим защо се е получило разминаването, но за съжаление системата ни за видеонаблюдение при изготвяне на компютърната конфигурация, не позволява детайлно да бъде забелязана неточност. Надявам се случаят да бъде разрешен удовлетворяващо за Вас. При несъгласие от Ваша страна или друга причина, моля да ме уведомите своевременно, за да проследя напредъка по конфигурацията Ви. Моля да ни извините за създалото се неудобство. Целим всеки наш клиент да получи подобаващо обслужване и удовлетвореност от закупения продукт/услуга - това е основна мисия на Ardes.bg Оставам на разположение, ако желаете да споделите допълнително мнение или имате нужда от съдействие. Поздрави, Венцислав Величков Ръководител Отдел връзка с клиенти и онлайн продажби тел: +359876396911 email: v.velichkov@ardes.bg

Денислав Кацарски

Денислав Кацарски

02 Октомври 2019

отлично

Момчето си върши работата. Точна, бърза и ясна комуникация. Браво!

Мариана

Мариана

02 Октомври 2019

отлично

Много благодаря на Кристиян Василев за бързия и компетентен отговор. Изключително приятна и лесна комуникация.

Радостин Тодоров

Радостин Тодоров

01 Октомври 2019

отлично

Бързо получена точна информация от Кристиян Василев. Изключително отзивчив и компетентен. Помогна ми за поръчката на желаните от мен артикули. Трябват повече кадри като него!!!

Тодор Каменов

Тодор Каменов

01 Октомври 2019

отлично

Изключително съм доволен от Ардес. Преди време закупих лаптоп, носил съм го на профилактика и винаги е било бързо и отлично обслужването, преди седмица лаптопа дефектира и се наложи да го оставя за рекламация, служителката на сервиза беше много любезна и отзивчива. Лаптопа беше ремонтиран в рамките на седмица. От мен отличен за обслужването и работата.

Димитър Димитров, Ardes.bg:

Благодарим Ви г-н Каменов, за добрите думи. Винаги се стараем да дадем максималното от себе си, за да обслужим нашите клиенти бързо и качествено. Пожелаваме Ви щастливи дни. Ардес Екип.