Unique selling proposition banner

Общи условия - Кампания Open Box Ardes.bg

Общи условия кампания Open Box 2023

1. Кампанията включва разопаковани продукти, такива с нарушена опаковка и/или продукти със забележка, които са класифицирани по следния начин:

  • Разопаковани продукти - продукти, с нарушена или липсваща окомплектовка. Това са продукти, които нямат проблем с качеството или функционалността си, а само с външния вид на самия продукт или окомплектовката;
  • Продукти с липсваща окомплектовка - това са продукти, които нямат проблем с качеството или функционалността си, но не са в оригиналната си окомплектовка или част от нея липсва;
  • Продукти с драскотини или дефект по корпуса - това са продукти, които нямат проблем с качеството или функционалността си, а само с външния вид на самия продукт;
  • Продукти с изгорял пиксел;
  • Ремаркетирани продукти – това може да са продукти с производствен дефект, ремонтирани в оторизиран сервиз и върнати в търговската мрежа за продажба;
  • Мострени бройки – това са продукти, които са били изложени в търговската мрежа;

2. Продуктите се предлагат със стандартната гаранция, предвидена от закона. В някои случаи гаранцията може да надвишава законовата;

3. Кампанията важи при онлайн поръчка от www.ardes.bg или при покупка от магазините на Ardes.bg със следните адреси:

- гр. Варна, бул. “Сливница” 120;

- гр. София, ул. "Пловдивско поле" 11а;

- гр. Пловдив, бул. "Княгиня Мария Луиза" 35;

- гр. Бургас, ж.к.“Братя Миладинови”, бл.91.

3. По време на кампанията продуктите ще са представени в сборен линк, който е динамичен и може артикулите в него да се сменят, в зависимост от наличностите;

4. Възможно е някои от продуктите от динамичния линк да бъдат включени в обявени намаления/промоции/, като бъдат представени със стара (задраскана) и нова промоционална цена;

5. Количествата са ограничени – възможно е при заявяване на поръчката, продуктът вече да не е наличен. В такъв случай консултант на Ardes.bg ще се свърже с клиента за уточняване на алтернатива;

6. Поръчаният продукт може да се вземе на място в магазин или да бъде доставен с куриерска фирма;

7. След подаване на онлайн поръчката от страна на клиента, той ще получи уведомление за получената от Ardes.bg поръчка. Съобщението за получена поръчка не следва да се счита за съгласие за сключване на договор за продажба;

8. Приемайки поръчката Ardes.bg може да потвърди доставката само на един брой от съответната стока в регистрираната поръчка. Останалите бройки от съответния модел продукт ще бъдат допълнително потвърдени или отказани в зависимост от наличните количества. В този случай клиентът може да потвърди направената поръчка с коригиран брой от съответната стока или да я откаже изцяло;

9. Договорът за продажба от разстояние между Ardes.bg и купувача се счита за сключен след потвърждаване на дадената поръчка, т.е. изрично съобщение за доставка от страна на Ardes.bg;

10. Потвърждаването на сключен с Ardes.bg договор от разстояние се извършва на предоставената от купувача електронна поща и/или чрез SMS, и/или телефон;

11. Продавачът има право да откаже да изпълни (да анулира) направената от клиента поръчка, за което следва да уведоми клиента;

12. Информация за срока на получаване на поръчката се получава от клиента чрез SMS и e-mail;

13. След като пратката е получена от куриера, точният ден на доставка се уточнява от съответната куриерска фирма чрез каналите за комуникация, които тя използва за връзка с клиенти/получатели - например SMS, съобщение във Viber и др.;

14. Обявените кампании и/или намаления от Ardes.bg са валидни за потребители, които желаят да закупят стоки или да ползват услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност;
15. Ardes.bg си запазва правото да прекрати, промени, разшири или да преустанови за постоянно, по всяко време, тази кампания , като обяви това публично на сайта www.ardes.bg.