Мнения на клиенти
За пореден път срещам професионализъм от Ардес! Благодаря на Павел Аспарухов за отношението и търпението, с които ми помогна да избера най-правилния продукт.
Благодаря на Павел Аспарухов за изчерпателната информация и помощта да избера най-подходящото за мен!
Сервиза е под всякаква критика, отказват гаранция на дефектирала видеокарта, след връщането и даже не я бяха отворили да я погледнат.
Здравей г-н Генчов, Благодарим Ви за обратната връзка и споделеното мнение. След подадения сигнал в мнението Ви, по повод предявената рекламация, се запознах подробно с Вашия случай и изисках информация от сервизния център към Ardes.bg. След като сте предявили рекламацията към нас, видеокартата Ви е изпратена до вносителя и оторизирания сервиз на Palit. От тяхна страна, след извършена диагностика, е констатирано, че повредената е възникнала в резултат на неправилна експлоатация от страна на клиента. Гаранцията не покрива повреди, причинени от неправилна експлоатация и поради тази причина Ви е издаден констативен протокол, на база съставеното становище от Palit. Ardes.bg и сервизният център не отремонтират и правят диагностика на продукти, когато те са в гаранционния си срок, тъй като сме длъжни да използваме оторизирания за марката сервиз, когато има наличен такъв. На разположение сме, ако се нуждаете от допълнително съдействие или информация. Поздрави, Венцислав Величков, Ръководител отдел Връзка с клиенти
Благодаря на целия екип от ardes.bg че успяха да сбъднат това мое желание да дойде пратката ми на следващия ден благодаря отново Поздрави
Много добро обслужване!
Топ обслужване.
Професионално обслужване!
Професионално и експедитивно обслужване от Павел Аспарухов, който ми помогна бързо да намеря това което търся и да получа информацията която търся.
Момчето от съпорта (Натанаил Ташев) беше на ТОП ниво, но като цяло услугата не беше ОК. Според мен не е приемливо варианта да отида до физически магазин за активационен ключ да е по-бърз от варианта, в който ми го пращат по мейла ! Помислете над това !
Десислава Пингелова
21 Февруари 2024
Благодарим за съдействието, бързо и качествено обслужване