Мнения на клиенти

Оценка за Ardes.bg:
4.8 (обща оценка от 2793 мнения)
Cvetan Nikolov

Cvetan Nikolov

23 Февруари 2024

отлично

Професионално отношение!

Диана

Диана

22 Февруари 2024

отлично

Бързо и точно!

Веселин Иванов

Веселин Иванов

21 Февруари 2024

отлично

Бързо обработване на желанията на клиента. Получих добра отстъпка за конфигурация.Имам само една забележка: исках да получа малко повече вариянти за конфигурация, тъй като избраните от мен части не бях сигурен дали са съвместими заедно.

RADOSTIN MINKOV

RADOSTIN MINKOV

21 Февруари 2024

отлично

Бързо и коректно обслужване, пазарувам тук от години, надявам се да запазят качеството.

Десислава Пингелова

Десислава Пингелова

21 Февруари 2024

отлично

Благодарим за съдействието, бързо и качествено обслужване

Десислава Пингелова

Десислава Пингелова

21 Февруари 2024

отлично

Благодарим за съдействието, бързо и качествено обслужване

Християн Караиванов

Християн Караиванов

21 Февруари 2024

отлично

За пореден път срещам професионализъм от Ардес! Благодаря на Павел Аспарухов за отношението и търпението, с които ми помогна да избера най-правилния продукт.

Екатерина Димитрова

Екатерина Димитрова

20 Февруари 2024

отлично

Благодаря на Павел Аспарухов за изчерпателната информация и помощта да избера най-подходящото за мен!

Владислав Генчов

Владислав Генчов

20 Февруари 2024

лошо

Сервиза е под всякаква критика, отказват гаранция на дефектирала видеокарта, след връщането и даже не я бяха отворили да я погледнат.

Венцислав Величков, Ardes.bg:

Здравей г-н Генчов, Благодарим Ви за обратната връзка и споделеното мнение. След подадения сигнал в мнението Ви, по повод предявената рекламация, се запознах подробно с Вашия случай и изисках информация от сервизния център към Ardes.bg. След като сте предявили рекламацията към нас, видеокартата Ви е изпратена до вносителя и оторизирания сервиз на Palit. От тяхна страна, след извършена диагностика, е констатирано, че повредената е възникнала в резултат на неправилна експлоатация от страна на клиента. Гаранцията не покрива повреди, причинени от неправилна експлоатация и поради тази причина Ви е издаден констативен протокол, на база съставеното становище от Palit. Ardes.bg и сервизният център не отремонтират и правят диагностика на продукти, когато те са в гаранционния си срок, тъй като сме длъжни да използваме оторизирания за марката сервиз, когато има наличен такъв. На разположение сме, ако се нуждаете от допълнително съдействие или информация. Поздрави, Венцислав Величков, Ръководител отдел Връзка с клиенти

Valentin Novoselski

Valentin Novoselski

20 Февруари 2024

отлично

Благодаря на целия екип от ardes.bg че успяха да сбъднат това мое желание да дойде пратката ми на следващия ден благодаря отново Поздрави