Мнения на клиенти

Оценка за Ardes.bg:
4.8 (обща оценка от 2773 мнения)
Martin Ivanov

Martin Ivanov

29 Декември 2022

лошо

Ужасно обслужване от Виктория Йорданова!

Венцислав Величков, Ardes.bg:

Здравейте, Мартин, Благодаря Ви за отделното време и подадената обратна връзка. Съжалявам да науча за неудовлетворения опит, който сте имали, относно обслужването и изпълнението на онлайн поръчката. Направих проверка по случая и установих следното: - Поръчката е входирана на дата 24 Декември 2022 в 12:43:26 - официален почивен ден за територията на р. България; - на 26.12.22 - 21:56 е изпратен SMS за потвърждение на поръчката, с указан срок за доставка от 2 до 5 работни дни, съобразени с работното време в периода на официалните почивни дни за Коледните празници, на всички куриерски компании. Справка - https://www.speedy.bg/bg/post/christmas-and-new-year-2022-2023-working-time и https://www.econt.com/news/rabotim-s-praznichno-rabotno-vreme-prez-dekemvri-za-vas; - информацията, която служител Виктория Йорданова е предоставила, отговаря на общите условия за изпълнение и доставка на онлайн поръчки и са спазени всички етикети на email комуникацията. Виждам, че поръчката вече е със статус "Завършена" и подготвена за приемане от куриер от склада, което означава, че ще бъде доставена в утрешния ден до избрания от Вас адрес, в указания в SMS-a срок за доставка. Повече информация, относно статуса на поръчката и нейното проследяване, ще откриете в клиентския Ви профил. Всички онлайн поръчки се изпълняват от специализиран отдел Логистика, който е извън магазинната мрежа. За да отговорим на всички клиентски очаквания, в страницата за Празнично работно време, сме поместили и информация, относно изпълнението на онлайн поръчките, както и съвети за празнично пазаруване - https://ardes.bg/polezna-informaciya/praznichno-rabotno-vreme Екипите работят денонощно, за да изпълнят максимално бързо всички приети поръчки и над 98% от тях стигат навреме до потребителите, когато няма забавяния от куриерите и съобразено с тяхното работно време за доставка. Оставаме на разположение, в случай че се нуждаете от допълнително съдействие и информация. Поздрави, Венцислав Величков Ръководител Отдел връзка с клиенти тел: +359876396911 email: v.velichkov@ardes.bg ---------------------------------------------------------------- АРДЕС Информационни Технологии ЕООД тел: 052 603485, 609140 нац. тел: 0700 15060 www.ardes.bg

Богдан Шандурков

Богдан Шандурков

29 Декември 2022

отлично

Здравейте, Бих искал да изразя благодарност към момчетата, момичетата и управителя на магазина в София. Преди седмица ми се наложи подменя част, която бях закупил онлайн защото не пасваше на кутията ми. Служителите ви реагираха изключително бързо и професионално на място в магазина и оправихме всичко в рамките на 20-на мин в края на работния ден. Благодарности отново към целият екип и пожелания за бъдещи успехи

Йордан Иванов

Йордан Иванов

29 Декември 2022

отлично

Отлично

Лъчезар Урушев

Лъчезар Урушев

29 Декември 2022

отлично

Благодаря на Иглика Авджиева за доброто обслужване! Ардес отново на ниво! ^^

Тони

Тони

28 Декември 2022

отлично

Благодаря на Павел Аспарухов за съдействието и бързия отговор, както и инициативата за създаване на поръчка.

Manny B

Manny B

28 Декември 2022

отлично

Перфектно обслужване! Специфично от Павел Аспарухов. Много бързо ми отговориха и помогнаха с избора на части.

Cvetomir Jelev

Cvetomir Jelev

25 Декември 2022

отлично

super

Богдан Сотиров

Богдан Сотиров

23 Декември 2022

лошо

Така. Получих обратно лаптопа след сервизно обслужване и сменен тъчпад и вече мога да коментирам. Сърдечни благодарности на Явор Петранов който ми съдейства с поръчката (общо три лаптопа в една поръчка). Благодарности на Ралица Месчиян която предвижи лаптопа към сервиза, както и на екипа от сервиза, който бързо разреши проблема - подмяна на тъчпада. Не споделям същото по отношение на анонимния служител от логистиката на Ардес, който ми пробута за нов лаптоп с проблем. Защо не смятам че това е производствен дефект ли? 1 Печатът на опаковката беше нарушен и кутията залепена с тиксо. 2. След включване Windows беше up to date и не изиска актуализация за лаптоп модел 2021, докато другия лаптоп модел 2022, също ASUS, същата версия на Windows се актуализира 2 часа. 3 Кабелът на захранването беше просто набутан в кутията. Най-тъпото е това, че въпросният лаптоп беше за подарък и ситуацията стана супер конфузна. Така само след едно включване на лаптопа се наложи сервизно обслужване ( 14 дневния срок беше изтекъл). Считам че въпросния анонимен служител от логистиката на Ardes е или супер тъп и некомпетентен, или съзнателно е изпратил лаптоп с механичен проблем. Съжалявам че няма опция за минусов коментар, бих предложил минус пет звезди. Светли празници.

Мариян

Мариян

23 Декември 2022

отлично

Много съм доволен! От цяла българия само Ardes успяха да ми намерят дънната платка която искам. Точни и коректни, препоръчвам.

Диана Попова

Диана Попова

23 Декември 2022

отлично

Бих искала да благодаря на г-н Павел Аспарухов за професионалното отношение, за бързото и адекватно обслужване, както и за съдействието с техническите детайли! Определено ще продължа да използвам услугите на Ardes.bg и в бъдеще.