Мнения на клиенти

Оценка за Ardes.bg:
4.8 (обща оценка от 2779 мнения)
Любомир Иванов

Любомир Иванов

30 Ноември 2023

отлично

Разочарован съм от факта, че не се спазват сроковете за доставка за поръчки направени след черният петък. Получаваш уверение и потвърждение чрез смс, че доставката ще бъде в срок от два до пет дни. Не мога да си обясня, защо след като се знае за големият обем поръчки се съобщават такива срокове. Следващото ми разочарование, че след като срока не може да бъде спазено би следвало клиента да бъде информиран. За съжаление Ардес не го прави ами клиента пише мейли и получава уклончиви отговори. Мисля, че софтуерните системи би следвало да има опция с която да изпраща е-мейл до клиента за забавяне. Пазарувам стоки например от UK където се случва автоматично подобно информиране и ваучер за отстъпка при следваща покупка. От моя гледна точка тук малко се пука идеята за пет звездно клиентски обслужване. Четейки различни коментари попаднах на такива за дефектни стоки. След като изказах писмените си притеснения получих отговор ,"ами каквото е кашона" това малко на лотария ми изглежда. Спрях се на Адрес именно защото имам информация, че техниката се тества преди да се получи от клиента визирам компютри и лаптопи. Може би моята информация не е точно. Вследствие на това сега първо, че поръчката ми е забавена за което клиента сам търси информация после ще се моля всичко да е наред с техниката.Безспорно Ардес предлага доп.услуги като застраховка, експресна замяна, но всеки клиент си прави бюджет за разходите. Моля горното да се приеме като градивна критика, а не като поредното оплакване. За съжаление в мен остава лека горчивина. Бих предложил да вложат усилия в подобряване процесите при организиране и логистика на кампании от типа на черен петък. По-добре да се съобщи по-дълъг срок и клиента да бъде приятно изненадан, а не след това остава разочарован и когато ще има закъснение в изпълнението на поръчка по някакъв начин да се автоматизира процес и клиента да бъде информиран. Запазвам общото си мнение за Ардес и стискам палци да няма проблем с поръчката си. Дебело подчертавам, че това не е критика към обслужването там съм повече от възхитен.

Бахар Аджем

Бахар Аджем

30 Ноември 2023

отлично

Много съм доволен от обслужването.! Компетентни служители. Отделят време на клиентите си. Специално мога да кажа за г-н Мартин Славчев който отдели повече от час за да ми помогне и посъветва за въпросите, които имах.! Благодаря ви.!!! Определено отново ще посетя магазина ви. :)

Ели Хараланова

Ели Хараланова

30 Ноември 2023

отлично

Поръчах лаптоп, на който се оказа, че му липсва важен за мен компонент. Благодаря много на Павел Аспарухов, който бе изключително учтив и търпелив, предложи ми няколко варианта за замяна на продукта и подробно ми обясни как точно да се случат връщането на стария, и получаването на новия лаптоп.

К

К

30 Ноември 2023

отлично

Доволен съм от компетентното обслужване и отзивчивото отношение на Стойно Михайлов. Споделя своето професионално мнение за продуктите, налични алтернативи в случай че търсеният продукт липсва, както и съществуващи варианти за закупуването му, но оставя крайния избор изцяло в ръцете на клиента.

Стефанка Примова

Стефанка Примова

30 Ноември 2023

отлично

За втора година купувам лаптоп от Ардес. Изключително любезно и компетентно мнение от консултантите. Благодаря много на Павел Аспарухов за съдействието , съветите и препоръките. За кратко време по телефона направих поръчка. Препоръчвам Ардес! Желая здраве и успехи на целият им екип! По шестобална система, моята оценка е 6!????

Мария Ценкина

Мария Ценкина

29 Ноември 2023

лошо

Много зле!!!! Поръчахме лаптоп по време на черния петък с намаление от 2000лв, намален струваше 3200. Обадиха ни се на 10тия ден от поръчката, вече когато черния петък е минал, за да ни кажат, че им бил пристигнал лаптопа с дефект. Нас какво ни интересува това, или как доставчиците мятали били "буквално" пакетите. За щастие намерихме друг по-хубав и наистина намален лаптоп благодарение на ozone.bg, втория им черен петък и прекрасното им обслужване!!!! Радваме се, че не се получиха нещата тук.

Венцислав Величков, Ardes.bg:

Здравейте, Мария, Благодаря, че отделихте от времето си за предоставяне на обратна връзка и оценка. Първо и най-важно, искаме да изразим нашето искрено съжаление за преживяните от Вас неудобства. Вашето мнение е изключително важно за нас и всяко оплакване се взема на сериозно. Разбираме Вашето разочарование от факта, че поръчката Ви е била повредена по време на транспорта и че предложените алтернативи не са отговаряли на Вашите очаквания. Това определено не е стандартът на обслужване, към който се стремим, както и ситуацията не отговаря на високите критерии на обслужване и мисията, към която Ardes.bg се придържа, а именно 5-звездно клиентско изживяване и удовлетвореност от покупката и обслужването. Що се отнася до повредата на артикула, това е ситуация, която наистина се случва рядко, но въпреки това сме ангажирани да предприемем действия за подобряване на процесите по транспортиране и обработка на поръчки, за да намалим възможността за подобни инциденти в бъдеще. Ситуацията вече е анализирана, предприети са мерки и действия, а на отгорните служители за това са проведени допълнителни обучения, както и наложени санкции. Във връзка с предложените алтернативи, разбираме, че те не са отговорили на Вашите изисквания. В тази връзка, бихме искали да Ви предложим допълнително обезщетение за причинените неудобства и да изследваме възможността за предоставяне на по-подходящи опции, които отговарят на Вашите нужди и очаквания. Важно е за нас да възстановим Вашето доверие в нашата компания и бихме оценили възможността да обсъдим това допълнително с Вас. Моля, свържете се с нас на тел. 0876396911, за да можем да разгледаме Вашия случай по-подробно и да намерим най-доброто решение за Вас. Още веднъж се извиняваме за всички причинени неудобства и Ви благодарим за търпението и разбирането. С уважение, Венцислав Величков, Ръководител отдел Връзка с клиенти Ardes.bg

Валери

Валери

29 Ноември 2023

лошо

Най-долнопробното обслужане, което съм получавал през целия ми живот. Поръчка направена на черен петък, обработиха я същия ден, получих СМС и имейл със номер на поръчката, и че ще я получа до 10 работни дни. Дойде десетия ден (черен петък вече отдавна е приключил навсякъде) и получавам обаждане от Ардес, че артикула се бил "повредил" по време на транспорта. Казаха ми "Имаме много поръчки, колегите работят много, хвърлят кашони и се повреждат, при нас е най-ниския процент на дефектни стоки, едва 5%, за жалост вие сте един от тези 5%" - Мен това какво ме интересува? Аз съм поръчал артикул, и очаквам да го получа в срок, нищо друго не ме интересува. Изразих недоволствието си по телефона, обещаха да ми изпратят оферти с други лаптопи по имейла от същия клас, и че ще "смъкнат" сумата до тази на поръчката ми. Изпратиха имейла, отварям и виждам какви тотални боклуци са ми предложили. Не може на поръчка с марков и висок клас лаптоп, намален с повече от 1500лв, да ми предлагат лаптопи с базова цена, които са по ниски от намалената на артикула който искам, че и на най-лошите и ниски класове лаптопи. Ако искам да си взема евтин боклук няма да чакам черен петък половин година! В гнева си се разрових в интернет, по късмет намерих, че Ozone имат втори черен петък. Евала им, тях с две ръце ги препоръчвам! Поръчах си лаптоп от там, че дори и по-добър, още на 15-тата минута от поръчката ми се обадиха, потвърдиха че ще дойде със сигурност, и вече артикула ми е в куриер и очаквам доставката още утре от тях. Благодаря на Ардес за това, че сте толкова несериозни,бавни, и че сте наели лоши и неадекватни консултанти, които не правят АБСОЛЮТНО НИЩО като има подобни казуси. Не може на човек, готов да ви даде няколко хиляди в ръцете, да се отнесете по този начин, губите сериозна клиантела така! Благодарение на вашите работници, си поръчах по-добър арткикул. Изгубихте ме завинаги като клиент, всички от семейството ми, както и всички мои близки приятели. Не препоръчвам Ардес на никой.

Венцислав Величков, Ardes.bg:

Здравейте, Валери, Благодаря, че отделихте от времето си за предоставяне на обратна връзка и оценка. Първо и най-важно, искаме да изразим нашето искрено съжаление за преживяните от Вас неудобства. Вашето мнение е изключително важно за нас и всяко оплакване се взема на сериозно. Разбираме Вашето разочарование от факта, че поръчката Ви е била повредена по време на транспорта и че предложените алтернативи не са отговаряли на Вашите очаквания. Това определено не е стандартът на обслужване, към който се стремим, както и ситуацията не отговаря на високите критерии на обслужване и мисията, към която Ardes.bg се придържа, а именно 5-звездно клиентско изживяване и удовлетвореност от покупката и обслужването. Що се отнася до повредата на артикула, това е ситуация, която наистина се случва рядко, но въпреки това сме ангажирани да предприемем действия за подобряване на процесите по транспортиране и обработка на поръчки, за да намалим възможността за подобни инциденти в бъдеще. Ситуацията вече е анализирана, предприети са мерки и действия, а на отгорните служители за това са проведени допълнителни обучения, както и наложени санкции. Във връзка с предложените алтернативи, разбираме, че те не са отговорили на Вашите изисквания. В тази връзка, бихме искали да Ви предложим допълнително обезщетение за причинените неудобства и да изследваме възможността за предоставяне на по-подходящи опции, които отговарят на Вашите нужди и очаквания. Важно е за нас да възстановим Вашето доверие в нашата компания и бихме оценили възможността да обсъдим това допълнително с Вас. Моля, свържете се с нас на тел. 0876396911, за да можем да разгледаме Вашия случай по-подробно и да намерим най-доброто решение за Вас. Още веднъж се извиняваме за всички причинени неудобства и Ви благодарим за търпението и разбирането. С уважение, Венцислав Величков, Ръководител отдел Връзка с клиенти Ardes.bg

Веска Делуди

Веска Делуди

29 Ноември 2023

отлично

Прекрасно отношение, бързо и компетентно обслужване!

Лъчезар Христов

Лъчезар Христов

29 Ноември 2023

отлично

Отлична работа и много бърза реакция Благодаря !

Ivan

Ivan

29 Ноември 2023

отлично

Отлично обслужване. Скоростно и ефективно. Обслужен от: Иглика Авджиева