Мнения на клиенти

Оценка за Ardes.bg:
4.8 (обща оценка от 2794 мнения)
Динко Тодоров

Динко Тодоров

16 Януари 2024

лошо

Изключително разочарован съм от непрофесионалното отношение! На 12.01.2024 г. поръчвам от сайта Ardes.bg лаптоп с опция за изплащане на вноски, тъй като няма такава за Windows 11, се обаждам да питам дали има възможност да платя за него в брой и да бъде инсталиран на закупения лаптоп. "Няма никакъв проблем", ми отговарят. Плащам. Получавам уверение от служителя на фирмата И. Авджиева: "Здравейте, Благодарим Ви за обратната връзка. След като поставим операционната система на лаптопа, ще го изпратим към Вас. Тогава ще получите и фактурите по двете поръчки" 12/01, 10.56 На 15.01.2024 питам кога ще получа платения лаптоп и OS, получавам нов отговор: "Здравейте, Очаквайте лаптопа с вече инсталирана операционна система в утрешния ден." 15/01, 14.04. Да, ама не. Днес получавам поръчания лаптоп, включвам го - няма инсталиран никакъв Windows. Звъня за съдействие. Служителят Н. Ташев се опитва да реши проблема: "Буксата за зареждане е натисната до край хубаво и всичко е изрядно от лаптопа до контакта?" Отговарям, че да. "Моля да позвъните на същият номер 0878 150 600 и да изберете опция 3 за връзка със сервиза, там колегите ще могат да Ви съдействат". Звъня отново (четвърти път), свързвам се с Ю. Лазаров: "Момент да проверя", "Не Ви е инсталиран Windows". С това съдействието му приключи. Звъня пак на служителката И. Авджиева (два пъти не отговаря на телефона, посочен, че е нейният, не отговаря и на две писма, отговаря третия път от друг телефон), заявявам, че се чувствам измамен, тъй като трябваше да получа лаптоп с Windows 11. "Не съм Ви измамила аз, колегите не са си свършили работата". Нямаше извинение, сякаш това е най-нормалното нещо. Потресен от подобен професионализъм и отношение към клиента заявявам, че искам да се откажа от всичко, да върна стоките и помолих да ми върнат парите. Съгласяват се. Чакам в момента документите за отказ, но не мога да проумея кога и у нас отношението към клиента, който и да е той, ще стане поне отчасти професионално.

Венцислав Величков, Ardes.bg:

Здравейте, Динко Тодоров, Благодаря, че се свързахте с нас и подадохте обратна връзка. Ценна и важна е с цел да подобрим клиентското изживяване. Съжалявам да науча за създалата се ситуация и невъзможността да използвате новозакупения лаптоп от Ardes.bg. Иглика Авджиева и Натанаил Ташев ме запознаха с казуса, възникал по-рано. Извършена е проверка и от двамата колеги в екипа, както и от мен лично. За съжаление сервизния център не е проверил достатъчно информацията, по отношение на инсталирана операционна система, когато сте комуникирали с тях и са посочили невярна информация. Виждам, че заявката Ви за операционна система и нейното инсталиране, е приета и предадена на технически екип по процедура и същата е изпълнена в срок, като е посочено, че операционната система е инсталирана, тествана и с всички необходими драйвери. Екипът се е опитал да съейства дистанционно за отстраняване на проблема, до колкото е възможно по телефона, но за съжаление - неуспешно. Съдейки по предоставената до мен информация, най-вероятната причина, е фабричен дефект в самия лаптоп или някой от компонентите му. Това, което Иглика е направила, е да създаде заявка за връщане от Ваше име, както и да заяви куриер, който да Ви посети, за да придвижи лаптопа обратно към нас, за наша сметка. При пристигане на у-вото в утрешния ден, екипът максимално бързо ще провери неговото състояние, както и причините за неговата неработоспособност. Заявката остава отворена и ще бъде осъществен контакт с Вас в рамките на утрешния работен ден, за да бъде дадено решение на ситуацията. Иглика Авджиева и Натанаил Ташев са поели ангажимент към Вас и ще съдействат с всичко неободимо от тук нататък. Оставаме на разположение, в случай че междувременно се нуждаете от допълнително съъдействие и информация. Поздрави, Венцислав Величков Ръководител Отдел връзка с клиенти тел: +359876396911 email: v.velichkov@ardes.bg

Антоан

Антоан

16 Януари 2024

отлично

Благодаря на Иван Димитров (Отдел връзка с клиенти) за отзивчивостта, бързите отговори, точната информация и полезните съвети и предложения. Коректен ! Поздрави :)

Драгомира Македонска

Драгомира Македонска

16 Януари 2024

отлично

Благодаря за професионалната работа на Павел Аспарухов

Иван Иванов

Иван Иванов

15 Януари 2024

отлично

Благодаря изключително много на Павел Аспарухов. След 3 месеца драми с друг магазин и три месеца без лаптоп, той си свърши работата за по малко от два часа и вече съм с нов лаптоп. Благодаря сърдечно.

Весела Александрова

Весела Александрова

13 Януари 2024

отлично

Благодаря на инж.Цветан Петров за помощта при избор на правилния продукт.

Динко Тодоров

Динко Тодоров

12 Януари 2024

отлично

Любезно и професионално отношение, препоръчвам!

Теодор

Теодор

11 Януари 2024

отлично

Изключително бърз, коректен и точен отговор от "Отдел връзка с клиенти". Направих запитване на което се отзоваха с нужната за мен полезна информация. Доказвате, че сте най-високо ниво с прекрасното отношение, което имате към своите клиенти, респект и уважение. Благодаря, желая ви успехи през новата година.

Велико Зафиров

Велико Зафиров

11 Януари 2024

отлично

Благодаря много на Виктория Йорданова за бързият отговор и учтивост.

Юлий Чева

Юлий Чева

11 Януари 2024

отлично

Натанаил Ташев си разбира от работата, затова е приятно да се работи с него. А е и любезен, което вече е върхът !

Александър Иванов

Александър Иванов

10 Януари 2024

отлично

Благодаря на Павел Аспарухов за професионализма и бързото реагиране!