Мнения на клиенти
Мартин Славчев е вашия човека за сглобяване на конфигурация магазин “Пловдив”
Доволна съм. Реагират бързо и комптентно.
Здравейте, изразявам искрено задоволство от работата с Ardes, не еднократно пазатувам от тях. Последната покупка потвърди мнението. Реагират бързо ,и всичко е на ниво в плюс за клиента . Доверих се на тяхното предложение за монитор и не съжалявам .Монитора е феноменален. Успех и поздрави.
Страхотно обслужване. Бърз и отзивчив екип, коректно и възпитано отношение. Специални благодарности на Павел Аспарухов за съдействието.
Здравейте, Моя милост и останалите от екипа сме много благодарни на Мартин Йовчев (корп. търговец) за проявения професионализъм, търпение, бърза реакция и доставка на техника. Всичко върви по мед и маргарин (маслото скъпо) и не сме имали никакви драми от как работим с Ардес. Евала, аферим, машала, ашколсун!
Blagodarq vi
Имах необходимост от коригиране на техническа грешка при изработване на документацията за новата ми поръчка и Виктория Йорданова бе от огромна помощ. Отговаряше много бързо и с разбиране, проблемът беше разрешен по най-лесният и бърз начин.
Г-н Павел Аспарухов работи експедитивно, с чувство за голяма отговорност и с голямо уважение към клиентите си. Останах очарован от бързото и отлично обслужване и с удоволствие бих направил поръчка отново при вас. 5 звезди за работата му.
Изключително разочарован съм от непрофесионалното отношение! На 12.01.2024 г. поръчвам от сайта Ardes.bg лаптоп с опция за изплащане на вноски, тъй като няма такава за Windows 11, се обаждам да питам дали има възможност да платя за него в брой и да бъде инсталиран на закупения лаптоп. "Няма никакъв проблем", ми отговарят. Плащам. Получавам уверение от служителя на фирмата И. Авджиева: "Здравейте, Благодарим Ви за обратната връзка. След като поставим операционната система на лаптопа, ще го изпратим към Вас. Тогава ще получите и фактурите по двете поръчки" 12/01, 10.56 На 15.01.2024 питам кога ще получа платения лаптоп и OS, получавам нов отговор: "Здравейте, Очаквайте лаптопа с вече инсталирана операционна система в утрешния ден." 15/01, 14.04. Да, ама не. Днес получавам поръчания лаптоп, включвам го - няма инсталиран никакъв Windows. Звъня за съдействие. Служителят Н. Ташев се опитва да реши проблема: "Буксата за зареждане е натисната до край хубаво и всичко е изрядно от лаптопа до контакта?" Отговарям, че да. "Моля да позвъните на същият номер 0878 150 600 и да изберете опция 3 за връзка със сервиза, там колегите ще могат да Ви съдействат". Звъня отново (четвърти път), свързвам се с Ю. Лазаров: "Момент да проверя", "Не Ви е инсталиран Windows". С това съдействието му приключи. Звъня пак на служителката И. Авджиева (два пъти не отговаря на телефона, посочен, че е нейният, не отговаря и на две писма, отговаря третия път от друг телефон), заявявам, че се чувствам измамен, тъй като трябваше да получа лаптоп с Windows 11. "Не съм Ви измамила аз, колегите не са си свършили работата". Нямаше извинение, сякаш това е най-нормалното нещо. Потресен от подобен професионализъм и отношение към клиента заявявам, че искам да се откажа от всичко, да върна стоките и помолих да ми върнат парите. Съгласяват се. Чакам в момента документите за отказ, но не мога да проумея кога и у нас отношението към клиента, който и да е той, ще стане поне отчасти професионално.
Здравейте, Динко Тодоров, Благодаря, че се свързахте с нас и подадохте обратна връзка. Ценна и важна е с цел да подобрим клиентското изживяване. Съжалявам да науча за създалата се ситуация и невъзможността да използвате новозакупения лаптоп от Ardes.bg. Иглика Авджиева и Натанаил Ташев ме запознаха с казуса, възникал по-рано. Извършена е проверка и от двамата колеги в екипа, както и от мен лично. За съжаление сервизния център не е проверил достатъчно информацията, по отношение на инсталирана операционна система, когато сте комуникирали с тях и са посочили невярна информация. Виждам, че заявката Ви за операционна система и нейното инсталиране, е приета и предадена на технически екип по процедура и същата е изпълнена в срок, като е посочено, че операционната система е инсталирана, тествана и с всички необходими драйвери. Екипът се е опитал да съейства дистанционно за отстраняване на проблема, до колкото е възможно по телефона, но за съжаление - неуспешно. Съдейки по предоставената до мен информация, най-вероятната причина, е фабричен дефект в самия лаптоп или някой от компонентите му. Това, което Иглика е направила, е да създаде заявка за връщане от Ваше име, както и да заяви куриер, който да Ви посети, за да придвижи лаптопа обратно към нас, за наша сметка. При пристигане на у-вото в утрешния ден, екипът максимално бързо ще провери неговото състояние, както и причините за неговата неработоспособност. Заявката остава отворена и ще бъде осъществен контакт с Вас в рамките на утрешния работен ден, за да бъде дадено решение на ситуацията. Иглика Авджиева и Натанаил Ташев са поели ангажимент към Вас и ще съдействат с всичко неободимо от тук нататък. Оставаме на разположение, в случай че междувременно се нуждаете от допълнително съъдействие и информация. Поздрави, Венцислав Величков Ръководител Отдел връзка с клиенти тел: +359876396911 email: v.velichkov@ardes.bg
Милена Георгиева
22 Януари 2024
Благодаря на Павел Аспарухов за професионалната помощ. Компетентен, отзивчив и любезен. Изключително съм доволна от помощта, която оказа при закупуване на конфигурация.