Мнения на клиенти

Оценка за Ardes.bg:
4.8 (обща оценка от 2793 мнения)
Милена Георгиева

Милена Георгиева

22 Януари 2024

отлично

Благодаря на Павел Аспарухов за професионалната помощ. Компетентен, отзивчив и любезен. Изключително съм доволна от помощта, която оказа при закупуване на конфигурация.

Ивилин Юнаков

Ивилин Юнаков

21 Януари 2024

отлично

Мартин Славчев е вашия човека за сглобяване на конфигурация магазин “Пловдив”

Ася

Ася

20 Януари 2024

много добро

Доволна съм. Реагират бързо и комптентно.

Васил Борисов

Васил Борисов

18 Януари 2024

отлично

Здравейте, изразявам искрено задоволство от работата с Ardes, не еднократно пазатувам от тях. Последната покупка потвърди мнението. Реагират бързо ,и всичко е на ниво в плюс за клиента . Доверих се на тяхното предложение за монитор и не съжалявам .Монитора е феноменален. Успех и поздрави.

Чавдар Козарев

Чавдар Козарев

18 Януари 2024

отлично

Страхотно обслужване. Бърз и отзивчив екип, коректно и възпитано отношение. Специални благодарности на Павел Аспарухов за съдействието.

Veselin Kovachev

Veselin Kovachev

17 Януари 2024

отлично

Здравейте, Моя милост и останалите от екипа сме много благодарни на Мартин Йовчев (корп. търговец) за проявения професионализъм, търпение, бърза реакция и доставка на техника. Всичко върви по мед и маргарин (маслото скъпо) и не сме имали никакви драми от как работим с Ардес. Евала, аферим, машала, ашколсун!

Sahoemilov

Sahoemilov

16 Януари 2024

отлично

Blagodarq vi

Maria Mihova

Maria Mihova

16 Януари 2024

отлично

Имах необходимост от коригиране на техническа грешка при изработване на документацията за новата ми поръчка и Виктория Йорданова бе от огромна помощ. Отговаряше много бързо и с разбиране, проблемът беше разрешен по най-лесният и бърз начин.

Пламен Гочев

Пламен Гочев

16 Януари 2024

отлично

Г-н Павел Аспарухов работи експедитивно, с чувство за голяма отговорност и с голямо уважение към клиентите си. Останах очарован от бързото и отлично обслужване и с удоволствие бих направил поръчка отново при вас. 5 звезди за работата му.

Динко Тодоров

Динко Тодоров

16 Януари 2024

лошо

Изключително разочарован съм от непрофесионалното отношение! На 12.01.2024 г. поръчвам от сайта Ardes.bg лаптоп с опция за изплащане на вноски, тъй като няма такава за Windows 11, се обаждам да питам дали има възможност да платя за него в брой и да бъде инсталиран на закупения лаптоп. "Няма никакъв проблем", ми отговарят. Плащам. Получавам уверение от служителя на фирмата И. Авджиева: "Здравейте, Благодарим Ви за обратната връзка. След като поставим операционната система на лаптопа, ще го изпратим към Вас. Тогава ще получите и фактурите по двете поръчки" 12/01, 10.56 На 15.01.2024 питам кога ще получа платения лаптоп и OS, получавам нов отговор: "Здравейте, Очаквайте лаптопа с вече инсталирана операционна система в утрешния ден." 15/01, 14.04. Да, ама не. Днес получавам поръчания лаптоп, включвам го - няма инсталиран никакъв Windows. Звъня за съдействие. Служителят Н. Ташев се опитва да реши проблема: "Буксата за зареждане е натисната до край хубаво и всичко е изрядно от лаптопа до контакта?" Отговарям, че да. "Моля да позвъните на същият номер 0878 150 600 и да изберете опция 3 за връзка със сервиза, там колегите ще могат да Ви съдействат". Звъня отново (четвърти път), свързвам се с Ю. Лазаров: "Момент да проверя", "Не Ви е инсталиран Windows". С това съдействието му приключи. Звъня пак на служителката И. Авджиева (два пъти не отговаря на телефона, посочен, че е нейният, не отговаря и на две писма, отговаря третия път от друг телефон), заявявам, че се чувствам измамен, тъй като трябваше да получа лаптоп с Windows 11. "Не съм Ви измамила аз, колегите не са си свършили работата". Нямаше извинение, сякаш това е най-нормалното нещо. Потресен от подобен професионализъм и отношение към клиента заявявам, че искам да се откажа от всичко, да върна стоките и помолих да ми върнат парите. Съгласяват се. Чакам в момента документите за отказ, но не мога да проумея кога и у нас отношението към клиента, който и да е той, ще стане поне отчасти професионално.

Венцислав Величков, Ardes.bg:

Здравейте, Динко Тодоров, Благодаря, че се свързахте с нас и подадохте обратна връзка. Ценна и важна е с цел да подобрим клиентското изживяване. Съжалявам да науча за създалата се ситуация и невъзможността да използвате новозакупения лаптоп от Ardes.bg. Иглика Авджиева и Натанаил Ташев ме запознаха с казуса, възникал по-рано. Извършена е проверка и от двамата колеги в екипа, както и от мен лично. За съжаление сервизния център не е проверил достатъчно информацията, по отношение на инсталирана операционна система, когато сте комуникирали с тях и са посочили невярна информация. Виждам, че заявката Ви за операционна система и нейното инсталиране, е приета и предадена на технически екип по процедура и същата е изпълнена в срок, като е посочено, че операционната система е инсталирана, тествана и с всички необходими драйвери. Екипът се е опитал да съейства дистанционно за отстраняване на проблема, до колкото е възможно по телефона, но за съжаление - неуспешно. Съдейки по предоставената до мен информация, най-вероятната причина, е фабричен дефект в самия лаптоп или някой от компонентите му. Това, което Иглика е направила, е да създаде заявка за връщане от Ваше име, както и да заяви куриер, който да Ви посети, за да придвижи лаптопа обратно към нас, за наша сметка. При пристигане на у-вото в утрешния ден, екипът максимално бързо ще провери неговото състояние, както и причините за неговата неработоспособност. Заявката остава отворена и ще бъде осъществен контакт с Вас в рамките на утрешния работен ден, за да бъде дадено решение на ситуацията. Иглика Авджиева и Натанаил Ташев са поели ангажимент към Вас и ще съдействат с всичко неободимо от тук нататък. Оставаме на разположение, в случай че междувременно се нуждаете от допълнително съъдействие и информация. Поздрави, Венцислав Величков Ръководител Отдел връзка с клиенти тел: +359876396911 email: v.velichkov@ardes.bg