Unique selling proposition banner

Общи условия A Club

Какво представлява Ardes Club?

  • Ardes Club е програма за лоялност, създадена от Ardes.bg в знак на благодарност към нейните клиенти за тяхното доверие.
  • Програмата е предназначена за крайни клиенти, като им дава възможност да получават бонус под формата на точки, в размер на процент от стойността на продукта, който са закупили онлайн през сайта на Ardes.bg или във физическите магазини на Ardes.bg в градовете София, Пловдив, Варна и Бургас.
  • Натрупаните точки могат да бъдат използвани за определени продукти, видими на този линк: http://ardes.bg/promo-a-club.

Общи условия на Ardes Club

  • Включването в програмата е напълно безплатно;
  • Членове на програмата могат да бъдат само физически лица (крайни клиенти), които имат навършени 16 години и са се регистрирали в сайта на Ardes.bg;
  • Регистрирани потребители с акаунти даващи им допълнителни отстъпки (корпоративни клиенти, служители на корпоративни клиенти и специални потребители) нямат право на участие в програмата;
  • Лица под 16 години, е необходимо да имат попълнена декларация от родител или настойник, която да предоставят, за да им се одобри и създаде регистраията;
  • Служителите на Ardes.bg нямат право на участие в програмата;
  • Програмата е валидна за направени онлайн поръчки и покупки направени във физическите магазини на Ardes.bg в София, Пловдив, Варна и Бургас;
  • Натрупаната наличност за всяки акаунт може да се проследи в секция "Ardes Club";
  • Бонус програмата влиза в сила от 23.07.2019 г. и се прилага за покупки, направени след тази дата;
  • Натрупаните точки за периода 23.07.2019 - 31.12.2019 г. трябва да бъдат използвани до 30.06.2021 г., тъй като ще бъдат автоматично анулирани от системата; 
  • Ardes.bg не носи отговорност за неправомерни действия или злоупотреби на трети лица с индивидуални потребителски данни за достъп до системата на Ardes Club за периода от настъпването на обстоятелствата на кражба или загуба до съобщаването им;
  • Ardes.bg си запазва правото да променя условията на програната за лоялност Ardes Club едностранно и без предизвестие;
  • Всяка една промяна ще бъде обявявана на сайта www.ardes.bg.

Начисляване на точки

Начисляването на A Club бонус точки за покупки, направени във физическите магазини в София, Пловдив, Варна и Бургас се извършва по следния начин:

  • Автоматично
  1. Клиентът казва своя имейл адрес на касиера по време на направата на покупка на даден продукт.
  2. Ако имейлът му съвпада с този, с който има регистриран профил в сайта на Ardes.bg, то продажбата и бонус точките автоматично се добавят към профила му.
  • Ръчно
  1. Клиентът влиза в сайта на Ardes.bg
  2. Избира "Профил", след което "Регистрирай се"
  3. Въвежда необходимите данни за регистрация
  4. На информацията в профила е необходимо да избере "Покупки и документи"
  5. Избира "Добави продажба"
  6. Клиентът е необходимо да въведе УНП номер и цена само в цифри.

  • Тази опция е възможна единствено за регистрирани потребители;
  • Посочените лични данни в онлайн формата за регистрация ще бъдат използвани само за целите на програмата A Club и ще бъдат обработвани съгласно политиката за защита на личните данни на Ardes.bg;
  • С присъединяването си към Ardes Club всеки регистриран потребител получава първоначален бонус от 20 точки;
  • Бонус точки се получават за покупка на продукти с редовна цена;
  • Стоки с онлайн цена, вече намалени или по време на определени фирмени промоции не получават бонус точки;
  • Бонус точки не се натрупват от покупка на продукти, за които са използвани ваучери и промо кодове;
  • Бонус точки по програма Ardes Club не се получават за услугите, предлагани от фирмата;
  • Всяка направена онлайн покупка и бонус точките, които носи тя, се отразяват автоматично в профила на клиента в сайта;
  • Всяка направена онлайн покупка се записва под уникален номер (6 символен низ с букви и цифри);
  • Индивидуалният потребителски профил в системата на Ardes.bg съдържа регистър на направените покупки и натрупаните бонус точки, който позволява справка в реално време и проследяване на техния брой;
  • Натрупаната наличност за всеки акаунт може да се проследи в секция “Ardes Club”;
  • Бонус програмата влиза в сила от дата 23.07.2019 г. и се прилага за покупки, направени след тази дата;
  • Натрупаните точки за периода 23.07-31.12.2019 г. трябва да бъдат използвани до 30.06.2021 г., тъй като ще бъдат автоматично анулирани от системата.
  • Бонус точките могат да бъдат използвани за продукти, участващи в специални месечни предложения - ardes.bg/promo-a-club.
  • Посочените в онлайн формата за регистрация лични данни ще бъдат използвани само за целите на програмата за клиентска лоялност и ще бъдат обработвани съгласно политиката за защита на личните данни на Ardes.bg;

Как могат да бъдат използвани точките?

  • Точките се събурат и използват само за покупки направени онлайн в сайта на Ardes.bg или във физическите магазини на Ardes.bg в градовете София, Пловдив, Варна и Бургас;
  • Профилът съдържа информация за: общо натрупани до момента точки, както и точки, които могат да бъдат използвани /извън 14 дневен срок за връщане на направена покупка/;
  • Точките могат да бъдат използвани след изтичане на регламентирания срок за право на връщане, който е в рамките на 14 дни от датата на получаване на поръчката;
  • С връщането на закупен продукт, клиентът губи правото си на (натрупаните) бонус точки, които конкретната покупка му носи, като те автоматично се приспадат от неговия профил;
  • Натрупаните бонус точки не могат да бъдат подарявани, преотстъпвани или прехвърляни на трети лица. Те са обвързани с регистрирания потребител и неговите лични данни;
  • При използването на точките не се връща ресто;
  • Бонус точките не могат да бъдат заменяни за левовата им равностойност;
  • Към продукт, чиято цена се формира от парична сума и бонус точки, е посочен точният размер на бонус точките, както и точната сума в лева, срещу които може да бъде закупен;
  • Изразходваните за конкретна покупка бонус точки се приспадат автоматично от баланса на натрупаните до момента точки;
  • При промяна на статуса на потребителски профил от краен клиент (физическо лице) в корпоративен клиент (бизнес), натрупаните до момента бонус точки от програмата за лоялни клиенти A Club няма да бъдат видими в новия (корпоративен) профил;
  • Ако имате въпроси, на които не сме отговорили, или имате затруднения при използването на A Club точките си, не се притеснявайте да ни пишете на: aclub@ardes.bg.